JNH Parts vof - Putten

Adres: Van Oldenbarneveltstraat 72, 3882 CG Putten, Nederland.
Telefoon: 623525151.
Website: koffie-onderdelen.nl
Specialiteiten: Leverancier van onderdelen voor huishoudelijke apparaten.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 49 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

📌 Locatie van JNH Parts vof

JNH Parts VOF es una empresa holandesa especializada en el suministro de piezas para electrodomésticos domiciliarios. Con su ubicación en Van Oldenbarneveltstraat 72, 3882 CG Putten, los clientes locales y del extranjero pueden visitar su tienda o llamar al número de teléfono 623525151 para obtener más información. También cuentan con una página web útil para encontrar sus productos y servicios, que es koffie-onderdelen.nl.

Características y especialidades

  • Leverancier van onderdelen voor huishoudelijke apparaten: JNH Parts VOF es un proveedor de piezas de repuesto para electrodomésticos domésticos, como cafeteras, lavadoras, frigoríficos y más.

Ubicación y horarios de atención

La dirección de JNH Parts VOF es Van Oldenbarneveltstraat 72, 3882 CG Putten, Nederland. La empresa ofrece opciones para recojo en la tienda o entrega a domicilio, así como un estacionamiento accesible para personas con discapacidades en silla de ruedas. El personal se asegura de brindar un servicio rápido y conveniente.

Información adicional y opiniones de los clientes

JNH Parts VOF tiene 49 reseñas en Google My Business y una calificación promedio de 3/5. Los clientes valoran la variedad de productos y la atención al cliente, aunque algunos han mencionado que podrían mejorar en términos de rapidez y disponibilidad de stock.

👍 Beoordelingen van JNH Parts vof

JNH Parts vof - Putten
Paul B.
1/5

Onderdeel voor Nivona koffie-machine besteld, betaald incl verzend kosten maar niets ontvangen. Bestelinfo nagekeken adres ed juist vermeld maar toch nog alle buren langs, ook niet verkeerd bezorgd. Navraag leverde alleen maar op dat ik niet had gekozen voor Track and Trace dus pech gehad. Geen enkele moeite gedaan om je op een of andere wijze tegemoet te komen. Zeer slecht service.

JNH Parts vof - Putten
Karim H.
1/5

Breng je koffiemachine hier niet heen!
Wat een stelletje prutsers. Heb mijn Gaggia espressomachine hierheen gebracht. Er stroomde geen water meer door de machine. Eerst konden ze de machine zogenaamd niet maken omdat ze een ‘belangrijk’ onderdeel miste. Na deze te hebben gebracht (1,5 uur rijden) bleek dat ze een onderdeel niet konden bestellen. Na herhaaldelijk vragen om welk onderdeel het ging was deze zo via het internet te bestellen. Ze kregen de machine niet aan de praat en de mensen waren zeer kortaf. Uiteindelijk de machine opgehaald en nog ‘zogenaamde’ reparatie kosten te moeten betalen. Heb de machine uit hoop maar verkocht via marktplaats en de koper had de machine in een mum van tijd weer aan de praat…nooit je apparaat hierheen brengen!!

JNH Parts vof - Putten
Nico V. D.
1/5

Super waardeloos, je wil produkt ongebruikt in nieuwe verpakking retour sturen maar zelfs dat kan niet. Ja dat was "speciaal besteld", wat een lariekoek, we hadden het een dag na bestelling in huis. Droevig dat dit soort bedrijven niet worden aangepakt. Diep triest. Ik ga er nooit meer wat bestellen.

JNH Parts vof - Putten
Leendert 1.
1/5

Spijtig dat dit moet, maar door het onbeschofte gedrag helaas wel noodzakelijk. Onderdeel besteld voor mijn Jura koffiemachine, keramische klep. Op de foto was het onderdeel afgebeeld met sensoren en kabels. Krijg ik hem toegestuurd zonder kabels en sensoren.

