Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem

Adres: Fustweg 2, 2031 CJ Haarlem, Nederland.
Telefoon: 235319288.
Website: gomes.nl
Specialiteiten: Mercedes-Benz dealer, Autoschadebedrijf, Autowerkplaats, Autobedrijf/Garage, Autohandel, Autoreparatie en -onderhoud, Autodealer.
Andere interessante gegevens: Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Bezorging, Rolstoeltoegankelijke parking, Olie verversen, Reparatieservice, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 181 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

πŸ“Œ Locatie van Gomes Noord-Holland B.V.

Gomes Noord-Holland B.V. Fustweg 2, 2031 CJ Haarlem, Nederland

⏰ Openingstijden van Gomes Noord-Holland B.V.

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 08:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker Hier is een uitgebreide beschrijving van Gomes Noord-Holland B.V., geschreven in een formele en aansprekende stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Gomes Noord-Holland B.V.

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
marc O.
1/5

Wanneer ik mijn auto inlever voor een check nadat ze het subframe niet correct hebben gemonteerd krijg ik mijn auto met flinke schade op het stuur terug. Ik ben altijd zeer zuinig op mijn auto en weet 100% zeker dat het daarvoor niet zat. Een gotspe, een merk wat zich voordoet als premium merk maar zich gedraagt richting zijn klanten als een 3e hands Lada handelaar

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
Tatiana V.
5/5

Vandaag onze S-klasse opgehaald na de servicebeurt. Fantastische service: personeel vriendelijk en professioneel .... niets vergeten en de auto rijdt weer als nieuw! Top!

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
Jack D.
3/5

Wij hebben onze Mercedes camper en Mercedes cabrio in onderhoud bij Gomes. Goede ervaring met onderhoud, maar de wachttijden voor plaat- en spuitwerk is enorm en de prijs behoorlijk veel hoger dan gespecialiseerde sutospuitbedrijven. Op een offerte aanvraag werd pas na 2 weken gereageerd.

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
M M.
5/5

Beste service goed geholpen door heer Michel Talens ben erg blij mee.

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
Kimberley S.
5/5

Vijf sterren voor het magazijn & Daan. Na jaren samen te werken met verschillende magazijnen van verschillende concessies in zowel BelgiΓ« als Nederland. Moet ik zeggen dat ze hier uitzonderlijk vriendelijk, geduldig en behulpzaam waren. Snelle service en reactie en blijven meezoeken naar oplossingen. Top service!

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
Jaap V.
2/5

Wow... vrij bijzonder geholpen door deze vestiging. Ik wilde een offerte voor wat puntjes die gerepareerd of nagekeken moesten worden. Het ging om reparaties aan een occasion die ik heb gekocht bij Wensink. Wensink zelf heeft aangegeven dat ik de kleine reparaties, die ik nog onder garantie wilde laten doen, bij een dealer bij mij in de buurt mocht doen, aangezien ik anders naar Emmeloord zou moeten rijden. Niet heel praktisch. Zij wilden echter wel een offerte zien voordat de reparatie zou worden uitgevoerd. Prima en heel logisch natuurlijk.

Het ging om een paar kleine dingen. Een gordel die wat stroef liep, een hoofdsteun die vast zit, een afdekhoes die niet lekker meeloopt met de achterklep en bijvoorbeeld het vervangen van een sierlijstje en het vervangen van sierdopjes in de velgen. Ook werkt Start / Stop niet, wat me niet interesseert, maar goed... Het zou fijn zijn als ze het uitlezen zodat ik weet wat ermee aan de hand is (99% zeker de accu...).

Gomes gaf aan dat ze 200 Euro per uur rekenen en dat het met tien diagnoses zou uitkomen op 2000 Euro aan diagnose. (Je hebt natuurlijk wel een uur nodig om te kijken of de dopjes in de velgen vervangen moeten worden. En het uitlezen van een auto duurt ook zeker een uur natuurlijk...) Compleet ridicuul, gezien de punten waar het om gaat.

Ik weet weer waarom ik ben weggegaan na de overname... en ik weet nu ook zeker dat ik hier geen klant wil zijn. Wat een manier van werken is dit zeg. Doorzonde en niet Mercedes waardig...

