Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen

Adres: Dierenriemstraat 192, 9742 AL Groningen, Nederland.
Telefoon: 505736734.
Website: hansanders.nl
Specialiteiten: Opticien, Leverancier van contactlenzen, Reparatieservice voor gehoorapparaten, Audicien, Zonnebrillenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Afspraak aanbevolen, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 232 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel Dierenriemstraat 192, 9742 AL Groningen, Nederland

⏰ Openingstijden van Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel is een opticien gevestigd in Groningen, Nederland. De opticien is gevestigd aan de Dierenriemstraat 192 in het winkelcentrum Paddepoel.

De opticien biedt een breed scala aan diensten aan, waaronder opticien, leverancier van contactlenzen, reparatieservice voor gehoorapparaten, audicien en zonnebrillenwinkel.

De opticien is easy te bereiken via telefoon op 0505736734 of via de website hansanders.nl.

De opticien is een rolstoeltoegankelijke locatie met een rolstoeltoegankelijke parking en toilet. De opticien is ook LGBTQ+-vriendelijk en heeft een easy betalingssysteem.

De opticien heeft 232 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4,1/5.

Características

  • Opticien
  • Leverancier van contactlenzen
  • Reparatieservice voor gehoorapparaten
  • Audicien
  • Zonnebrillenwinkel

Locatie

Adres: Dierenriemstraat 192, 9742 AL Groningen, Nederland.

Información recomendada

Als u op zoek bent naar een opticien in Groningen, is Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel een goede optie. De opticien biedt een breed scala aan diensten aan en is gemakkelijk te bereiken.

U kunt de opticien bezoeken in het winkelcentrum Paddepoel of u kunt contact opnemen met de opticien via telefoon of via de website.

Beoordelingen

De opticien heeft 232 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4,1/5.

Specialiteiten

  • Opticien
  • Leverancier van contactlenzen
  • Reparatieservice voor gehoorapparaten
  • Audicien
  • Zonnebrillenwinkel

Andere interessante gegevens

  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Bezorging
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • LGBTQ+-vriendelijk
  • Afspraak aanbevolen
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

👍 Beoordelingen van Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
BlaDeBla
1/5

🚨 Pas goed op! 🚨
Ik heb hier drie brillen gekocht. De meting en voorlichting was onprofessioneel en geïmproviseerd; ik vermoed heel sterk dat dit niet door een gediplomeerd opticien is gedaan. Achteraf gezien een duidelijke rode vlag. 🚩 De eerder uitgekozen monturen waren kwijt. 🚩 De vieze spiegels, demonstratielenzen, sigarettenlucht en andere details, niet passend bij een opticien, waren rode vlag nummer drie. 🚩

Met één bril werd het niks maar je geeft het serieus een kans. Echter, de bril had verkeerde glazen met meer dan een halve dioptrie afwijking. Er werd beloofd dat ik écht gebeld zou worden zodra de vervanger klaar ligt. Maar dat telefoontje? Dat kwam nooit en je wacht weken op niets.

De uiteindelijke bril is onbruikbaar voor mijn situatie, door verkeerde voorlichting en marketingtermen. Ik ga in overleg maar er is niet eens een aanleiding gegeven voor een oplossing op een ondeugdelijk product.

Ik heb drie maanden zitten worstelen, maar hij ligt nu in de grijze kliko.

Als je door de reviews bladert is mijn situatie niet anekdotisch. 🚩 Voor wie ik gesproken heb : Vriendelijk personeel, maar absoluut niet kundig en matig geïnteresseerd.

Eigenlijk toch 1,5 ster: de winkel geeft genoeg (onderbewuste) signalen af. Dat ik die genegeerd heb, reken ik vooral mijzelf aan.

❗️Beschouw dit als een waarschuwing — er zijn zóveel betere alternatieven in de directe omgeving.

🌏@webcare: bespaar mij alsjeblieft een standaardreactie voor de bühne.

