Deniz O.
1/5
Bij Profile in Zeewolde groot onderhoud laten uitvoeren preventief terwijl er geen mankementen waren aan mijn auto. Ik kreeg de auto kapot terug, bij het gasgeven stotterde de auto enorm en toen ik terug ging om te vragen wat er aan de hand is, bleek dat de turboslang koppeling materieel kapot was. Eerst hebben ze deze opnieuw vastgekoppeld maar al snel bleek dat deze niet vast bleef zitten. Ik heb dan om een oplossing gevraagd en mij werd verteld dat dit een slijtage onderdeel is en dat ik zelf een nieuwe turboslang moet kopen. Dit is dus ontstaan door de grote onderhoud want hoe toevallig dat ik problemen heb na groot onderhoud wat juist ervoor zou moeten zorgdragen dat alles goed werkt, zoals de reklame duidt op de website waarbij ze op meer dan 100 punten controleren maar de turboslang dus niet? En te toevallig dat deze nou ineens stuk is toevallig precies na de grote onderhoud. Zelf een nieuwe turboslang moeten kopen...
Echter is als onderdeel van de groot onderhoud ook de bougies vervangen. En gaanderweg kreeg ik weer problemen met het stotteren van de auto. Als ik terug ga, kunnen ze niet uitlezen dat er problemen zijn en verwijzen zij me door naar de officiele dealer. Ik koop zelf een ODB2 en lees dat de auto een "cylinder misfire" heeft waarop Zeewolde Profile zegt de bobbine te willen gaan vervangen om te kijken of dat zou helpen.
Nu heb ik er echt geen vertrouwen meer in dat ze weten waar ze mee bezig zijn en besluit ik naar een vakgarage te gaan. Wat blijkt? De bougies die zijn gemonteert zaten los, de vakgarage heeft deze strakker gemonteert en de auto rijdt nu perfect.
Kortom, je krijgt hoofdpijn hier terwijl je er nog flink voor betaalt ook nog. Ze staan niet achter hun geleverde diensten en denken alleen maar aan je geld. Uiteraart zal er verdiend moeten worden maar je brood op de plank pleggen op een normale en eerlijke manier zou de norm moeten zijn. Mijn advies is om weg te blijven.