ZARA - Hoofddorp

Adres: Marktlaan 1-4, 2132 DL Hoofddorp, Nederland.
Telefoon: 8002288018.
Website: zara.com.
Specialiteiten: Kledingwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Services op bedrijfslocatie, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 750 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van ZARA

ZARA is een bekende kledingwinkel met een locatie in Hoofddorp, Nederland. Het bedrijf is gevestigd op Marktlaan 1-4, 2132 DL Hoofddorp, Nederland en is gemakkelijk bereikbaar per auto of openbaar vervoer.

ZARA is bekend om haar modevolle en trendy kleding en accessoires voor vrouwen, mannen en kinderen. De winkel biedt een uitgebreid assortiment aan producten, variërend van basics tot de laatste mode. Het bedrijf is bekend om haar snelle aanpassingsvermogen aan de laatste mode-trends en brengt regelmatig nieuwe collecties uit.

Het telefoonnummer van de winkel is 8002288018 en de winkel heeft ook een website beschikbaar op zara.com. Op deze website kunnen klanten shoppen van huis uit en hun bestelling laten bezorgen of ophalen in de winkel.

De winkel biedt verschillende diensten aan, zoals bezorging, ophalen in de winkel, services op bedrijfslocatie, levering op dezelfde dag, een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, betaalpassen en contactloos mobiel betalen. Het bedrijf heeft ook 400 positieve beoordelingen op Google My Business met een gemiddelde score van 3.3/5.

ZARA is een perfecte plek voor modebewuste mensen die op zoek zijn naar de laatste mode-trends. Het bedrijf biedt een uitgebreid assortiment aan producten en verschillende diensten om de klantentijd te vergemakkelijken. De winkel is gemakkelijk bereikbaar en biedt een comfortabele en mooie winkelomgeving. Wij raden aan om de website van ZARA te bezoeken voor het laatste nieuws en de meest recente collecties.

Alsof je geen tijd hebt om de winkel te bezoeken, je kunt online shoppen op zara.com en je bestelling laten bezorgen naar huis. Probeer het nu uit en vind de laatste mode-trends bij ZARA

Beoordelingen van ZARA

ZARA - Hoofddorp
Fred Brandsen
1/5

Mijn recente ervaring bij de Zara in Hoofddorp was ronduit teleurstellend. Mijn zoon zag een broek in de aanbieding die hij graag wilde hebben. Op het prijskaartje stond een kortingssticker, van €39,95 naar €25,99. Echter, bij de kassa betaalde ik het originele bedrag van €39,95.

Toen we teruggingen naar de kassa om het misverstand recht te zetten, kregen we te horen dat de cassière alleen Engels sprak en moest de manager erbij halen die ook alleen Engels sprak. Terwijl wij in Nederland wonen!

De manager beweerde dat het een foutje was en we moesten het originele bedrag betalen. Hoewel we de optie kregen om ons geld terug te krijgen, wilde mijn zoon de broek toch graag hebben. Ik besloot later contact op te nemen met de klantenservice, ervan uitgaande dat het wel goed zou komen. Maar helaas, dit bleek een misvatting.

De klantenservice stelde dat ze geen prijsverschil konden aanbieden, omdat het artikel correct in rekening was gebracht. Dit, terwijl het prijskaartje duidelijk €25,99 aangaf. Mij werd verteld dat ik de prijs op de website moest controleren. Moet ik nu echt in de winkel prijzen op het internet gaan controleren? Dit is absoluut onacceptabel.

Voordat ik kon reageren, werd me gevraagd of ik nog andere vragen had, en mijn verdere reactie werd volledig genegeerd. Dit is blijkbaar hoe Zara met klanten omgaat. Wij brengen al onze aankopen terug en zullen nooit meer iets kopen bij Zara. Ze zijn in ieder geval vier klanten kwijt.

ZARA - Hoofddorp
Nathalie Groenewoud
2/5

Wat een super irritante ervaring om iets te ruilen in de winkel. Meer dan een half uur bezig geweest. Eerst beneden in de rij. Die stuurde mij naar boven. Boven stuurde mij naar beneden. Daar alles ingeleverd. Duurde ook lang. Werd weer naar boven gestuurd voor ophalen van de ruilartikelen. Daar werd mij verteld dat ik naar beneden moest voor de dames afdeling. Al die tijd zei ik dat mijn pakket moest klaar liggen omdat ik een bericht heb ontvangen. Pas na al dit werd de code nog een keer gescand en lag mijn pakje klaar. Niemand spreekt Nederlands en hoewel ik Engels met ze sprak begrijpt het personeel kennelijk niks van het ruilproces van online aangeschafte en geruilde artikelen.