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
Hayco
1/5

Ik had een nieuwe bril nodig en wilde gebruik maken van de 3 = 1-aanbieding.

Op een zaterdagochtend ben ik ruim anderhalf uur bezig geweest met het uitzoeken van monturen. Dat ging moeizaam, mede omdat er in mijn situatie niet zomaar alles goed past – veel monturen zaten gewoon niet prettig.

Uiteindelijk kwam het totaalbedrag boven de €1000 uit. Ik gaf aan dat ik er nog even over wilde nadenken. De verkoper zei dat dit geen probleem was: ze reserveren monturen twee weken lang voor hun klanten. Netjes binnen die termijn – op een vrijdag – kwam ik terug om aan te geven dat ik de hele set alsnog wilde afnemen.

Tot mijn verbazing konden de medewerkers mijn monturen niet meer vinden. Ze gaven aan dat dit nog nooit eerder was voorgekomen. Ik beschreef de moderne, strakke monturen zo goed mogelijk, maar de medewerker kwam terug met totaal andere brillen. Monturen die helemaal niet bij mij pasten, waardoor ik er werkelijk als een clown uitzag.

Tot overmaat van ramp was de medewerkster ook nog geïrriteerd en onvriendelijk, alsof ik iets verkeerd had gedaan. Na ruim 30 minuten van frustratie, waarin ze me telkens ongeschikte monturen aanreikte zonder enige betrokkenheid of interesse, was ik er klaar mee.

Ik vroeg: “Wanneer is mijn oorspronkelijke verkoper er weer?”
Ze antwoordde: “Zaterdag.”
Dus kwam ik op zaterdag terug.

Om 9:00 stond ik weer in de winkel. Mijn eigen verkoper ging op zoek naar de monturen die ik had uitgekozen. Ook hij kwam terug met lege handen. Zijn reactie: “Je had beter foto's kunnen maken.”
Waarop ik zei: “Ik mag er toch op vertrouwen dat als jullie zeggen dat monturen twee weken gereserveerd blijven, dat die afspraak dan ook wordt nagekomen? Je hebt dat bovendien meerdere keren herhaald. Niet ik, maar jij komt die afspraak niet na.”

De verkoper gaf toe dat dit "nog nooit gebeurd was" en stelde voor dat ik maar opnieuw monturen ging uitzoeken.

En zo begon het hele circus opnieuw.
Terwijl ik weer langs de monturen liep, zag ik een andere klant ook foto’s maken van zijn keuze.
Ik zei tegen hem: “Goed idee dat je foto’s maakt. Ze zijn mijn gereserveerde monturen kwijtgeraakt.”
Zijn antwoord: “Ja, de mijne ook. En ik was na vier dagen al terug!”

Dus… hoezo ‘dat gebeurt nooit’?
Op diezelfde ochtend trof ik een tweede klant die exact hetzelfde overkwam.

Kortom: een waardeloze winkelervaring.
Afspraak is geen afspraak, gereserveerde monturen raken zoek, personeel is deels onvriendelijk (je moet maar net geluk hebben wie je treft), en dit is niet mijn eerste slechte ervaring.

Eerder was er ook al een probleem met de bril van mijn vrouw. Een pootje zat niet goed. Er werd toen gezegd dat dit kosteloos vervangen zou worden… maar dat bleek niet waar.

Sterker nog: toen we de bril kwamen ophalen, zaten er tijgerprint pootjes aan!
Die bril ligt nu in de kast, en we hebben elders een andere gekocht.

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
J.S D. W.
1/5

Al meer dan 20 jaar klant hier geweest maar vanaf nu nooit meer 5 minuten te laat voor een afspraak die 3 kwartier duurt en je mag gelijk een nieuwe afspraak maken wat een service van deze top vestiging

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
Phil H.
5/5

Super geholpen door Marije!
Fijne winkel.
Blij met mijn Rayban zonnebril op sterkte!

