Jorn
1/5
Ik heb netjes met jullie gebeld met de vraag waar het is misgegaan. Jullie geven aan dat het bij UPS lag aangezien zij niet zijn langs geweest. Zij hebben mij verteld dat dit wel het geval was (in de ochtend). Ik zeg niet dat dit zo geweest is, echter zijn er geen klachten bij UPS binnengekomen van jullie is mij verteld. Dit wordt naar elkaar wijzen en dat heeft mijns inziens geen zin....
Hopelijk begrijpt u ook dat wanneer je kleding (op tijd) besteld, je hier achteraan gaat (middels mail) en bevestiging krijgt, je niet verder zoekt naar andere kleding voor de kerst.
Ook ik trek het boetekleed aan, ik had het niet zo ver moeten laten komen. Echter wanneer je als bedrijf iets beloofd probeer dat dan na te komen ondanks de afhankelijkheid van derden. Loopt dat dan mis, geen probleem maar kom dan niet met de oplossing om het op te halen of ontvangen na de kerst. Daarvan vind ik dat jullie iets klantgerichter/klantvriendelijker hadden mogen zijn. Nogmaals, mindere reviews mogen er volgens mij ook zijn. Ga er alleen professioneel mee om, neem het mee en probeer er wat van te leren (op welke manier dan ook). Zeg alleen niet dat er eigen waarheden in staan, jullie weten wel beterπ.
3 dagen voor de kerst wat besteld bij Hans Voortman Herenmode.
Voor de zekerheid nog een UPS Express service erbij genomen om er zeker van te zijn dat de producten (bestelling boven de β¬500,-) op tijd bij mij thuis bezorgd zouden worden. Op de dag van bestelling GEEN bevestiging ontvangen van Hans Voortman om de volgende dag (dag van verzending) een mail te sturen met de vraag of de bestelling is aangekomen. Netjes een mail ontvangen dat de bestelling is verwerkt. Helaas de volgende dag (de dag voor kerst) een mail ontvangen waarin stond dat de producten niet zijn opgehaald door de vervoerder (UPS). Met UPS contact gezocht om te vragen wat er verkeerd is gegaan, echter gaven zij aan dat Hans Voortman herenmode een account heeft waarbij zij (wanneer er geen UPS chauffeur langs komt) meteen via een accountmanager contact kunnen zoeken met UPS om dit probleem te verhelpen en UPS een chauffeur langs stuurt.
Dit is niet gebeurt en de volgende dag ontvangt de klant een mail met excuses.
De geboden oplossing: "Om u alsnog van dienst te kunnen zijn, bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling vandaag tot 16.30 uur op te halen in onze winkel. Onze winkel bevindt zich op Haarstraat 46 in Rijssen. Het pakket ligt daar voor u klaar en ons team staat paraat om u snel te helpen. Als u dit wilt doen vragen wij u om op deze e-mail te reageren, wij leggen dan uw bestelling vast klaar. Reageert u niet, dan wordt uw bestelling vrijdag geleverd". Dat is wat lastig als je aan de andere kant van het land woont.
Na gebeld te hebben met Hans Voortman bleek dit de enige oplossing en werden er geen alternatieven of eventuele tegemoetkomingen aangeboden.
Helaas een teleurstellende ervaring bij Hans Voortman.
Klant lijkt alleen koning als er ook daadwerkelijk wat aan te verdienen valt maar verantwoordelijkheid nemen (ook voor de partijen waar je zaken mee doet) lijkt er niet bij te zitten.