Speedy Cars - Lelystad

Adres: Noordersluisweg 24A, 8243 PR Lelystad, Nederland.
Telefoon: 616811582.
Website: speedycarss.nl
Specialiteiten: Autodealer.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 67 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Speedy Cars

Speedy Cars Noordersluisweg 24A, 8243 PR Lelystad, Nederland

⏰ Openingstijden van Speedy Cars

  • Maandag: 09:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:30
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreid en informatief stuk over Speedy Cars, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde elementen en

👍 Beoordelingen van Speedy Cars

Speedy Cars - Lelystad
Marit K.
1/5

Ik heb hier van de zomer mijn auto gekocht met de voorwaarden dat de airco gemaakt zou worden anders had ik hem niet mee genomen. In oktober zou hij “gemaakt” zijn maar sindsdien een piepende snaar en motor die regelmatig uit valt. Laatst dus weer langs geweest na meerdere keren bellen. Hebben ze dus alleen met mn auto gereden en zeiden ze dat er niks aan de hand was. Zodra ik weg reed gelijk weer een piepende snaar en auto die uitvalt nog erger dan eerst. Ik vind het jammer dat het niet serieus word genomen en zou daarom ook zeker niet aanraden op hier je auto te kopen.

Speedy Cars - Lelystad
Jupiter M.
1/5

Two weeks ago, I bought a vehicle in Speedy car. Before I saw the car, I ask its condition, and the answer is that the car in perfect, there is no problem at all. So, I made an appointment and check the car. Without using an OBD reader, the car looks okay, so I bought it and drove back home. However, on the second day, the engine light was on, and I called them and asked for a refund, and they rejected it even if it was the second day. They said the only thing they can do is to fix all the problems with the car. Thus, I made an appointment with them again, and the answer is that he had a vacation back to Turkey and ask me to make an appointment later. Two days ago, when I drove the car on the autobahn, it suddenly lost almost all power with a max rpm of 1500 and a max speed of 60km/h. So, I asked again, and he replied that he cannot help me as they do not have mechanics. And I ask for a refund again but still did not get any feedback again. The service of the Speedy car is horrible and do not trust any word they said. He is a man that lies all the time. If you do not want to have any trouble, please stay away from this garage.

Twee weken geleden kocht ik een voertuig in Speedy Car. Voordat ik de auto zag, vroeg ik naar de staat, en het antwoord is dat de auto in perfecte staat is, er is helemaal geen probleem. Dus ik heb een afspraak gemaakt en de auto gecontroleerd. Zonder een OBD-lezer te gebruiken, ziet de auto er goed uit, dus kocht ik hem en reed terug naar huis. Op de tweede dag brandde het motorlampje echter en ik belde ze en vroeg om terugbetaling, en ze wezen het af, ook al was het de tweede dag. Ze zeiden dat het enige wat ze kunnen doen is alle problemen met de auto oplossen. Dus maakte ik opnieuw een afspraak met hen, en het antwoord is dat hij op vakantie was terug naar Turkije en mij vroeg om later een afspraak te maken. Twee dagen geleden, toen ik met de auto op de autobahn reed, verloor hij ineens bijna alle vermogen met een max toerental van 1500 en een max snelheid van 60km/u. Dus vroeg ik het opnieuw, en hij antwoordde dat hij me niet kan helpen omdat ze geen monteurs hebben. En ik vraag opnieuw om een ​​terugbetaling, maar kreeg nog steeds geen feedback. De service van de Speedy-auto is vreselijk en vertrouw geen woord dat ze zeiden. Hij is een man die altijd liegt. Als je geen problemen wilt hebben, blijf dan weg bij deze garage.

Speedy Cars - Lelystad
Timotheuz
5/5

Paar weken geleden hier mijn eerste auto gekocht. Aardige mensen die je goed helpen en zeer tevreden met mijn nieuwe auto.

Speedy Cars - Lelystad
Jason M.
1/5

Ik heb hier 2 auto's gekocht
ds3 126000 km
En een ford fiesta 130000 km
Met beide auto's meteen problemen
De ds 3 een motorlampje en een probleem met de versnellingsbak. Het probleem met de versnellingsbak wist ik bij het kopen maar dit zou opgelost worden en dan tegelijk het probleem van het lampje. Het is er niet van gekomen door de ford die ik rond de zelfde tijd voor mijn vriendin kocht die had ecu problemen en konden niet opgelost worden in totaal de auto meteen na aankoop 3 weken kwijt geweest. Uiteindelijk niet gemaakt en maar geruild met bijbetaling 500 euro tegen een mini met meer km en ouder bouwjaar. 2 weken later stond de ford fiesta gewoon weer voor het zelfde bedrag op de site. Na 5 maanden proberen een afspraak temaken met begrip voor de prive situatie van speedycars en de vakantie terug naar Turkije, toch besloten om de versnellingsbak ergens anders telaten maken kosten 1750 euro. Dit omdat mijn auto niet meer normaal kon rijden ivm de tijd die er overheen is gegaan. Nu nog het motorlampje dit zou een defecte sensor zijn. Vandaag de auto laten uitlezen bij citroen garage blijkt het de distributie tezijn waar ik ook weer 1350 euro voor moet neer leggen.
De mini leek goed tezijn maar na een week of 3 begonnen er ook van allerlei problemen mee tekomen. Zoals defecte dynamo en stuurhuis. Hier niet eens meer moeite meer voor gedaan deze direct bij mini garage laten maken.