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
Thea
1/5

Heel vreemd geholpen vandaag door een mannelijke verkoper. Een dag eerder door een verkoopster fantastisch geholpen en gratis een nieuw montuur gekregen na de garantieperiode. Vandaag teruggegaan omdat ik gisteren een mooie bril gezien had en deze graag wilde kopen. De mannelijke verkoper heeft in een kort gesprek, toen we gingen zitten om de glazen te bekijken die ik standaard in mijn bril heb, 4-5 keer aangegeven dat multi-vocale glazen 2x duurder zijn dan de gewone glazen die ik heb. Nadat ik steeds maar aangaf dat ik geen multi-vocale glazen nodig heb, omdat ik ver weg heel goed kan zien zonder bril, bleef hij maar aangeven dat ik daar rekening mee moest houden. Ik raakte geïrriteerd omdat ik het gevoel kreeg dat hij dacht dat ik achterlijk was en hem niet begreep en gaf dit ook aan. Hij bleef aanhouden dat hij dit moest zeggen, omdat hij eerder problemen heeft gehad met een andere klant die niet blij was dat de multi-vocale glazen duurder waren, dus gaf hij aan dat hij dit er altijd bij zegt. Ik heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt dat 1 keer zoiets zeggen voldoende is en dat zijn manier niet prettig overkomt bij mij en waarschijnlijk ook niet bij andere klanten en ben snel de zaak uitgelopen, voordat ik echt onaardige dingen zou gaan zeggen tegen hem.
Mag hopen dat deze man daarop wordt aangesproken, maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren. Hij zal het wel ontkennen. Jammer voor zijn collega's, want die zijn oké.
Denk dat alles niet echt serieus genomen wordt de afgelopen jaren. Wanneer je de reviews lees van jaren geleden en die van de laatste jaren, dan zie je een duidelijke achteruitgang.
Volgende keer wil ik niet meer door deze man geholpen worden.

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
S.K. H.
3/5

Personeel is vriendelijk en capabel maar de HA "aanbiedingen" slaan echt nergens op. 50% korting op absurd hoge prijs levert nog steeds een dure bril op. Ja ik snap dat je betaalt voor de service maar bij de online leveranciers kosten de glazen een heel stuk minder (en zou mij niets verbazen dat HA ook daar zijn glazen besteld). Enfin, ze zitten in de buurt en service is ok dus vandaar dat we er nog wel heen gaan als het weer tijd is voor een nwe oogmeting.

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
Anja P.
3/5

Over het algemeen vriendelijk geholpen. Wel vond ik het vreemd dat men mij niet van tevoren goed duidelijk kon maken wat ik zou moeten betalen voor een complete bril. Mij werd verteld dat ik een bepaald bedrag kon verwachten. Toen ik een week later weer kwam bleek het 200 euro meer te zijn. Toen ik verduidelijking vroeg kon men dat niet geven. Ik ben naar en ander filiaal gegaan waar diegene me wel helder kon maken waar uiteindelijk het verschil in kon zitten. Verder vreemd dat je geen gebruik mag maken van het toilet. Ik was er ongeveer een uur, betaalt meer dan 900 euro en dan moet je elders gaan plassen. Niet klantvriendelijk

Hans Anders Opticien Groningen Winkelcentrum Paddepoel - Groningen
Tom D. W.
1/5

Helaas geen goed woord over voor Hans Ander wat betreft de afdeling audiciens. Elke keer is er wel iemand ziek of met verlof of geen tijd, met andere woorden geen service mogelijk bij dit bedrijf. Zelfs de afdeling van de klachten kom je niet verder. Inmiddels al 2 weken zonder goed werkende hoortoestellen. Nu ruim een maand wachten voor een afspraak. Laten ze hier ook iemand een maand lang een auto besturen zonder bril? Schaam jullie diep!

Go up