auto.nl - Raamsdonksveer

Adres: Ramgatseweg 53, 4941 VN Raamsdonksveer, Nederland.
Telefoon: 858002280.
Website: auto.nl
Specialiteiten: Autohandel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 149 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.7/5.

📌 Locatie van auto.nl

auto.nl Ramgatseweg 53, 4941 VN Raamsdonksveer, Nederland

⏰ Openingstijden van auto.nl

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Auto.nl es una empresa neerlandesa dedicada a la venta de autos. La empresa se encuentra en la ubicación de Ramgatseweg 53, 4941 VN Raamsdonksveer, Netherlands. Su número de teléfono es 858002280 y su página web es auto.nl. La empresa es conocida por sus especialidades en la venta de autos.

Especialidades

Auto.nl se distingue por sus servicios de entrega, accesibilidad para personas en silla de ruedas, parking para silla de ruedas, pago móvil sin contacto y uso de tarjetas de crédito. El compromiso de la empresa con la satisfacción de sus clientes se refleja en sus altas calificaciones y comentarios positivos.

Opiniones y calificaciones

El negocio de Auto.nl ha sido bien recibido por sus clientes, con una media de 4.7/5 en 149 reseñas en Google My Business. Los clientes elogian la facilidad del proceso de compra online, la rapidez en la entrega y la gentileza de sus empleados. Asimismo, resaltan la excelente solución de problemas y la atención al detalle, como la limpieza y el embellecimiento de los autos.

Recomendación

Auto.nl es altamente recomendado para aquellos que buscan una experiencia de compra de autos sin complicaciones y con un servicio excepcional. La empresa se destaca por su atención al cliente, soluciones rápidas y eficientes de problemas, y gran compromiso con la satisfacción del cliente.

👍 Beoordelingen van auto.nl

auto.nl - Raamsdonksveer
Kees-Jan S.
5/5

Online een auto bestellen was nog nooit zo makkelijk en snel. Voor de deur afgeleverd.

auto.nl - Raamsdonksveer
daphne V. W.
5/5

Wauw wat een super bedrijf. Echt hele vriendelijke mensen. Er was iets niet goed aan de auto met het Bluetooth systeem. Dit hebben ze echt super opgelost. Hele nieuwe CarPlay ingebouwd. Wat een super service. En zelfs toen hebben ze de auto nog gewassen en gestofzuigd.
Ik raad het iedereen aan om te kopen bij auto.nl

auto.nl - Raamsdonksveer
Burak072
2/5

Ik heb vorige maand een Kia E-Niro aangeschaft bij Auto.nl. Helaas zaten er meer gebruikssporen in het interieur en exterieur dan aan de telefoon was aangegeven, maar het is nu eenmaal een tweedehands auto. Al snel hoorde ik een vreemd geluid uit de auto komen. De volgende dag heb ik direct een bericht gestuurd over dit geluid. Volgens de medewerker was dit een bekend 'zoom'-geluid voor een elektrische auto. Helaas kreeg ik een week geleden te horen dat dit zoom geluidje iets anders was.De automaatbak moest vervangen moet worden. Gelukkig valt dit onder de bekende Kia-garantie. Of het onder de garantie van Autotrust/Auto.nl viel, wisten beide partijen jammer genoeg niet, wat veel onzekerheid veroorzaakte. Ik vind het erg jammer dat mijn 'gecontroleerde auto' nu al een reparatie nodig heeft, waardoor ik mijn auto en inkomen minimaal twee tot vier weken kwijt ben. Ik ben helaas een zeer ontevreden klant. Verder denk ik dat ik gewoon pech heb gehad en dat dit niet bij de meeste kopers het geval zal zijn, maar blij ben ik niet en terugkeren zal ik jammer genoeg ook niet.

auto.nl - Raamsdonksveer
Lars J.
5/5

We hebben in september een prachtige rode A klasse gekocht. Bij het overschrijven bleek dat het daglimiet van de bank niet goed was aangepast. Daardoor moest er 4 uur gewacht worden. Omdat we ver van huis waren heeft het team 's avonds om half 10 de overschrijving nog geregeld zodat de auto meteen meekon, wat een service!!!

De proefrit was leuk geregeld, je kunt een qr code scannen voor een mooie route. Daarnaast kun je 14 dagen van de koop afzien als je over de auto twijfelt. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.

De auto gaf aan dat er een servicebeurt nodig was. Na de koop bleek dit om een duurdere beurt dan verwacht te gaan. Auto.nl heeft een groot deel van de kosten op zich genomen. En dat alles zonder gedoe en met vriendelijke service.

De voorraad bestaat vooral uit jong gebruikte auto's. Onze Mercedes kwam intern van de Mercedes dealer van Louwman. Daardoor is de auto helemaal dealer onderhouden. Verder stonden er nette auto's.