Gevraagd hoe we dit gaan oplossen, krijg je te horen dat je het onderdeel besteld is dus niet terug kan (totale onzin, geen gegronde reden) en dat de 14 dagen verstreken zijn (5 februari verstuurd + 14 dagen is 19 februari? Vandaag is 16 februari. Tellen is nogal ingewikkeld).

Onbegrijpelijk hoe je zo bot en moeilijk kan doen om een onderdeel van 40 euro. Gelukkig dat ik er achter kom voor ik meer besteld heb.

Bestel hier dus niks, want de afbeeldingen komen niet overeen met de inhoud van de pakketten en terugsturen of een andere oplossing is onmogelijk.

JNH Parts vof - Putten
Tycho P.
1/5

Probeerde een artikel retour te sturen maar dat werd niet geaccepteerd. Hij zou zogenaamd al 3x verkeerd geleverd zijn. Een bedrijf hoort altijd retouren aan te nemen.

JNH Parts vof - Putten
Andre V. D. M.
5/5

Ik snap de negatieve recensies hier niet. Ik heb mijn Melitta Caffeo Baristo TS Smart ter reparatie aangeboden. Zeer vriendelijk en snel e-mail contact. Week later was het apparaat, welk ik eigenlijk al had opgegeven, naar volle tevredenheid gerepareerd. Ik moest ongeveer 75 euro betalen voor onderdelen en arbeidsloon. Ook erg flexibel bij ontvangst en uitgifte van het apparaat. Ik ben super tevreden en kan Arjan en Esther alleen maar aanbevelen.

JNH Parts vof - Putten
Vincent S.
1/5

Je kan geluk hebben, maar bij dit bedrijf zijn de kansen op succes wel erg klein. Zelfs de basis afspraken die we in Nederland rondom ‘wet koop op afstand’ hebben gemaakt zijn hier totaal onbekend. Zo weigeren ze bijvoorbeeld artikelen terug te nemen ondanks dat deze netjes ongebruikt in originele verpakking retour zijn gestuurd.

Ik zou dit bedrijf echt voorbij lopen. Dan nog liever een drop-shipper… krijg je ook geen service, maar is het tenminste nog goedkoop 😉

JNH Parts vof - Putten
Henk S.
1/5

Behalve dat ze onderdelen leveren, kun je hier ook je koffiemachine laten repareren. Mijn advies: DOE DAT NIET!

Wij hadden onze Siemens EQ6 koffiemachine ter reparatie aangeboden, omdat het melkschuim te snel inzakte (en om een servicebeurt uit te laten voeren). Na enkele dagen konden we de machine gerepareerd weer ophalen. Daarbij werd geen enkel voorbehoud gemaakt. Helaas bleek al snel dat het melkschuim probleem NIET was opgelost. En helaas had ik de rekening van ca. E400,- al betaald.
Na overleg de machine nogmaals ter reparatie aangeboden. En opnieuw konden we deze na enige tijd weer gerepareerd ophalen. Maar ook nu bleek het probleem NIET te zijn opgelost. Het melkschuim zakte nog net zo snel in als voor de eerste ‘reparatie’.
Daarom geprobeerd om tot een oplossing te komen. Want ik had bijna €400,- betaald voor een NIET gelukte reparatie. En zat nog steeds met een voor ons niet meer bruikbare koffiemachine.
Maar het bedrijf wilde niet eens erkennen dat de reparatie niet was gelukt. Ook al werd dat door Siemens zelf bevestigd. Elk voorstel voor een oplossing (bijvoorbeeld €200,- terugbetalen) werd afgewezen. “We hebben ons best gedaan, we betalen niets terug”.
NIET vakbekwaam, NIET professioneel en nemen GEEN verantwoordelijkheid voor fouten.

JNH Parts had ik gevonden via de site koffie-machine-reparatie Op die site wordt verwezen naar de Uneto voorwaarden. Maar die zijn alleen geldig als de betreffende bedrijven zijn aangesloten bij Uneto (tegenwoordig Techniek Nederland). En dat zijn ze niet!
Daardoor kun je niets met die voorwaarden en kun je ook niet naar een geschillencommissie.

Go up