Wonen Limburg - Weert

Adres: Wilhelminasingel 175A, 6001 GS Weert, Nederland.
Telefon: 883850800.
Strona internetowa: wonenlimburg.nl
Specjalności: Vereniging/organisatie.
Inne ważne informacje: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Opinie: Ta firma ma 52 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3/5.

📌 Lokalizacja Wonen Limburg

Wonen Limburg to organizacja położona w Wilhelminasingel 175A, 6001 GS Weert, Nederland. Oficjalny numer telefonu to 883850800, a strona internetowa to wonenlimburg.nl.

Charakterystyka

Firma ta w dyspozycji związanych z organizacją i współpracą. Siedziba firmy jest dostępna dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, istnieje również parkowanie dla osób na wózkach inwalidzkich.

Eksponowanie opinii publicznej

Firma ta ma 52 opinie na Google My Business. Średnia ocena wynosi 3/5.

Informacje dodatkowe

  • Adres: Wilhelminasingel 175A, 6001 GS Weert, Nederland.
  • Telefon: 883850800.
  • Strona internetowa: wonenlimburg.nl.
  • Specjalności: organizacja i współpracy.
  • Inne ważne informacje: firma jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i posiada parkowanie dla wózków inwalidzkich.

👍 Recenzje dla Wonen Limburg

Wonen Limburg - Weert
Toos V.
1/5

Klote bedrijf
1 april 2x de huur afgehouden
Na 4x bellen
Word maandag 14 april de huur terug gestort
Vrijdag 18 april moet het op de rekening staan
18 dagen met MIJN geld spelen
En ik moet maar zien hoe ik mijn rekeningen betaald krijg
Menselijk heid is hier ver te zoeken

Wonen Limburg - Weert
Hennie F.
1/5

Goed verdienen met een shit appartement,zomers 35 graden,kraan open draaid in de zomer een pis straaltje van niks,dan 800 huur voor 73m meter, schandalig .....en ja met vragen enz schiet het niks op

Wonen Limburg - Weert
Jud Z.
1/5

Waardeloze club. Niks kan, alles is bij voorbaat nee. Zaken niet op orde, slecht personeel en een website uit 1998. Service-afspraken moet je 3 keer achteraan bellen. Ook bij Wonen Zuid gehuurd, dat was toch 1000 keer beter.

Wonen Limburg - Weert
Valfreya G.
1/5

Lastig om dingen gedaan te krijgen, je kan soms wel 5x een reparatie verzoek doen voor er werkelijk wat gedaan word. Verder loopt communicatie vaak langs elkaar heen tussen hun en klusbedrijf. Tot veel frustratie van dien.

Wonen Limburg - Weert
Henk J.
1/5

Rare mensen...ik sta voor een kandidaat en gaan zo gewoon dood leuk naar die kandidaat die achter mij staat. Wil jullie lekker kiezen wie er komt wonen in jullie woningen? Vieze mensen al krijg ik de woning aangeboden en ga hem niet eens aannemen...bah bah wat een vieze woningbouw joh.

Wonen Limburg - Weert
Theo L. D. J.
1/5

In elf jaar heb ik mogelijk 4 keer gevraagd iets terepareren of te veranderen. Nooit is er iets mogelijk.E'ėn kapotte buitenlamp,die verdomd hinderlijk knippert, is niet genoeg volgens de mevrouw aan de telefoon moeten er meerdere stuk zijn. Op zaterdag is het te druk.
Belt u maandag maar terug.
Ergens moet er een huismeester zijn. Waar? Nooit gezien. Waar betaal ik eigenlijk mijn servicekosten voor.0,0 sterren voor deze service.

Wonen Limburg - Weert
Nick V. D. K.
1/5

Verschrikkelijk slechte woningbouw, reparatie verzoeken duren maanden, soms zelfs jaren.. klachten over overlast doen ze niks mee en je wordt in het algemeen niet gehoord. Het draait altijd alleen maar om geld en ze laten je kei hard stikken, leefbaarheid en wonen verdient nog geen eens een 1 voor de moeite

Wonen Limburg - Weert
Youri K.
1/5

ONKUNDE en vriendjespolitiek binnen wonen limburg Weert. Er wordt hier bewust data gemanipuleerd en de klant krijgt ALTIJD de schuld. Zag je er iets van dan negeren ze je gewoon en blijven hun eigen waarheid (formeel heet dat propaganda toch ?) doorduwen.

Nu hebben jullie de grootste fout tot heden gemaakt en dit gaat jullie meer kosten dan jullie konden inschatten.

Klachten indienen werkt nIet want ze beschermen elkaar allemaal in dit clubje. Als je geen Limburger bent word je hier zelfs niet serieus genomen.

— oude review —

Jullie medewerker Annie heeft meerdere malen fouten gemaakt en zichzelf tegengesproken waarop je als huurder als eerste wordt aangekeken en aangepakt waarna later toch niet onze fout blijkt. Puur machtsmisbruik gaande. Ondanks meerdere incidenten aan kant WL mag je als huurder van Annie werkelijk niets fout doen of je zult de consequenties ervaren!

Ook vaker aangegeven liever contact te hebben met de andere medewerker van de afdeling: Met haar had ik het eerste contact en is het contact vrijwel altijd als prettig ervaren. Ik heb ook 6 maanden terug al aangegeven dat ik graag met haar i.p.v. Annie contact wil omdat het al gelijk mis ging.

Omdat Annie haar eigen werkwijze erop nahoudt zijn wij nu genoodzaakt waar mogelijk een klacht te plaatsen en een advocaat in te gaan zetten: We hebben gelukkig ieder gesprek opgenomen.

Go up