Mijn conclusie: je word hier van het kastje naar de muur gestuurd problemen met de auto's worden niet opgelost en kosten je een hoop geld.

nog een reactie op de eigenaar hier een van de app gesprekken waarbij u steeds mij liet wachten en of niet reageerde. ben ook een stuk of 5 x fysiek langs geweest omdat mijn werk om de hoek zit. en heb ook meerdere malen gebeld. de laatste x dat wij spraken was beloofd om mij tebellen zodra u de versnellingsbak kon krijgen 'want die was niet leverbaar'. na een aantal weken wachten en nog eens bellen naar de garage om de hoek en wat een toeval die hadden hem de volgende dag binnen.

Speedy Cars - Lelystad
Ahmet D.
1/5

Slechte service, onprofessioneel in houding in gedrag, en gericht op snelle verkoop. Let op: tot de aankoop van de auto werd mij alles verbloemd en daarna werd ik in feite weggescholden. Ik heb bij Speedy Cars een bmw cabrio aangeschaft en kreeg na een week een storing voor het cabriodak en de injectoren. Ook startte de auto ineens lastig en viel na de start uit. Aanvankelijk gaf het bedrijf aan dat ik kon langskomen maar vervolgens geen reactie op mijn mail wanneer het kon. In de tussentijd de auto hard nodig voor werk en dus zelf laten onderzoeken/repareren, bleken beide storingen te komen omdat de injectoren en daksensor niet ingeleerd waren in de computer. Verborgen gebreken dus, die bij de verkoop niet vermeld waren en waarvoor Speedy Cars verantwoordelijk is. Inmiddels was ik een nieuwe originele agm accu en set bougies verder (450 euro kosten gemaakt) en de storingen alsnog ingeleerd (250 euro), en ik hoefde niet eens alle kosten vergoed van ze te krijgen, had er al vrede mee gehad als Speedy Cars mij de vergoeding van het inleren t.w.v. 250 euro zou compenseren. Integendeel, schold de eigenaar me weg met het verwijt dat ik een spelletje zou spelen, waarop ik aangaf dat zij mij met de stress van de verborgen gebreken hebben opgezadeld en bij geen reactie ik ook nog hun probleem heb opgelost waarvan ik ook niet eens alle kosten ter compensatie terugverwacht. De eigenaar en zijn zoon gaven mij noch gelegenheid om het uit te leggen noch de toonden zij begrip voor mijn situatie dat ik een aantal weken met de stress zat omdat ik de auto nodig had en zelf voor een relatief laag bedrag laat repareren, door hun toedoen. Om zelfs vervolgens hun stem naar mij te verheffen en nagescholden te worden dat ik maar een rechtszaak kon beginnen tegen ze. Het gedrag van dit bedrijf getuigt van geen professionaliteit en gericht op zeer kortzichtige, snelle verkoop en daar houdt het dan ook mee op.

Let op: als je bij Speedy Cars hetzelfde hebt meegemaakt, dan ben je als consument 12 maanden wettelijk gedekt voor verborgen gebreken die niet vermeld zijn bij de aankoop en het bedrijf wettelijk verplicht is dit te repareren.

Speedy Cars - Lelystad
tony T.
5/5

Nu een aantal keer geweest voor reparatie en onderhoud van ons van ons vw polo altijd snel en vriendelijke service voor een goede prijs aanrader

Speedy Cars - Lelystad
wesje26
5/5

Ik heb hier een Peugeot 308 gekocht en ik ben enorm behulpzaam geholpen ik kon zonder moeite een testrit maken hoefde geen rijbewijs of id te laten zien en ook toen het wat langer duurde om de financiële plaatje gevuld te krijgen bleef hij uiterst behulpzaam door de auto vast te houden voor mij en alles zo goed mogelijk te laten verlopen tuurlijk het blijft een gok een auto kopen van een laag budget lees 2000 euro maar tot nu toe bevalt de auto echt prima er zijn wel wat dingetjes maar dat is allemaal eerlijk besproken en voor dat lage bedrag moet je ook niet te kieskeurig zijn vind ik dus bij deze ik ben echt blij met de auto die jullie aan mij geleverd hebben echt heel vriendelijk bedankt voor de service

Speedy Cars - Lelystad
Ron
5/5

Goede service,betrouwbaar,Kadir en Idris zijn echt toppers!
Proberen alles om je tegemoet te komen,als iets aan je auto is.
Ik laat in de toekomst ,zeker mij auto door Speedy onderhouden!

Go up