MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht

Adres: Gildenkwartier 181, 3511 DG Utrecht, Nederland.

Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4354 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne Gildenkwartier 181, 3511 DG Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne

  • Maandag: 11:00–21:00
  • Dinsdag: 10:00–21:00
  • Woensdag: 10:00–21:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–20:00
  • Zondag: 12:00–18:00

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne is een bekende elektronica winkel gevestigd in het hart van Utrecht, Nederland. Het adres is Gildenkwartier 181, 3511 DG Utrecht, Nederland. Dit vestiging is een van de populaire winkels in de regio en staat bekend om zijn brede aanbod van elektronica producten en diensten.

Specialiteiten

  • Elektronica winkel

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Montageservice
  • Reparatieservice
  • Wifi
  • Batterijen
  • Elektronica
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 4354 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 3.8/5.

👍 Beoordelingen van MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Pieter
1/5

Waardeloze service. Telefoon nog geen week oud aangeboden voor retour, loopt er mee naar achter om vervolgens een minuscuul krasje, welke niet eens zichtbaar is, aan te wijzen als schade en reden voor het weigeren van de retour name.

Belachelijk.

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Harm J.
3/5

3 sterren.
De lucht in Hoog Catharijne rook naar warme plastic tasjes en opgewonden winkelstress. Binnen bij MediaMarkt riep iemand "OPRUIMING!" alsof het een religie was.

We kwamen voor stilte.
We gingen naar huis met een bluetoothspeaker die meer bas had dan fatsoen. Els testte hem meteen bij de roltrap met Matthias Reim – Verdammt, ich lieb dich op standje gehoorbeschadiging. Ze danste. Ze sloeg per ongeluk iemand met haar jas. Niemand klaagde.

Het personeel was behulpzaam maar sprak alsof het leven hen had verrast met een shift van 12 uur. De kassabon was langer dan mijn geduld. En tóch… die speaker resoneert nu in onze badkamer alsof God zelf een afterparty organiseert.

Els zei: “Harm, dit is geen speaker. Dit is een portaal naar mijn jeugd.”

Ik knikte.
En ik dacht aan vroeger, toen stilte nog gewoon stilte was.

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Wesley D.
2/5

Heb hier net een uur+ rond gelopen met het doel 1 item te kopen helaas heb je een medewerker nodig dit item uit het kastje te kunnen halen jammer genoeg nasr een en 2 keer bij de bali gevrascht te hebben nogsteeds geen medewerker die tijd voor me kan maken ben benieuwd hoe lang ik hier nog mag wachten tot ik geholpen word

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Mariia R.
1/5

Op zondagavond, vlak voor sluitingstijd, heb ik een paar AirPods 4 gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Thuis merkte ik meteen dat de oplaadcase zwaar bekrast was, alsof het product al jaren in gebruik was. Voor het bedrag dat ik heb betaald, verwachtte ik uiteraard een nieuw, onbeschadigd product.

De volgende ochtend was ik om 10:00 uur terug in de winkel om het te ruilen. De medewerkster bij de kassa was vriendelijk, maar er waren geen nieuwe exemplaren op voorraad. Een collega adviseerde mij om naar een andere vestiging te gaan.

De dag daarna bezocht ik MediaMarkt Hoog Catharijne (Utrecht), waar ik onprofessioneel en ronduit onbeschoft werd behandeld. De medewerkster weigerde naar mijn verhaal te luisteren en zei meteen dat ze geen oordopjes omruilt om “hygiënische redenen”, nog voordat ik iets kon uitleggen. Ik probeerde uit te leggen dat het product al beschadigd was bij aankoop, maar ze bleef weigeren en riep uiteindelijk de manager erbij.

De manager suggereerde dat ik de krassen zelf had veroorzaakt, en dat het normaal is dat AirPods na een paar dagen gebruik slijtage vertonen. De oplaadcase zag er echter niet uit alsof hij een paar dagen was gebruikt, maar alsof hij al maanden oud was. Toen ik aangaf dat ik ze zo uit de doos heb gehaald, werd er gesuggereerd dat ik loog. Er werd niets opgelost, en ik ben na 15 minuten discussie weggestuurd.

Pas de volgende dag is het product zonder probleem omgeruild bij MediaMarkt Den Haag. Daar kreeg ik tenminste normale service.

Hoewel het probleem uiteindelijk is opgelost, heb ik drie dagen verspild, veel frustratie ervaren, en ben ik diep teleurgesteld in de manier waarop ik ben behandeld in Utrecht. Ik ben ook verontwaardigd over de beschuldiging dat ik zelf de schade zou hebben veroorzaakt.

Deze ervaring is absoluut in strijd met de Nederlandse consumentenwetgeving. Als consument heb ik recht op een deugdelijk product en op een passende oplossing bij schade of defecten. De houding van zowel de medewerker als de manager in Utrecht was niet alleen klantonvriendelijk, maar ook juridisch onjuist.

Ik raad iedereen aan om heel voorzichtig te zijn met aankopen bij MediaMarkt – en vooral met het terugbrengen van producten. Klantenservice is duidelijk afhankelijk van de locatie.

Foto van het beschadigde product is bijgevoegd.

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Harrie M.
1/5

Let op, check eerst of het bescherm plaatje / screen protector op de smartphone toevallig al door de fabrikant geleverd wordt. Want ze lichten je hier maar als te graag op om je 25 euro extra uit je portemonnee te trekken door een zegel door te snijden, een grote sticker op de doos te plakken en een plakkertje aan te brengen. Terwijl achteraf blijkt dat de protector dus al door de fabrikant was geïnstalleerd. En de protector was zo'n slechte kwaliteit dat die er binnen 2 dagen al af gleed. Koop geen One+ toestellen, en al helemaal niet bij deze mediamarkt vestiging. Op de zwarte lijst er mee. Al lijkt de prijs nog zo mooi, ik haal het wel bij een winkel die me niet probeert op te lichten.

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
benjamin M.
1/5

Enorm slecht! Onze playstation 5 was na 20 dagen stuk, in de winkel mochten we geen nieuwe omdat we de doos weg hadden gegooid. Hij moest opgestuurd worden voor reparatie en zou met 3 weken terug zijn. Inmiddels zijn we verder dan 3 weken en moeten we er continu zelf achteraan. Twee dagen geleden opnieuw gebeld met klantenservice die aangaf dat we een nieuwe playstation op mogen halen binnen twee dagen bij locatie Utrecht, en we hier nog een mail van ontvangen. Omdat we de mail niet hebben ontvangen hebben we zelf opnieuw gebeld, en kregen we te horen van de dame aan de lijn dat we toch geen nieuwe mogen ophalen. We moeten er continu zelf achteraan, klantenservice zegt allemaal wat anders en het duurt ongelooflijk lang voor een product van die prijscategorie die plots binnen 20 dagen stuk gaat. Heel slecht

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Angelique K.
3/5

De winkel is chaos, personeel wijst wat en zo druk dat mensen voor de spullen staan te wachten. Niet mijn winkel. De helft van de testmodellen van horloges waren niet eens aan.

MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne - Utrecht
Thomas C.
3/5

Kleine discussie met servicebalie over garantie. Uiteindelijk gaf de leidinggevende wel toe dat ik gelijk had. Jammer dat als ik er zelf niks van had gezegd dat ik de volle mep moest betalen…..

Go up