Station 7 - Heumen

Adres: Bolder 3b, 6582 BZ Heumen, Nederland.
Telefoon: 857924636.
Website: station7.nl.
Specialiteiten: Meubelwinkel, Woonwinkel.
Andere interessante gegevens: Gerund door een vrouwelijke ondernemer, Bezorging, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Wifi, Wifi, Betaalpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 103 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

Locatie van Station 7

Zoek je een meubel- of woonwinkel in Heumen Station 7 is uw beste keuze Met een prachtige locatie op Adres: Bolder 3b, 6582 BZ Heumen, Nederland is dit bedrijf makkelijk te vinden.

Station 7 is een vrouwelijk ondernemerschap gespecialiseerd in meubels en woonaccessoires. Het bedrijf staat bekend om haar persoonlijke service en ruime keuze aan producten. Op de website station7.nl kan je een indruk krijgen van het aanbod en de openingstijden.

Een van de belangrijkste specialiteiten van Station 7 is het aanbod van meubilair en woonaccessoires. Het bedrijf biedt een brede variëteit aan producten, van moderne tot vintage stijlen en van designmerk tot budgetvriendelijke opties. Het personeel staat altijd klaar om je te adviseren en te helpen bij je keuze.

Er zijn vele redenen waarom je Station 7 moet bezoeken. Allereerst biedt het bedrijf een bezorgdienst aan, zodat je je aankopen gemakkelijk thuis kan laten bezorgen. Verder is er rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar en biedt Station 7 een montageservice aan, zodat je je aankopen direct klaar kunt gebruiken. Het bedrijf biedt ook wifi aan en accepteert betaalpassen en creditcards.

Een van de beste redenen om Station 7 te bezoeken is de gratis parkeerplaats en gratis parkeren op straat. Dit maakt het makkelijk om je auto te parkeren en tijd te nemen om je rond te kijken in de winkel.

Het bedrijf heeft 103 recensies op Google My Business en de gemiddelde mening is 4.1/5. Dit toont aan dat klanten tevreden zijn met de diensten en producten van Station 7.

In het kort, Station 7 is een mooie meubel- en woonwinkel met een persoonlijke service en een brede variëteit aan producten. Het bedrijf biedt veel voordelen, zoals een bezorgdienst, montageservice, wifi en gratis parkeren. Het is een aanrader om je rond te kijken in de winkel of om een afspraak te maken via de website station7.nl.

Beoordelingen van Station 7

Station 7 - Heumen
Marcus Schoondex
1/5

5 meubelstukken besteld. 1direct bij levering mee terug gegeven. Klanten service is traag en komt afspraken niet na. Over de 4 andere meubels nog 19! klachten ingediend. Station7 heeft zelf voorgesteld de koop terug te draaien. Actie voor ophalen en terugbetalen blijft uit. Rechtsbijstand ingeschakeld.
Winkel in Wateringen inmiddels gesloten.

Ik kan iedereen aanraden GEEN zaken te doen met deze winkel!

Station 7 - Heumen
Frank Skubella
5/5

Vandaag hebben wij onze droombank ontvangen, geweldige kwaliteit en topdesign! Het wachten was het waard! wij zullen u aanbevelen! Vriendelijke groeten uit Duitsland, Astrid & Frank

Station 7 - Heumen
René Somberg
5/5

Eergisteren onze stoelen en krukje eerder binnen gekregen dan verwacht :). En wat zijn ze mooi! En dan vooral het krukje, gemaakt naar ons idee, precies geworden zoals wij het wilden. Hartelijk dank!

Station 7 - Heumen
Heleen
5/5

Afgelopen week de showroom in Epe binnengelopen omdat ik op zoek ben naar stoelen. Prachtig en ze zitten fijn... Heel fijn geholpen, zeker niet opdringerig, veel en eerlijke informatie. Helaas vallen de stoelen buiten ons budget nu, maar kan deze winkel/fabrikant aanraden!!

Station 7 - Heumen
Joep Huybregts
1/5

Vorig jaar een bankstel gekocht en de levering was niet zoals we besteld hadden en helaas ging station 7 failliet na doorstart dit jaar contact op genomen en het probleem voorgelegd en u zult het niet geloven na 12 weken een nieuwe bank geleverd wij vinden dit echt top nogmaals bedankt hij staat nu op marktplaats te koop al met al we gaan er nooit meer terug ze belovende 100% naar onze wens we komen nog 90% te kort

Station 7 - Heumen
VaceLoca
1/5

We hadden vandaag een afspraak in de showroom in wateringen ,( we moesten een uur rijden en het was passen een meten om een afspraak te krijgen)
Bij aankomst op het afgesproken tijdstip was de verkoper nog bezig met een ander klant, behalve een ‘goede morgen’ bij binnenkomst werden we 20 min kompleet geignoreerd en uit het gesprek met de andere klant konden we uitmaken dat het gesprek nog lang niet klaar was. We zijn dan maar weer gegaan.

Ik snap wel dat afspraken kunnen uitlopen maar heb dan de beleefdheid even de klant aan te spreken en te zeggen ‘ ik weet dat u nu een afspraak heeft maar ik ben nog een half uur bezig’ , dan kan ik zelf beslissen of ik later terugkom.
Maar een afspraak maken, dan geen tijd hebben EN niets tegen de klant zeggen is gewoon onfatsoenlijk.

Station 7 - Heumen
Frank Frank
5/5

Wat een vriendelijke mensen , meteen een bakje koffie , we zochten eetkamerstoelen en kregen alle info en kleurstalen en uiteindelijk een keuze gemaakt.
Wat een mooie meubels echt TOP !!!
Vergeet de woonboulevards neem de moeite en ga bij STATION 7 kijken .......

Station 7 - Heumen
Joostb
3/5

Onze stoelen zijn zojuist geleverd en we zijn er blij mee. Station7 heeft een mooi assortiment en (voor zover ik kan zien) een goede kwaliteit meubels.
Wel is me duidelijk geworden dat het bedrijf het bestelproces helemaal niet op orde heeft. Uit diverse recensies had ik dit al begrepen en ik heb het ook zelf aan den lijven ondervonden. De bestelperiode is al aan de lange kant, maar onze stoelen waren vier keer vertraagd. Slechts een keer is hier uit eigen beweging melding van gemaakt.

Go up