ZARA - Hoofddorp
Emma Verdonck
1/5

Ik zou normaal niet de tijd nemen om een review te schrijven maar de klantvriendelijkheid in deze Zara heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt. Niemand kan Nederlands of uitleggen als er een probleem is. De medewerkers aan de kassa hebben helemaal geen zin in hun werk, staan soms ook alleen terwijl er een rij van 20 meter staat. Ik had een probleem met retourneren maar de manager willen ze er niet bij roepen want ‘die zou hetzelfde zeggen’. Ze kon het niet goed uitleggen en negeerde mij. Hoop dat er eindelijk een keer wat gedaan wordt aan deze service.

ZARA - Hoofddorp
Robine Salomons
3/5

Prima winkel, alleen rijen ronduit slecht en onduidelijk geregeld. De ene keer als ik hier kom is de kassa aan de begaande grond alleen voor retourartikelen, en de andere keer weer niet. De laatste keer dat ik hier kwam zag ik nergens op de begaande grond een bordje met “retour only” dus ik sta in de rij met 1 ding die ik wil retouren en een paar dingen kopen. Beide rijen waren niet normaal lang. Ik heb 20 minuten gewacht en toen ik eindelijk aan de beurt was werd mij gezegd dat ik mijn enige retourartikel moet retouren in de andere rij. Dus ik moest eerst een paar dingen afrekenen en vervolgens weer 20 minuten in de andere rij staan wachten om een artikel retour te doen. Dit heb ik toen ook gezegd en toen kon het opeens wel.

ZARA - Hoofddorp
Fatma Kokcu
1/5

Verschrikkelijke klantbeleving. Ik moest 30 minuten wachten in de rij bij de kassa, totdat de kassiere mij liet weten dat je artikels bij de herenafdeling moet ophalen. Stom van mij. Stond ook in het e-mail. Eenmaal bij de herenafdeling stond niemand, toen ik een medewerker liet weten of zij iemand kon omroepen, snauwde zij mij af met de mededeling dat ik geduld moest hebben en moest wachten. Handig als er bij de ingang en kassa’s bewegwijzeringen staan, zodat alles beter gestroomlijnd wordt.

ZARA - Hoofddorp
Jonathan Stavleu
2/5

Altijd 1 kassa open waar 30 mensen in de rij staan. En dan staat er nog een medewerker achter de balie en die staat de cadeaukaarten op kleur te sorteren... Doe gewoon nog een kassa open!

ZARA - Hoofddorp
lisanne b
1/5

Leuke kleding daarvoor is er een ster, maar de rest is gewoon ronduit slecht. Er zijn maar drie kassa’s en de laatste keer dat ik er was waren er zelfs maar 2 open. De manager stond er bij maar was alleen aan het bellen en op zijn laptop bezig. Hij had naar mijn mening de derde kassa open kunnen doen lijkt mij…

Verder is de winkel een chaos en liggen er overal kleding op de grond. In de paskamer was er een beker koffie of thee omgegooid waardoor het gewoon vies was. Ik gaf dit aan maar de medewerkers zeiden dat ze het inderdaad al gezien hadden. Er werd niks mee gedaan.

ZARA - Hoofddorp
yjotika badrising
3/5

Onlangs weer langsgeweest. Dit keer geen klachten. Super relaxt. Was op een dinsdag ochtend dus lekker rustig. Opgeruimd . Personeel vriendelijk

Meerdere malen bezocht. Altijd hetzelfde gedoe bij de kassa. Er staat aangegeven dat de bon op je telefoon/app gezet kan worden. Ik geef dat altijd van te voren aan. In gebrekkig Engels word ik toegesnauwd dat het aan het einde pas kan. En dan vergeten ze het. Moet het maar zelf regelen via de app. Er zijn wel 2-3 vriendelijke medewerkers daar, maar de meeste hebben er duidelijk geen zin in.

Go up