Coolblue Rotterdam - Rotterdam

Adres: Hoogstraat 196A, 3011 PV Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 107988999.
Website: coolblue.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Winkel huishoudapparatuur, Mobiele-telefoonwinkel, Computerwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Montageservice, Wifi, Wifi, Batterijen, Elektronica, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4072 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

Locatie van Coolblue Rotterdam

Coolblue Rotterdam, gevestigd aan de Hoogstraat 196A in het hart van Rotterdam, is een echte aanloopwinkel voor elektronica, huishoudapparatuur, mobiele telefoons en computers. Met een gemiddelde beoordeling van 4.3/5 gebaseerd op 4072 recensies op Google My Business, is het duidelijk dat klanten zeer tevreden zijn met het service en het aanbod van Coolblue.

Coolblue Rotterdam biedt een brede waaier aan producten en diensten. Het is niet alleen een elektronicawinkel, maar ook een winkel voor huishoudapparatuur, een mobiele-telefoonwinkel en een computerwinkel. Het assortiment varieert van laptops en tablets tot wasmachines en koelkasten, en van smartphones en televisies tot gaming-accessoires en smart home-apparatuur. Het is dus onmogelijk niet iets te vinden dat je interesseert.

Een van de belangrijkste karakteristieken van Coolblue is hun focus op service en klanttevredenheid. Ze bieden verschillende diensten aan, zoals bezorging, ophalen in de winkel en montageservice. Dit maakt het heel eenvoudig om producten te kopen en te laten installeren. Daarnaast zijn ze ook bekend van hun snelle levering en de mogelijkheid om op dezelfde dag te leveren.

Coolblue Rotterdam is gemakkelijk bereikbaar en toegankelijk voor iedereen. De winkel heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijk toilet. Daarnaast is er gratis wifi beschikbaar en kun je contactloos mobiel betalen met verschillende betaalmethoden, zoals creditcards en batterijen. Ze bieden ook een groot assortiment elektronica, lampen, betaalpassen en accessoires aan.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en servicegerichte elektronicawinkel in Rotterdam, is Coolblue Rotterdam zeker een aanrader. Het breed assortiment en de vele diensten die ze bieden, zorgen ervoor dat je zeker iets vindt wat je nodig hebt. We raden aan om hun website te bezoeken en je wensenlijst samen te stellen, zodat je direct klaar bent als je de winkel bezoekt. Ga dan ook eens kijken in de winkel, het is echt een bezoek waard

Beoordelingen van Coolblue Rotterdam

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Cem Sarikaya
2/5

Ik had gehoord dat Coolblue bekend staat om zijn uitstekende service, maar mijn ervaring in de winkel vertelde een heel ander verhaal. De wachttijd was absurd lang, met een rij die nauwelijks bewoog. Het leek erop dat er simpelweg niet genoeg personeel was om de klantenstroom aan te kunnen.

Wat me het meest tegenviel, is dat dit blijkbaar geen incident is. Ik las eerder al vergelijkbare reviews van andere klanten. Dit is duidelijk een structureel probleem dat dringend aandacht nodig heeft.

Als “alles voor een glimlach” echt het motto is, dan zou het fijn zijn als dat ook voelbaar wordt in de winkelervaring. Meer personeel en een betere organisatie zouden een wereld van verschil maken. Op dit moment is het helaas meer frustratie dan glimlach.

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Els Brinkerink
2/5

De 5 sterren review die ik de vorige locatie had gegeven is kennelijk overgenomen. Maar deze zet ik om naar twee sterren. Ik had als Rotterdammer altijd een zwak voor coolblue en daarom geef ik 2 sterren ipv 1. Maar deze verhuizing is geen verbetering. Enorme wachttijden met personeel dat het lekker op zn gemakkie doet en een rondje gaat lopen (op een na, die wel lekker doorwerkte) en dit terwijl de winkel vol stond met klanten.
Ook wilde ik mijn VVV bon inleveren, dat was de reden dat ik mijn bestelling niet liet opsturen. Toen ik dat zei, werd er gezegd dat dat wel heel lang gaat duren en niet gemakkelijk is. Als ik dat had geweten had ik het bij de Mediamarkt besteld waar ik wel gewoon met VVV bon kon betalen.
Jammer.

