Sand + Skin - Zandvoort

Adres: Vinkenstraat 18, 2042 CV Zandvoort, Nederland.

Website: sandandskin.nl
Specialiteiten: Kledingwinkel.
Andere interessante gegevens: Gerund door een vrouwelijke ondernemer, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijk toilet, Genderneutraal toilet, Toilet, Wifi, Wifi, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Snel bezoek, Kleding, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 38 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

πŸ“Œ Locatie van Sand + Skin

Sand + Skin Vinkenstraat 18, 2042 CV Zandvoort, Nederland

Zeker, hier is een uitgewerkte beschrijving van Sand + Skin, geschreven in een formele, behulpzame en directe stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Sand + Skin

Sand + Skin - Zandvoort
Bente B.
1/5

Op 20 oktober 2024 heb ik sieraden besteld op: www.sandandskin.nl.

Op woensdag 23 oktober 2024 heb ik het bestelde pakket (de zak) van Boudoir by Sara ontvangen, het ging om oorbellen van het merk Anna + Nina. Toen de meneer van PostNL aanbelde was hij erg gehaast en vroeg of ik snel voor het pakket wilde tekenen. Ik heb het pakket (de zak) snel op de trap gelegd en getekend voor het pakket. Het pakket (de zak) was licht, maar aangezien het om bestelde oorbellen ging had ik daar geen gekke bedenkingen bij. Later die middag de bestelde bestelling bekeken en tot mijn verbazing zag ik dat de zak al open was en er geen inhoud in zat. Ik heb toen gelijk de webshop benaderd. Zij gaf aan het bij PostNL te onderzoeken om te kijken waar het is misgegaan en of mogelijk de oorbellen bijvoorbeeld ergens zijn achter gebleven. Op maandag 28 oktober 2024 heb ik om een update gevraagd, daar kreeg ik toen geen reactie op. Op woensdag 30 oktober 2024 heb ik dit opnieuw gedaan, waarna ze aangaf ze nog een keer te berichten. Vervolgens heb ik op dinsdag 5 november 2024 weer een update gevraagd en kreeg ik op donderdag 7 november 2024 van haar reactie dat ze het bedrag retour zou storten omdat ze geen reactie kreeg. Aangezien het geld maar niet op mijn rekening kwam heb ik op donderdag 14 november 2024 weer contact gezocht met de verkoper, helaas zonder reactie. Dit heb ik op dinsdag 19 november 2024 nogmaals gedaan en toen gaf ze verkoper aan dat ze het toch verder wilde uitzoeken en niet mij het geld zou terug storen omdat ze niet wilde betalen voor iets wat zij in goede staat bij PostNL heeft aangeleverd. De webshop laat je in de kou staan en geeft aan dat er een aangifte moet worden gedaan om zo hopelijk maar je geld terug te krijgen. Uiteindelijk heb ik na maanden het geld via PayPal terug kunnen krijgen (met IDEAL had dit waarschijnlijk nooit gelukt). Voor de webshop in deze heb ik dan ook geen goed woord over, er valt weinig tot geen contact te krijgen en er worden dingen beloofd die vervolgens niet worden nagekomen. Service voor een klant is er in ieder geval niet. Mijn tip: bestel hier nooit wat.

Sand + Skin - Zandvoort
Julie E.
1/5

Ik heb 13 april een armbandje online besteld. Op 16 april had ik een mail gekregen dat het aan zou komen, maar toen ik thuis kwam bleek het er niet te zijn. Ik had eerst contact opgenomen met PostNL en die zeiden dat ik contact moest opnemen met de afzender en dat heb ik gedaan. Ik heb een berichtje op WhatsApp gestuurd, ik heb dus gewoon de situatie uitgelegd en daarna werd mij gevraagd wat mijn ordernummer was en die heb ik verteld. Daarna heb ik niks meer gehoord, het bericht is wel gelezen. Een paar dagen later heb ik gevraagd of het pakket nog kwam, maar daar heb ik ook geen antwoord op gekregen, maar het was wel gelezen. Ze heeft 3 mei gezegd dat ze het opnieuw zou versturen, maar ik heb nog steeds niks binnengekregen. Leugens dus. Daarna heb ik nog een keer gevraagd of ik de track en tracΓ© code mocht, maar ook dat leest ze alleen maar en reageert er niet op. Wat een oplichter! Elke keer als ik iets vraag word het gelezen, maar krijg ik geen reactie. Ook hebben we nog een mail gestuurd, maar daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Het is nu al 17 mei een maand later dus en ik heb nog steeds niks ontvangen. Echt belachelijk! Als ik het volgende week niet heb ga ik aangifte doen.