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
Mike V. D.
3/5

Al 6 jaar vaste klant, maar heb nu toch de keuzen gemaakt voor een vak garage.
Want een gemiddelde beurt kost al snel €1200 tot €1500 euro.
En de laatste keer na een reparatie kreeg ik mijn auto mee. En was de stekker van de waterpomp niet aangesloten.
Totaal geen controle toen hij de werkplaats uit was...

Gomes Noord-Holland B.V. - Haarlem
-scirocco -.
1/5

Zeer onprettige ervaring gehad hier. Ik heb 3 weken geleden telefonisch een afspraak ingepland met een van de medewerkers van Gomes Haarlem. Dit kwam doordat Gomes Alkmaar(waar ik klant ben) mij op dat moment niet kon helpen, omdat de specialist daar niet aanwezig was. Zij hebben mij toen doorgeschakeld naar Haarlem. Volgens de man die ik toen sprak, zou ik teruggebeld worden om een afspraak in te plannen omdat zijn systeem eruit uit lag en dit gebeurde ook, namelijk op 21-11 werd ik gebeld. De afspraak die gemaakt werd, was dat mijn auto gediagnosticeerd zou worden.Dit zou ong. een dag qua tijd kunnen duren en daarom is mij toen toegezegd dat ik kosteloos een leenauto mee zou krijgen. De afspraak die toen gemaakt is : 07-12-2023 rond 17:00 uur brengen plus leenauto meekrijgen en 08-12-2023 waarschijnlijk einde van de dag weer ophalen. Dus gisteren op 07-12-2022 (3 weken na het telefoongesprek), kwam ik netjes om 16:40 uur binnenstappen met de mededeling dat ik mijn auto kwam brengen ivm de afspraak die voor de volgende dag gepland stond. Ik gaf mijn kenteken door en de mevrouw die mij te woord stond, trok haar wenkbrauwen op en zei mij dat zij niks terug kon vinden over deze afspraak. Ik heb haar toen uitgelegd hoe het verhaal in elkaar stak en dat deze afspraak al 3 weken geleden telefonisch gemaakt was. Dat vond zij al vreemd en zij vroeg mij of ik een bevestiging per email had ontvangen, waarop ik haar zei dat ik deze niet heb gekregen. Waarop deze mevrouw mij al eigenlijk niet meer serieus nam en aangaf dat er altijd een email wordt verstuurd. Het kwam er op neer, dat er geen afspraak in stond en dat ik gewoon pech had. Toen werd er een mannelijke collega bijgehaald die mijn verhaal aanhoorde vanachter zijn computerscherm en die gaf aan allemaal vraagtekens bij mijn verhaal te hebben, vanwege het feit dat er niks over terug te vinden was Γ©n het feit dat zij nooit een leenauto kosteloos aan mij zouden toezeggen. Ook werd er gezegd dat het heel erg vreemd was dat ik 3 weken geleden een afspraak had kunnen maken voor deze dag, want dat zou onmogelijk zijn! Ik heb hen toen, omdat ik mij als leugenaar neergezet voelde, laten zien dmv van mijn inkomende gesprekken historie op mijn telefoon, dat ik daadwerkelijk iemand van Gomes Haarlem aan de lijn heb gehad om een afspraak te maken. En ook aangegeven dat ik niet voor mijn lol naar Haarlem rijd, aangezien Alkmaar normaal gesproken mijn dealer is. Ik kon het doen met:” we kunnen niks voor je doen, 24 januari ben je de eerste, als je wil dat we naar je auto kijken.” Ik heb dus 3 weken op niks gewacht, om vervolgens neergezet te worden als zijnde leugenaar, benzine te verspillen door naar Haarlem te rijden en uiteindelijk niks van service te mogen ontvangen. Zeer kwalijk! Ik zal dan ook nooit meer terugkeren naar Gomes Haarlem. In Alkmaar kennen zij gelukkig nog wel de woorden klantvriendelijkheid en service. Dit is in Haarlem totaal niet terug te vinden. Jullie worden bedankt Gomes Haarlem πŸ‘πŸΌ

Go up