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Kenneth Philips
1/5

Waarom nog een winkel als je toch niets op voorraad hebt. Geprobeerd drie koffiezetapparaten te kopen. Stonden daar uitgestald. Mooie aanbieding. Aanbieding niet meer geldig en ook niet op voorraad. Nummer twee ook niet. Ik vraag de verkoper wat heb je wel? Nou eigenlijk hebben wij helemaal niets op voorraad. Leek wel een Andre van Duijn scene.

Weg zonder glimlach.

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Eva
1/5

Naar coolblue geweest om mijn bestelling te halen (telefoon). Na ruim een half uur wachtten waren we aan de beurt.. nu snap ik de wachttijd volledig ivm alle kerstdrukte etc. Máár…. Eenmaal aan de beurt werden we geholpen door een medewerker die ons heel duidelijk liet merken, totaal geen zin te hebben om ons te helpen. Zelden een winkelmedewerker tegen gekomen die zo chagrijnig een klant te woord staat. Na het afrekenen vroeg ik nog om een bon, deze zou ik per mail toegestuurd krijgen werd mij verteld.. je raad het al, geen bon te bekennen! Wel zo handig bij een grote aankoop als deze.. hier moeten we dus helaas nu achteraan.
Ook wilden we nog extra accessoires voor de telefoon kopen, dit was niet mogelijk en hiervoor moesten we ons dan opnieuw aanmelden voor de wachtrij..
Voor ons geen coolblue meer..!!

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Özge Devletli
1/5

Vriendelijke medewerkers in de winkel alleen wel slechte garantie service. AOC monitor gekocht (ze zeiden dat het van goede kwaliteit was) niet eens half jaar geleden en is nu stuk. Reparatie afdeling stuurt het terug zonder enige inhoudelijke uitleg, medewerkers aan de telefoon weten het ook niet. mag nu nieuwe gaan kopen.

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
M Kunst
2/5

Hoewel het fijn is dat er de mogelijkheid is om vooraf te bestellen, kan het proces ter plaatse efficiënter. Op dit moment worden producten één voor één opgehaald door de afhandelaar of verkoper, wat het geheel lang laat duren. Het zou wellicht helpen om met een orderpicker te werken, zodat de bestelling al klaarstaat op het moment dat je je aanmeldt. Dit zou niet alleen de snelheid verhogen, maar ook de klantbeleving verbeteren. Zoals het nu gaat, komt het proces wat bureaucratisch over, wat jammer is omdat een soepelere aanpak echt een positief verschil kan maken.
Dit los je niet op met grappig marketing teksten op display.
37 min voor kabeltje!

Als jullie nu echt iets willen veranderen maak een drive through als een burger king/mc Donald. Hoef je ook niet te parkeren in het centerum van rotterdam.

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Brian Lurfs
2/5

Het begon simpel: ik wilde alleen een andere afstandsbediening van de tv, omdat de achterklep zeer kwetsbaar was.
Daartoe moest heel het product terug, zodat het opgestuurd kon worden!
Niet duurzaam CoolGray!

Dus heb ik het hele product teruggebracht omdat het nog binnen de 30 dagen viel.

Komen jullie daarna met een mail dat de afstandsbediening niet bij de ingeleverde producten zit! Terwijl ik die letterlijk heb ingeleverd bij het product.

Gelukkig hebben jullie dat wel weer gecorrigeerd nadat ik er speciaal weer voor naar de winkel was gekomen….

Coolblue Rotterdam - Rotterdam
Kellyy C
1/5

Online een reservering gedaan en in de email stond dat het op voorraad was en ik het direct kon ophalen dus 40 minuten gereden want ik kon hem tenslotte ophalen direct.
Kom je aan bij de winkel blijkt er een fout in de voorraad te zijn die 30 min geleden opgelost is en jou product er niet is.
Wel zo netjes dat als er een reservering is voor een product waar van de voorraad niet klopte dat je de klant dan even belt of mailt maar nee.. ik ben 40 min gereden om met lege handen naar huis te gaan.
Kon hem dan wel thuis laten bezorgen morgen maar dat had ik ook vanuit huis gekund, ook geen korting of iets vanwege het ongemak.
Waardeloze service, ik reserveer/koop niet meer bij Coolblue.

Go up