Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen

Adres: Groenewegenstraat 17, 7901 ED Hoogeveen, Nederland.
Telefoon: 528729002.
Website: swisssense.nl
Specialiteiten: Beddenwinkel, Beddengoedwinkel, Matrassenwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 80 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Swiss Sense Hoogeveen + outlet

Swiss Sense Hoogeveen + outlet Groenewegenstraat 17, 7901 ED Hoogeveen, Nederland

⏰ Openingstijden van Swiss Sense Hoogeveen + outlet

  • Maandag: 10:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–18:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Swiss Sense Hoogeveen + outlet: Een uitgebreide blik op hun unieke aanbod en diensten

Adres: Groenewegenstraat 17, 7901 ED Hoogeveen, Nederland

Telefoon: 528729002

Website: swisssense.nl

Especialiteiten

  • Beddenwinkel
  • Beddengoedwinkel
  • Matrassenwinkel

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Montageservice
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Acceptatie van Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 80 recensies op Google My Business. De gemiddelde beoordeling is 4/5, wat aangeeft dat de meeste klanten tevreden zijn over de diensten en producten van Swiss Sense Hoogeveen + outlet.

Veel klanten waarderen het persoonlijke advies van de verkoopsters, zoals bijvoorbeeld Daniek, die bekendstaat om haar geduld en kennis. Ze nemen de tijd om klanten goed te adviseren en maken het kopen van een bed een prettige ervaring.

De winkel biedt een ruim aanbod aan bedden, matrassen en beddengoed, en ook montage- en snelle bezoek diensten. De winkel is toegankelijk voor mensen met een rolstoel en beschikt over een rolstoelvriendelijke ingang en parkeerplaats.

In het algemeen staat de winkel bekend om het leveren van een breed scala aan diensten en producten, en het bieden van een persoonlijke aanpak voor elke klant. Dit alles terwijl ze proberen om de prijzen in een redelijke marktconforme prijsklasse te houden.

Voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe boxspring, matras of ander beddengoed, is een bezoek aan de Swiss Sense Hoogeveen + outlet zeker de moeite waard. Door de uitgebreide keuze, het persoonlijke advies en de verschillende diensten, bieden ze alles wat je nodig hebt voor een comfortabel bed.

Rekommendatie: Voor meer informatie of om te kijken wat voor jou de beste optie is, bezoek hun website of neem contact met hen op via telefoon. Ze staan altijd klaar om je te helpen.

👍 Beoordelingen van Swiss Sense Hoogeveen + outlet

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Guus R.
5/5

Vandaag een boxspring uitgezocht. Wij zijn geholpen door Daniek. Onze ervaring met Daniek als verkoopster is in 1 woord fantastisch. Zij heeft alle tijd genomen voor ons om ons van goed advies te voorzien. Zeer verfrissende en innemende persoonlijkheid. Het was voor ons een waar genoegen om bij haar ons bed te kopen. Ik raad iedereen aan om eens in Hoogeveen te gaan kijken en hopelijk heb je dan net zo veel geluk als wij om door Daniek geholpen te worden.

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
neco K.
1/5

Swiss Outlet Hoogeveen – De SLECHTSTE winkel ooit! Blijf weg!

Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar wat ik bij Swiss Outlet Hoogeveen heb meegemaakt is zó schandalig, dat ik er tijd voor heb vrijgemaakt. Dit moet echt gezegd worden: dit is zonder twijfel de allerslechtste winkel die ik ooit heb meegemaakt.

In het begin leek alles goed te gaan: vriendelijke medewerkers en een behulpzame manager. We hadden een boxspring op het oog, foto's gemaakt, later op de dag teruggekomen om het nogmaals te bekijken. De manager was bezig met een andere klant, dus een vrouwelijke collega hielp ons. We hebben nog wat vragen gesteld, onderhandeld over de prijs en uiteindelijk onze contactgegevens achtergelaten, en uiterlijk zouden wij de volgende dag laten weten of we het wel of niet wilden.

De volgende dag belden we ze op om het te bevestigen en nog de vraag gesteld of we de betaling alvast moesten doen. Er werd ons verzekerd dat dit pas bij het ophalen hoefde, wel binnen 2 weken omdat de maximale termijn is vanwege de magazijn grootte van het filiaal. Prima, dachten we. MAAR dan begint de ellende.

Een week later, toen we wilden doorgeven wanneer we het bed zouden ophalen, bleek dat ze het doodleuk aan een andere klant hadden verkocht! Wat voor waardeloze zaak doet zoiets? Ze beweerden dat we binnen een dag hadden moeten beslissen. Sorry, wat? Wij belden de volgende dag nog voor de bevestiging + om te vragen over de betaling en er werd gezegd dat het geen haast had. Dan hoor je vervolgens dat ze je bed gewoon aan een ander hebben verkocht, terwijl alles geregeld leek.

