Vodafone - Helmond

Adres: Veestraat 31, 5701 RB Helmond, Nederland.
Telefoon: 614652255.
Website: odido.nl.
Specialiteiten: Mobiele-telefoonwinkel, Winkel met accessoires voor mobiele telefoons, Mobiel netwerkoperator, Leverancier van telecommunicatieapparatuur, Telefoonmaatschappij.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Reparatieservice, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 104 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

Locatie van Vodafone

Vodafone, een gerenommeerde mobiel netwerkoperator in Nederland, bevindt zich op een praktische locatie in Helmond. Het adres is Veestraat 31, 5701 RB Helmond en de telefoonnummer is 614652255. Het bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop van mobiele telefoons, toegangsoriëntatie en telecommunicatieapparatuur.

De winkel is gemakkelijk bereikbaar en beschikt over een rolstoelvriendelijke ingang. U kunt uw bestelling ook online plaatsen en kiezen voor bezorging of ophalen in de winkel. Bovendien is de winkel een veilige omgeving voor transgenders en is het personeel LGBTQ+ vriendelijk.

Vodafone biedt verschillende betaalmogelijkheden, waaronder betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en andere digitale betalingsmethoden. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.2/5 op basis van 104 recensies op Google My Business. Dit getuigt van de tevredenheid van hun klanten.

In de winkel vindt u een uitgebreid assortiment van mobiele-telefoonaccessoires en kunt u advies vragen over de beste keuze voor uw telefoonmaatschappij. Het personeel staat u graag te helpen en u kunt de winkel ook bezoeken voor reparatieservice.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en klantgerichte mobiele-telefoonwinkel, dan is Vodafone in Helmond aan te bevelen. Het bedrijf staat voor betrouwbaarheid, service en kwaliteit. U kunt gemakkelijk contact met hen opnemen via hun website of een telefonisch bezoek sturen naar hun telefoonnummer. Ga het nu eens uitproberen en laat u overtuigen door de uitstekende dienstverlening van Vodafone

Beoordelingen van Vodafone

Vodafone - Helmond
Dawid Dawid
1/5

het klopt niet dat T Mobile automatisch een nieuw contract voor zichzelf heeft aangemaakt, het is fraude. Ik wilde geen nieuw contract, T Mobile heeft het zelf gemaakt en geld van mijn rekening afgeschreven, het is een misdaad, help me alsjeblieft!!!!!! Now have problem TY Tmobile!!!!!!!!!!!!

Vodafone - Helmond
Sandra
5/5

Geweldige service. Heel vriendelijk personeel. Ik had een nieuwe Samsung S24 , kwam er niet helemaal uit met het overzetten van mijn whatsapp berichten, ik heb gebeld, ze waren erg druk en konden de telefoon niet opnemen, werd meteen teruggebeld en telefonisch geholpen, als het niet lukte kon ik langskomen. Dikke pluim voor het personeel bij Odido Helmond Toppers

Vodafone - Helmond
DorianNL
1/5

Na een half uur wachten in de rij kreeg ik te horen dat de bestelling niet kon worden uitgegeven vanwege systeemproblemen. Een half uur eerder kreeg ik een ontvangstbevestiging. Geen respect voor de tijd van de klant of duidelijke communicatie.

Vodafone - Helmond
Jeroen O
1/5

Slechte service,
Half jaar geleden telefoon gekocht nu kapot(bekend probleem) maar willen hem niet innemen, moet je verplicht zelf de verzendkosten gaan betalen. Vanuit klantenservice word je naar winkel gestuurd en enige medewerking en verder mee denken doen ze niet.
Laatste keer bij odido.

Vodafone - Helmond
Jan Rovers
1/5

Betaald meer als opgegeven word en als je er over belt beloven ze het afgesproken bedrag om vervolgens toch weer meer af te schrijven. Als je dan weer belt kunnen ze niks voor je betekenen en word je weggedrukt. Overigens is de kwaliteit van het mobiele netwerk helemaal niks waard dus wees gewaarschuwd en sluit je abbonementen ergens anders af

Vodafone - Helmond
Tom van Kampen
1/5

Hier kun je niet terecht voor annuleren van bestelling die online gedaan zijn! Eigelijk komt het er op neer dat je hier alleen kunt kopen, voor (bijna) al het andere dien je de klantenservice te bellen. Overigens is die ook niet echt klantvriendelijk met al de handelingen die je moet doorlopen om met iemand persoonlijk in contact te komen, het personeel is echter wel vriendelijk.

Vodafone - Helmond
Robby van de Meulenhof
2/5

Eerst online prepaid besteld en betaald. Nooit geleverd. Klantenservice gebeld ik moet naar de winkel.

In de winkel helaas je mag nog een keer een prepaid betalen want online en winkel staat los van elkaar. Goed weer 10 euro investeren, dan kunnen ze vanaf nu mij in de winkel helpen. Uiteindelijk die 10 euro prepaid die nooit is geleverd bij de prepaid gezet.

Eenmaal thuis. Aan de slag met die prepaid kaart. Betalen per MB, nergens staat dat dit een euro kost (of ja dat ze een euro van je beltegoed reserveren). Na wat google werk gevonden, dat ze dat dus reserveren.

Nu probleem er gaan geen MBs af en beltegoed gaat met centen weg. Daarnaast mijn verbruik is niet in te zien dus kan niet zien waar aan mijn beltegoed verdampt.

Naar de winkel, want nu kunnen ze mij helpen aangezien ik het kaartje in de winkel heb gekocht.

Tevens screenshots gemaakt afgelopen dagen dat is ook handiger te laten zien in winkel dan klantenservice aan de telefoon.

Leg je het probleem voor in winkel. Op de eerste plaats zie je dat ze er weinig zin in heeft in het probleem en heeft geen verstand van prepaid. Kortom er staat iemand die niet kundig is. Vervolgens ging ze het met wat moeite toch navragen en opzoeken. Niemand wist het. Kortom in de winkel kom ik ook niet verder.

Probleem 2 Waarom ik mijn verbruik niet zie weten ze in de winkel ook niet ze kunnen het in winkel mijn verbruik ook niet zien.

Kortom prepaid weten ze niks van zoek het maar lekker uit met de klantenservice (waar je standaard 10 min in de wacht staat). Online en fysieke verwijst naar elkaar. Iets een kastje en een muur....

Update op de reactie ik was vandaag bij jullie. Nog een keer terug komen heeft naar mijn idee weinig meerwaarde aangezien er 3 personen waren die niets wisten en ik te horen kreeg dat klantenservice bellen betere optie want die kunnen meer zien.

Vodafone - Helmond
Donna Janssen
5/5

Vandaag de winkel bezocht. Wessel heeft alles uit de kast gehaald om mij goed en duidelijk te informeren over de mogelijkheden. Hiervoor heeft hij zich goed verplaatst in mijn situatie en heeft hij ook de tijd genomen om mijn electrische apparaten met elkaar te verbinden zodat e.e.a. meteen goed werkt en
ik niets meer hoef te doen. Ik ben er superblij mee, dankjewel Wessel! Altijd tevreden met de service in deze shop.

Go up