Omoda Utrecht - Utrecht

Adres: Steenweg 17, 3511 JL Utrecht, Nederland.
Telefoon: 307210902.
Website: omoda.nl
Specialiteiten: Schoenenwinkel, Tassenwinkel, Winkel met accessoires voor mobiele telefoons, Kinderwinkel, Winkel in modeaccessoires, Handtassenwinkel, Lederwarenwinkel, Herenmode, Damesmode.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Wifi, Wifi, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Snel bezoek, Cheques, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 113 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van Omoda Utrecht

Omoda Utrecht Steenweg 17, 3511 JL Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Omoda Utrecht

  • Maandag: 12:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–18:00
  • Vrijdag: 10:00–18:00
  • Zaterdag: 10:00–18:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Omoda Utrecht is een populaire winkel gevestigd in de hart van Utrecht, Nederland. Met een breed assortiment aan schoenen, tassen, accessoires en modekleding, is Omoda de perfecte bestemming voor iedereen met een passie voor mode en stijl.

Specialiteiten

  • Schoenenwinkel
  • Tassenwinkel
  • Winkel met accessoires voor mobiele telefoons
  • Kinderwinkel
  • Winkel in modeaccessoires
  • Handtassenwinkel
  • Lederwarenwinkel
  • Herenmode
  • Damesmode

Andere interessante gegevens:

  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Wifi
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Snel bezoek
  • Cheques
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

Voor meer informatie en de nieuwste collecties, bezoek hun website omoda.nl. U kunt ook direct de winkel bezoeken op Adres: Steenweg 17, 3511 JL Utrecht, Nederland. Voor eventuele vragen kunt u een telefoontje plaatsen naar Telefoon: 307210902.

Beoordelingen

Omoda Utrecht heeft een gezamenlijke beoordeling van 4.2/5 op basis van 113 recensies op Google My Business. Klanten waarderen de brede keuze, de vriendelijke medewerkers en de comfortabele winkelomgeving.

👍 Beoordelingen van Omoda Utrecht

Omoda Utrecht - Utrecht
Jakob V.
1/5

Zeer onvriendelijk personeel. We wilden bij de herenschoenen gaan zitten toen een vrouw naar ons toe kwam en vroeg waarom we hier zaten. We zeiden dat onze moeder beneden was en dat we alleen maar naar de herenschoenen wilden kijken en gaan zitten. Toen stelde de vrouw ons nog veel meer vragen, waardoor we ons ongemakkelijk voelden. Toen zei ze dat we moesten vertrekken, wat erg onbeleefd was, want we hebben niets gedaan. We zijn gewoon gaan zitten en naar een paar schoenen gaan kijken.

Omoda Utrecht - Utrecht
Kop K.
1/5

Deze ster is bedoeld voor de dame van rond de 50 (?) jaar met lang blond haar. Ze lijkt de winkelmanager te zijn. Ik ben al een paar keer binnen geweest bij Omoda, maar zij kijkt me altijd de winkel weer uit. Waarom? Geen idee. Staat haar gezicht gewoon afkeurend? Ik draag vaak makkelijke kleding en geen make-up, maar krijg bij haar het gevoel van de verkoopster in de film Pretty Woman die alleen wil verkopen als ze jou 'goed genoeg' vindt. Ik heb geen Richard Gere a/d haak geslagen, maar wilde wel twee paar schoenen kopen!

Omoda Utrecht - Utrecht
Ann
4/5

Een van de fijnere Omoda winkels. Ruim opgezet en veel keuze. Personeel is niet altijd even vriendelijk/betrokken, maar ik moet zeggen dat ze in het Black Friday weekend erg hun best deden!

Omoda Utrecht - Utrecht
Utrecht
5/5

Deze review is bestemd voor de klantenservice van Omoda. Pakketjes worden super snel geleverd. Door een fout van PostNL werd mijn pakket bij het terugsturen kwijtgeraakt en ik was de track & trace code verloren. Alle personen die ik van de klantenservice sprak waren super vriendelijk en behulpzaam. Er was een kans, als het pakket niet terug gevonden zou worden, dat ik ze €190 verschuldigd was zonder schoenen te hebben. Super zonde natuurlijk! Maar de klantenservice heeft mij altijd het gevoel gegeven dat we er samen wel uitkwamen. Uiteindelijk was het pakket terecht, en was het hele probleem opgelost. Voor mij is dit echt een reden om klant te blijven bij Omoda en een goed voorbeeld voor andere bedrijven van grote omvang van hoe je met je klanten omgaat. Dank Omoda!

Omoda Utrecht - Utrecht
Roos K.
1/5

Vreselijk onaardige vrouwen die hier werken. Gaat om 2 blonde dames van rond de 40-50 jaar. Zo onklantvriendelijk. Echt geen visitekaartje.

Omoda Utrecht - Utrecht
Floor G.
5/5

Ik had 1 maand geleden nieuwe laarzen gekocht van Tommy Hilfiger. Maar na nog geen maand, liet de zool van beide laarzen los. Dit hoort natuurlijk niet dus ben ik naar de winkel gegaan. Het werd gelijk serieus genomen en mijn 'klacht' werd opgeschreven voor de leidinggevende die er toen niet was. Ik ben de week erna terug gebeld met dat ze mij groot gelijk geven en dat ik mijn geld terug kan krijgen.

De klantenservice in de winkel is top. Dit was ook al toen ik de schoenen ging kopen trouwens. Ze luisteren echt naar je en denken mee naar een oplossing. Dus ondanks ik natuurlijk hartstikke baal van mn laarzen, is het toch goed opgelost!

Omoda Utrecht - Utrecht
I. J.
5/5

Ondanks de zaterdagmiddag drukte zeer goed geholpen! Er werd voldoende tijd voor ons gemaakt, alternatieven voor passen geboden (ivm kleuren van een model niet op voorraad), verschillende maten gepakt bij twijfel, helemaal top!

Omoda Utrecht - Utrecht
Ik H. V. A.
1/5

Wat een verschrikkelijke webshop! Bestel ik schoenen met een lepel, krijg ik een incomplete bestelling, andere schoenen dan op de website (compleet andere kleur zool), zijn beide schoenen beschadigd waarvan 1 een gegolfde zool heeft =S Het is dat ik geen foto's kan plaatsen.

Bel ik met de klantenservice (die volgens hun website een "passende" oplossing zouden zoeken) adviseren die mij dat ik op krediet een nieuw paar bestel en de andere terug stuur en weken wacht totdat ik mijn geld terug heb! 1 foutje oké, maar de verkeerde schoenen in belachelijke staat in een kapotte doos in een incomplete bestelling? De doos waarin het kwam was puntgaaf, maar de schoenendoos zelf was zwaar beschadigd. Dat is waarschijnlijk bij het transport van de bestelling van de vorige keer geweest, anders was de Omoda-doos ook kapot.Ik begrijp best dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar laat je klanten daar dan niet voor opdraaien! Als ik een verkeerde maat bestel of de schoenen mij toch niet bevallen, oké. Dat is mijn fout en dat weet je, maar als je pretendeert alles te controleren en je doet dat niet, dan moet je ook een passende oplossing bieden! Niet een oplossing die ik zonder tussenkomst van de "klantenservice" zelf ook had kunnen bedenken.

NOOIT MEER!

Go up