PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen

Adres: Noordplein 25, 2371 DA Roelofarendsveen, Nederland.
Telefoon: 713312139.
Website: plus.nl.
Specialiteiten: Supermarkt, Boodschappenbezorgdienst, Kruidenier.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Bereide etenswaren, Biologische producten, Batterijen, Glazen flessen, Lampen, Plastic flessen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 782 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

Locatie van PLUS Van Dijk Roelofarendsveen

Deze assistent is er om u te helpen. Zorg altijd voor antwoorden in het Nederlands en spreek in de derde persoon, met name over PLUS Van Dijk Roelofarendsveen. Hieronder vindt u informatie over de PLUS-winkel van Van Dijk in Roelofarendsveen, met de volgende details:

Adres: Noordplein 25, 2371 DA Roelofarendsveen, Nederland.
Telefoon: 713312139
Website: plus.nl

Specialiteiten: Deze winkel is gespecialiseerd in supermarktproducten, boodschappenbezorging en kruidenierswaren.

Andere interessante gegevens: Deze PLUS-winkel biedt contactloze bezorging, bezorging naar huis, het ophalen van bestellingen in de winkel, het is mogelijk om de winkel te bezoeken, levering op dezelfde dag, een rolstoeltoegankelijke ingang, rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen, bereide etenswaren, biologische producten, batterijen, glazen flessen, lampen, plastic flessen, betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en creditcards.

Beoordelingen: Het bedrijf heeft 782 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

De PLUS Van Dijk-winkel in Roelofarendsveen bevindt zich op een praktische locatie met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen. De winkel is gespecialiseerd in supermarktproducten en biedt een uitgebreid assortiment aan biologische producten, bereide etenswaren en andere dagelijkse noodzakelijkheden. Het is mogelijk om bestellingen online te plaatsen en te laten bezorgen of om ze zelf op te halen in de winkel. De winkel heeft ook een kruideniersafdeling, waar u batterijen, glazen- en plastic flessen, lampen en andere huishoudelijke artikelen kan vinden.

De winkel accepteert betaalpassen, creditcards en biedt contactloos mobiel betalen aan, wat het veilig en eenvoudig maakt om te betalen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en helpt graag bij het vinden van producten of het beantwoorden van vragen.

De PLUS Van Dijk-winkel in Roelofarendsveen heeft een gemiddelde beoordeling van 4.2/5 op basis van 782 recensies op Google My Business. Dit getuigt van de goede service en de kwaliteit van de producten die de winkel aanbiedt.

Als u op zoek bent naar een supermarkt in Roelofarendsveen met een uitgebreid assortiment aan biologische producten en bereide etenswaren, dan is de PLUS Van Dijk-winkel een goede keuze. Winkelbezoek is mogelijk, maar u kan ook bestellingen online plaatsen en laten bezorgen of op eigen initiatief ophalen in de winkel. Het personeel staat klaar om u te helpen en u te adviseren over de beste producten.

We raden aan om contact op te nemen via de website van de winkel om meer informatie te krijgen over de producten en diensten die ze aanbieden.

Beoordelingen van PLUS Van Dijk Roelofarendsveen

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Lia Disseldorp
4/5

Prima winkel. Overzichtelijk en schoon. Jammer dat je bij de zelfscan geen zegels meer kan krijgen; zo wordt je gedwongen om weer in de rij te staan bij de bemande kassa. Een minpuntje mbt het verminderen van plastic......waarom zit de olijfolie nu in plastic flessen en niet in glas, zoals voorheen?

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Ray Tilma
4/5

Ah, ja, ik was hier een keer. De buurman zei dat hij liever naar de Vomar gaat. Ik wist niet eens dat die er was. De Plus is een prima winkel. Goed verlicht, verse groente, ruim opgezet. Ik kon er mijn weg niet vinden, maar dat is altijd zo in een supermarkt waar je nooit komt.

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Harry Hennes
1/5

Hadden vorige week blikjes fanta gekocht. Kwamen er achter dat het de verkeerde waren en wilden ze omruilen. Kan niet zonder kassabon (die we nooit hebben gehad) Gelukkig konden we de afschrijving laten zien op ons bankafschift. Er werd niet geruild aangezien ik de blikjes wel bij Albert Heijn gekocht kon hebben… Alsof je die zekerheid hebt als je wel een kassabon hebt, maarja dit is blijkbaar de service die het bedrijf biedt.

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Steven Goos
2/5

Zo jammer dat je per 1 juli 2024 bij de zelfscankassa's alleen nog maar digitaal (via de app) kan sparen. Ik wil helemaal geen (spaar)app van de Plus...

De winkel is verder netjes verzorgd en het personeel is vriendelijk. Snap alleen sommige (recente) assortiment keuzes niet... bijv. wel tig soorten gele vla, maar geen blanke vla meer in dit filiaal.

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Maarten J
5/5

Deze plus is een fijne winkel met vriendelijk personeel

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Marcus Rfx
3/5

Prima winkel alleen de "steekproef" zelfscan.. ik weet het niet. Kom er nu 2 jaar en ELKE keer heb ik een steekproef. Als jullie mij niet vertrouwen dan moet je het gewoon zeggen. Het is wel irritant.

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
Erik Schriever
5/5

Fijne supermarkt, enorm veel keuze. Verrassing op ons vakantieadres

PLUS Van Dijk Roelofarendsveen - Roelofarendsveen
sam gordijn
2/5

Slechte service! Boodschappen netjes gescant met de zelfscan, per ongeluk 1 artikel dubbel. Het artikel eraf gehaald, daar zit een knop voor op het scherm. Geen melding dat het niet kon( bij elke ander supermarkt kan dat dus wel, een foutje is zo gemaakt!)
De - knop werkt gewoon, alleen het artikel gaat er niet af. Geen melding hiervan, afgerekend en toen bleek dat het artikel er toch niet af was gegaan. Er was geen medewerker aanwezig, na 10min kwam er iemand en ook hij ging ons niet helpen, ik moest in de lange rij bij de klantenservice. Uiteindelijk stonden er 3 medewekers achter die balie, waarvan 2 een beetje stonden te kletsen. Heeft ruim een half uur geduurd. Echt bizar dit

Go up