Complimenten auto.nl!!! Jullie hebben ons vertrouwen in autodealers helemaal hersteld. Enorm bedankt voor het fijne contact en de mooie rode Mercedes.

auto.nl - Raamsdonksveer
Felicia D. B.
5/5

Ik vond het spannend om mijn eerste auto te kopen omdat ik niet goed wist waar ik op moest letten en of garages wel eerlijk zouden zijn. Door auto.nl werd dat volledig weggenomen omdat ze super klantvriendelijk waren en het voelde alsof ik ze kon vertrouwen. Ze voelden als de Coolblue voor het kopen van een auto, vriendelijk, niet pushen en geen gekke verassingen. Overall een hele fijne ervaring. Mocht ik (over hopelijk een hele lange tijd) ooit weer een auto kopen dan zou ik dat zonder twijfel hier doen.

auto.nl - Raamsdonksveer
Meiko L.
3/5

Bij aankomst voor een testrit netjes ontvangen door Daan met een koffietje. De auto stond klaar en prima bereden. Vervolgens voor een 2e keer langs gegaan om nog een keer de auto zelf en de onderhoudspapieren te bekijken. Bij aankomst weer vriendelijk ontvangen, dit keer door Pelle en geholpen door Jaap.

Uiteindelijk bij thuiskomst, de auto online besloten te kopen en prettig telefonisch geholpen door Moana en de bestelling geplaatst.

Na 2 weken heb ik de auto kunnen ophalen en stond er een andere collega bij ontvangst. Bood ook weer fijne koffie aan maar wou vervolgens gelijk papierwerk afhandelen.

Dit vond ik echter zeer vreemd omdat hij gelijk naar de vrijgeefcode vroeg van notarieel betalen, zonder enige documentatie te bespreken. Het leek erop dat hij erg haastig de auto sleutels wou afgeven. Dit leek mij geen logische volgorde. De koper hoort eerst meegenomen te worden naar de auto om binnen- & buitenkant nogmaals te inspecteren, te kunnen controleren of de afgesproken handelingen op de auto zijn uitgevoerd en of de kilometers correct zijn vastgelegd. Vervolgens ook uitleg te krijgen over autotrust voordat überhaupt de uiteindelijke aftekening zou plaatsvinden. Dit heb ik ook uitgesproken en heb toen geeist om eerst de auto te zien. De medewerker begreep dit niet helemaal en reageerde geïrriteerd.

Uiteindelijk heeft hij ingegeven om de stappen zo te doorlopen als ik hierboven heb beschreven en heb ik de auto ook uiteindelijk meegenomen. Nu maar hopen dat er aankomende tijd geen mankementen zullen optreden met de auto wat eventueel zijn vreemde gedrag zou verklaren. Het aankoopproces bij auto.nl begon erg fijn maar ze leveren enkel alleen goede service tot de koop. Daarna verzoeken ze je ook gelijk om een review te schrijven. Vervolgens wordt het proces bij de oplevering van de auto afgeraffeld aangezien ze het geld al zo goed als binnen hebben.

Overigens, als je extra diensten/producten zoals een lakstift erbij bestelt, wordt die ook niet nageleverd. Ben al een week verder en nog niks ontvangen.

auto.nl - Raamsdonksveer
Noud I.
5/5

Bij auto.nl onze nieuwe auto gekocht, tijdens bezichtiging gevraagd of een proefrit mogelijk was, geen nieuwe afspraak voor hoeven maken kon direct geregeld worden, naderhand duidelijke uitleg over de onderhoudshistorie, garantie en betalingsvoorwaarden, een pre voor ons was dat de auto binnen 14 dagen geruild of teruggebracht kon worden als deze uiteindelijk niet beviel met volledige teruggave van het aankoopbedrag, fijne ongedwongen sfeer bij dit bedrijf, aflevering zoals afgesproken, TOP.

auto.nl - Raamsdonksveer
Ilse
1/5

Na gesproken te hebben over een richtprijs, gezegd nog een keer een testrit te maken ivm een onafhankelijke keuring. We waren nog bezig over de prijs en er werd gezegd " Ga eerst maar eens rijden, praten we daarna verder". Toen ik na mijn testrit enkele dagen later aangaf eventueel de auto te willen aanschaffen, was er opeens een hard eindbod ipv ruimte om tot een prijs te komen. Ik kreeg ook opeens 500eu minder dan het voorgaande gesprek. Bij navraag aan desbetreffende verkoper wist hij het niet meer..!?!?
Ik heb een middag vrij genomen om een testrit te maken gezien er nog een opening was, ipv duidelijk gecommuniceerd dat er een eindbod is die opeens hoger is. Rare praktijken, niet volgens afspraak. Ik voel me niet serieus genomen en liep ook met een naar gevoel naar buiten. JAMMER!

Go up