Vervolgens probeerden ze ons tegemoet te komen – lees: ze probeerden de rommel die ze zelf hadden veroorzaakt een beetje goed te praten – door ons te laten wachten op een nieuw bed. MAAR omdat het een outlet is, konden ze ons helemaal niets garanderen. Dus wekenlang wachten zonder dat je weet of er überhaupt iets geschikts komt. Toen is ons verteld dat we ook naar andere filialen konden kijken/bellen om te vragen of zij iets geschikts hadden.

Ik vond uiteindelijk zelf een bed in het filiaal in Lelystad, waar ze tenminste WEL service bieden. Toen ik vervolgens hoopte dat Hoogeveen, na al hun drama, iets zou doen qua prijs of service, kreeg ik te horen: "Dit is het, u heeft al een mooie prijs gekregen, we kunnen verder niets doen." Ten eerste had ik die prijs zelf met Lelystad geregeld, dus Hoogeveen heeft hier niets voor gedaan. Ten tweede zit ik nu met een topper waar ik niks meer aan heb. Omdat de topper ons niet helemaal beviel, zijn we verder gaan kijken bij andere filialen. Uiteindelijk vonden we de perfecte topper bij Swiss Sense in Lelystad, die we daar gekocht hebben voor onze gereserveerde boxspring. Nu die boxspring verkocht is aan iemand anders, hebben we ook niets meer aan de topper. Outlet Lelystad neemt de topper niet terug omdat het een outletproduct is, wat ik begrijp. Maar dat Hoogeveen ons dit aandoet door hun fout, vind ik ronduit afschuwelijk.

De manager van Hoogeveen is bijna nooit in de winkel. Serieus, als je belt, is hij er bijna nooit. Het is duidelijk dat dit filiaal geen idee heeft hoe je met klanten omgaat. Ze maken er een complete chaos van, laten klanten met de problemen zitten, en bieden nul oplossing.

Kortom: Swiss Outlet Hoogeveen is een ABSOLUTE RAMP. Slechte communicatie, totaal geen klantvriendelijkheid, en de service is ronduit belachelijk. Dit filiaal had nooit mogen bestaan.
Mijn advies: Blijf weg van deze waardeloze winkel. Ga naar een ander filiaal als je per se iets van Swiss Outlet wilt, want Hoogeveen verdient geen enkele klant.

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Charlotnip
5/5

Wij hebben voor het eerst een Swiss Sense bed gekocht en zijn hiervoor naar de Swiss Sense winkel in Hoogeveen gegaan. We zijn super goed en vriendelijk geholpen door Severiano en hebben dan ook een mooi bed uitgezocht! Al met al goede en fijne service!

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Tristan S.
5/5

Goed geholpen en deskundig advies gehad. Levering was ook mooi snel.

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Musa S.
5/5

Wat een top ervaring bij Swiss Sense Outlet in Hoogeveen! Ik werd echt goed geholpen door verkoper Danny. Hij nam de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf eerlijk advies. Na 2x langskomen heb ik het perfecte bed gevonden waar ik ontzettend blij mee ben.

Danny's vriendelijkheid en expertise maakten het hele proces super gemakkelijk. Levertijd was slechts 1-2 wk. (non-outlet bed).

Nogmaals bedankt Danny, jullie hebben er een tevreden klant bij.

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Carien D. H.
5/5

Fijn personeel.
Wij hadden 2 bengels van Kids mee...
Tekenen ranja koekjes en de kleine een gevulde koek gestolen.

Goed geholpen.
Geduldig
Eerlijk en betrouwbaar.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top

Nogmaals bedankt.

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Pynnda
1/5

Na ruim 1,5 u in de winkel te zijn geweest en meerdere malen aan te hebben gegeven dat het bed stevig moet zijn, werden er ons kinder lattenbodems geleverd zodat de bon goedkoop leek voor de winkel. 2 a 3 weken moeten wachten op wél volwassen lattenbodems, waarna ook de matrassen niet stevig genoeg blijken (na advies in een ander filiaal). Weer bijna €1000 extra kwijt om ervoor te zorgen dat je na bijna 5 maanden dan écht goed en stevig ligt. Super slecht geadviseerd dus in dit filiaal.

Update; nav de reactie contact opgenomen met de klantenservice, meerdere malen. Heeft niks geholpen. Zij vinden dit normaal en dat wij geen extra kosten hebben, dus kunnen niks doen aan de prijs behalve de 60 euro omruilkosten vergoeden. Op een bedrag van ruim 900 euro is dit wel een heel sneu iets...
Tip: koop nooig een bed bij Swiss Sense!!

Swiss Sense Hoogeveen + outlet - Hoogeveen
Riemer K.
5/5

Goeie ervaring. Goed geholpen door verkoper Danny, goede uitleg gekregen en rustig de opties voorgelegd. Binnen korte tijd goed geslaagd!

Go up