Hans Voortman Mannenmode - Rijssen

Adres: Haarstraat 46, 7462 AR Rijssen, Nederland.
Telefoon: 548512274.
Website: hansvoortman.nl
Specialiteiten: Kledingwinkel, Tassenwinkel, Winkel in modeaccessoires, Parfumerie, Schoenenwinkel, Winkel.
Andere interessante gegevens: Neemt ontheemden in dienst, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Toilet, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeergarage, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 743 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

πŸ“Œ Locatie van Hans Voortman Mannenmode

Hans Voortman Mannenmode Haarstraat 46, 7462 AR Rijssen, Nederland

⏰ Openingstijden van Hans Voortman Mannenmode

  • Maandag: 09:30–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–21:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Hans Voortman Mannenmode, geschreven in een formele, vriendelijke en informatieve stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Hans Voortman Mannenmode

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Maik B.
5/5

Perfecte en snelle levering!

Zondagochtend een nieuwe jas besteld, voldoende mails en netjes op de hoogte gehouden over de status. Jas verzonden in een meervoudig verzegelde doos! Bedankt voor de nette service Hans Voortman Mode! πŸ˜€

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Martin W.
1/5

Zeer slechte service. Nieuwe trui besteld 200,- Maat te groot. M besteld. Valt als L
Contact gehad. Geen probleem mag retour. Zoo gezegd zoo gedaan
Krijg je mail. Wordt niet retour genomen
Terwel netjes prijslabel er aan vast zit
Weg 200,- Opgelicht waar je bij staat
Wees een gewaarschuwd mens.
Bestel ergens anders.

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Jos V. K.
5/5

Super mooie en excl zaak en erg vriendelijk personeel, wij werden geholpen door Arjan hij nam alle tijd om ons te adviseren en daarna een mooie Parajumper jas gekocht
Arjan nog veel dank en wij komen zeker weer terug πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Jorn
1/5

Ik heb netjes met jullie gebeld met de vraag waar het is misgegaan. Jullie geven aan dat het bij UPS lag aangezien zij niet zijn langs geweest. Zij hebben mij verteld dat dit wel het geval was (in de ochtend). Ik zeg niet dat dit zo geweest is, echter zijn er geen klachten bij UPS binnengekomen van jullie is mij verteld. Dit wordt naar elkaar wijzen en dat heeft mijns inziens geen zin....
Hopelijk begrijpt u ook dat wanneer je kleding (op tijd) besteld, je hier achteraan gaat (middels mail) en bevestiging krijgt, je niet verder zoekt naar andere kleding voor de kerst.
Ook ik trek het boetekleed aan, ik had het niet zo ver moeten laten komen. Echter wanneer je als bedrijf iets beloofd probeer dat dan na te komen ondanks de afhankelijkheid van derden. Loopt dat dan mis, geen probleem maar kom dan niet met de oplossing om het op te halen of ontvangen na de kerst. Daarvan vind ik dat jullie iets klantgerichter/klantvriendelijker hadden mogen zijn. Nogmaals, mindere reviews mogen er volgens mij ook zijn. Ga er alleen professioneel mee om, neem het mee en probeer er wat van te leren (op welke manier dan ook). Zeg alleen niet dat er eigen waarheden in staan, jullie weten wel beterπŸ˜‰.

3 dagen voor de kerst wat besteld bij Hans Voortman Herenmode.
Voor de zekerheid nog een UPS Express service erbij genomen om er zeker van te zijn dat de producten (bestelling boven de €500,-) op tijd bij mij thuis bezorgd zouden worden. Op de dag van bestelling GEEN bevestiging ontvangen van Hans Voortman om de volgende dag (dag van verzending) een mail te sturen met de vraag of de bestelling is aangekomen. Netjes een mail ontvangen dat de bestelling is verwerkt. Helaas de volgende dag (de dag voor kerst) een mail ontvangen waarin stond dat de producten niet zijn opgehaald door de vervoerder (UPS). Met UPS contact gezocht om te vragen wat er verkeerd is gegaan, echter gaven zij aan dat Hans Voortman herenmode een account heeft waarbij zij (wanneer er geen UPS chauffeur langs komt) meteen via een accountmanager contact kunnen zoeken met UPS om dit probleem te verhelpen en UPS een chauffeur langs stuurt.
Dit is niet gebeurt en de volgende dag ontvangt de klant een mail met excuses.
De geboden oplossing: "Om u alsnog van dienst te kunnen zijn, bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling vandaag tot 16.30 uur op te halen in onze winkel. Onze winkel bevindt zich op Haarstraat 46 in Rijssen. Het pakket ligt daar voor u klaar en ons team staat paraat om u snel te helpen. Als u dit wilt doen vragen wij u om op deze e-mail te reageren, wij leggen dan uw bestelling vast klaar. Reageert u niet, dan wordt uw bestelling vrijdag geleverd". Dat is wat lastig als je aan de andere kant van het land woont.
Na gebeld te hebben met Hans Voortman bleek dit de enige oplossing en werden er geen alternatieven of eventuele tegemoetkomingen aangeboden.
Helaas een teleurstellende ervaring bij Hans Voortman.
Klant lijkt alleen koning als er ook daadwerkelijk wat aan te verdienen valt maar verantwoordelijkheid nemen (ook voor de partijen waar je zaken mee doet) lijkt er niet bij te zitten.

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Martijn L. E.
1/5

KOOP HIER NIETS MEER!!! Vaker besteld maar dat is de laatste keer voor mij bij deze webshop. Deze keer voldeed de jas helaas een keer niet naar wens. Telefonisch gelijk de volgende dag contact opgenomen. Ik wilde een jas RUILEN voor een duurdere jas omdat de huidige jas na een uur dragen bij mijn polsen begon te knellen. Volgens de webshop kun je artikel niet terug sturen als het retourlabel eraf is gehaald. Als klant mag je als je een duur product koopt verwachten dat je een product ook mag testen van een (dag oud). 14 dagen is wat anders. Ook al is het label eraf. ERG ONKLANTVRIENDELIJK Ik heb vaker spullen besteld maar ga nu toch echt de volgende keer naar de BIJENKORF.

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Eric S.
1/5

Slechte communicatie betreft bezorging UPS.
Volgens mij is de bezorging een onderdeel van de bestelling.
Maar Voortman schuift het af naar UPS.
Nog steeds niets ontvangen.

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Jo D.
5/5

Ondanks dat ik in eerste instantie 2 verschillende rechtse schoenen kreeg gestuurd, heb ik met een een email gestuurd met foto, en dag erna gebeld dat er iets fout was gegaan, de vriendelijke dame verontschuldigde zich, en ik kreeg dezelfde dag nog een retour ticket om schoenen retour te sturen.
Met haar afgesproken dat ik wel de bestelde schoenen wilde hebben, maar een maat kleiner.
Deze werden meteen verstuurd, en de volgende dag had ik mijn schoenen alsnog. Top, bedankt voor de super snelle oplossing.

Hans Voortman Mannenmode - Rijssen
Jeroen V. B.
1/5

Jas besteld maar was helaas te groot.
Gebeld of ze maat kleiner hadden
Deze hadden ze nog, gelijk kleinere maat besteld. Na 3 werk dagen krijg je telefoontje dat de Jas niet meer op voorraad was.
Beetje raar als je eerst speciaal belt of deze nog op voorraad is en dan niet meer hebben

Go up