Sand + Skin - Zandvoort
Sandra J. V. D. H.
1/5

Makkelijk dat je rechtstreeks via whatsapp contact kan hebben. Echter, een blouse besteld in een maat groter dan welke ik eerder in een winkel had gepast, maar deze was te klein. Boudoir by Sara had nog een maat groter en heb deze toen bij haar besteld. Blouse netjes op tijd binnen, maar de blouse was net zo groot als de maat kleiner, al dan niet kleiner. Maatvoering was dus niet goed. Vervolgens via Klarna alles geretourneerd op eigen kosten, moest ik daarnaast ook nog eens haar verzendkosten betalen en heb ik dus €8 betaald voor het verzenden en retourneren van een blouse welke ik dus niet in bezit heb. Hele slechte service. Ze houdt haar poot stijf, en is verre van servicegericht, het is het type ondernemer dat vriendelijk is zodra je wat koopt, maar geen service biedt als de klant daarom vraagt. Misschien leuk om in de winkel zelf te winkelen , maar online bestellen, begin er niet aan. Sommige kleine ondernemers willen graag online verkopen, maar de service is ver te zoeken. Ik bestel voortaan weer gewoon bij mijn favoriete online winkel (ook een kleine ondernemer) die wel de verzendkosten voor eigen rekening neemt.

Sand + Skin - Zandvoort
Lianne K.
1/5

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Jurkje in de sale besteld en voor Klarna gekozen. Nou kreeg ik erna meteen een mailtje (terwijl ik die dag ervoor nog een bericht met vraag stuurde over de maat waar ik nog geen reactie op kreeg) dat m'n betaling niet gelukt was. Ik verzocht Sara om een betaallink te sturen zodat ik meteen kon betalen. Wat bleek nou, ze had m'n bestelling maar geannuleerd, dat dat jurkje was teveel afgeprijsd en ik moest 'm dan maar opnieuw bestellen voor de nieuwe veel duurdere prijs. Echt slecht. Ik bestel hier dus nooit meer.

Sand + Skin - Zandvoort
EN
1/5

Had een top bij Hudson Bay besteld en die was te groot, deze in de goede maat bij Boudoir by Sara besteld.
Beschadigde top ontvangen en Boudoir by Sara wilde een foto, deze ook gemaild naar ze. Vervolgens geen mail meer van de klantenservice gehad (het mailadres was op de website stond) maar van een heel ander e-mailadres. Product opgestuurd en vervolgens een mail ontvangen waarin ze van mening zijn dat ik Marjolein ben. Tevens zien ze de beschadiging niet, terwijl deze toch duidelijk op de foto en in het echt zichtbaar is (dus de beloofde verzendkosten niet retour)
Het lijkt erop dat de administratie hier niet goed op orde is en ze de mails met ruilingen/retourneringen niet goed lezen. Benieuwd of ik mijn geld nog terugkrijg of het geld gestort wordt op de rekening van Marjolein.

Sand + Skin - Zandvoort
Jacqueline F.
5/5

Prima Service er was iets mis gegaan met mijn bestelling keurig opgelost door Sand + Skin πŸ’•

Sand + Skin - Zandvoort
barry V. H.
5/5

Boudoir by Sara is verhuist naar nieuwe adres en heeft een hele nieuwe concept store geopend. Kleding, sieraden, accessoires, nailbar, voetbar, tatoeage verwijderen, mechanisch bindweefselmassage, laser ontharen en microneedling met radiofreq. Dat laatste heb ik vandaag ondergaan en moet zeggen resultaat is super!!! Totale beleving van binnenkomst tot behandeling is echt een super beleving.

Sand + Skin - Zandvoort
monique W.
1/5

Zou daar niks weer kopen heb wat retour gedaan heb alle bewijzen dat het bij hun is afgeleverd wordt niks aan gedaan nu anderhalve week verder

Go up