Hans V.
2/5
Door de jaren heen zeer deskundige Volvo automonteurs ervaren, maar daar tegenover nu een waardeloze receptie en verkoper. Tip, maak goede afspraken op papier/email want hun slechte onderlinge communicatie is op jouw kosten. Auto gebracht voor APK en klein onderhoud, hoge kosten voor reparatie (oa door roetfilter) om door de APK te komen. Telefonisch receptie en verkoper gesproken, mijn opdracht was doe maar niets want ik ga inruilen, elke investering van mij is zonde geld. Kreeg een bod van 200 euro van een handelaar + 200 euro van de verkoper van deze voormalige Volvo dealer/garage als inruil op een andere auto. Kwam er niet uit met de verkoper, hij vroeg een veel te hoog bedrag voor de door hun aangeboden Volvo welke veelvoudig 2.500 - 3000 euro goedkoper elders werd aangeboden. 7900 euro voor een zelfde auto uit 2009 als de mijne, eenvoudiger uitvoering en benzine ipv diesel voelde niet goed. Paar dagen later heb ik bij een andere autodealer 1750 euro inruil gekregen via handelaar biedingen!! Mijn voorgevoel was dus goed. voor 2000 euro meer nu een Volvo uit 2015 en minder kilometers op de teller. Bij ophalen auto bleek dat ze toch tegen mijn opdracht in de olie + het oliefilter hadden vervangen en wel op mijn rekening. Slechte communicatie tussen rommelige receptie en monteurs, ik kon een sorry krijgen voor hun misverstand en daarna 160 euro afrekenen, misselijkmakend! Ook was bij het brengen de aan mij toegezegde leenfiets niet beschikbaar, kreeg met mijn eigen auto een lift naar huis. Behoorlijke ruis binnen het bedrijf sinds Danny hier niet meer werkzaam is. U zult begrijpen dat ik hier niet meer terugkom voor onderhoud. Aparte receptie claimt ook dat ze nog steeds een Volvo vakgarage/dealer zijn, vandaar ook de nieuwe naam Vakgarage. Mijn persoonlijke adresgegevens zijn zonder mijn instemming doorgesluisd naar Volvo Schaap Lelystad, daar ben ik nog nooit geweest maar zij sturen nu wel geadresseerde reclame en uitnodigingen voor onderhoud en APK, er wordt dus kennelijk ook niet goed omgegaan met je adresgegevens bij dit autobedrijf. Ik wens het beste voor de kundige Volvo monteurs, bedankt voor jullie goede service. 2 Volvo-rijders kunnen worden weggestreept uit hun klantenbestand door toedoen van receptie en verkoper, ik zeg goed bezig đ
Waardering: receptie 1 ster, verkoper 1 ster, monteurs 4/5 sterren. Gemiddeld 2 sterren.