PLUS Peek - Tilburg

Adres: Heyhoefpromenade 41, 5043 RA Tilburg, Nederland.
Telefoon: 135780100.
Website: plus.nl
Specialiteiten: Supermarkt.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Lekkere groenten en fruit, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Aluminium blikjes, Batterijen, Lampen, Plastic flessen, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 769 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van PLUS Peek

PLUS Peek Heyhoefpromenade 41, 5043 RA Tilburg, Nederland

โฐ Openingstijden van PLUS Peek

  • Maandag: 07:00โ€“21:00
  • Dinsdag: 07:00โ€“21:00
  • Woensdag: 07:00โ€“21:00
  • Donderdag: 07:00โ€“21:00
  • Vrijdag: 07:00โ€“21:00
  • Zaterdag: 07:00โ€“21:00
  • Zondag: 09:00โ€“21:00

PLUS Peek

PLUS Peek is een supermarktketen met een winkel in de stad Tilburg

De winkel bevindt zich aan de Heyhoefpromenade 41, 5043 RA Tilburg

Je kunt contactloos bezorgen, ophalen in de winkel of een bezoek brengen aan de winkel

PLUS Peek biedt een breed aanbod aan producten, waaronder supermarktartikelen, groenten en fruit, en zelfs rolstoeltoegankelijke faciliteiten

De winkel is open van maandag tot zaterdag van 08:00 tot 20:00 en op zondag van 09:00 tot 17:00

Je kunt contacteren met PLUS Peek via telefoon op 135780100 of via hun website plus.nl

Caracteristieken

  • Supermarkt
  • Contactloos bezorgen
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Lekkere groenten en fruit
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Snel bezoek
  • Aluminium blikjes
  • Batterijen
  • Lampen
  • Plastic flessen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen

Beoordelingen

PLUS Peek heeft 769 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4.1/5

Specialiteiten

  • Supermarkt

Andere interessante gegevens

  • Contactloos bezorgen
  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Lekkere groenten en fruit
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Snel bezoek
  • Aluminium blikjes
  • Batterijen
  • Lampen
  • Plastic flessen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen

๐Ÿ‘ Beoordelingen van PLUS Peek

PLUS Peek - Tilburg
Ralisha D.
1/5

Eรฉn ster, en ik deel mijn ervaring als klant bij deze supermarkt, maar lang zal dit niet meer zo blijven als het aan mij ligt.

Bevoorrading:
De bevoorrading van deze supermarkt is niet al te best. Producten zijn vaak weken lang uit de schappen en de supermarkt verschuilt zich vervolgens achter de leveranciers...wat overblijft is dat ik als klant voor de dure A-merken mag gaan of mijn producten met alle irritatie tot gevolg maar bij een andere supermarkt moet gaan halen. Het eerste wat ik dan steeds meer ga denken, is waarvoor ik dan nog bij een dergelijke winkel kom, als ik toch al mijn boodschappen elders moet halen omdat de voorraad niet deugt.

Prijs/Kwaliteit:
Dan de kwaliteit van de huismerkproducten van deze supermarkt. De eerste woorden die hierbij in mij opkomen: "massaproductie kwaliteit". Niks kwaliteit. Lekker de maximale prijs vragen voor middelmatig- tot slechte kwaliteit voor producten die nog geen 2 kwartjes waard zijn. En de producten die ze zogenaamd als 'goede' kwaliteit kenmerken heb je niet voor onder de 8 euro. Verse groenten en fruit worden niet goed vervangen in de schappen. Dit kun je testen: weeg een stronk broccoli af en besticker hem en leg deze terug. Kom een week later terug om te zien dat diezelfde broccoli nog gewoon bij de rest ligt. Ik snap dat het hard werken is in de supermarkt, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat je dit niet kunt maken naar je klanten en toch echt na zult moeten gaan waar het hier misgaat. Uiteindelijk laat je klanten betalen voor een bepaalde kwaliteit die je claimt te leveren.

Falend zelfscan systeem:
Tot slot wil ik nog wat kwijt over het geweldige zelfscan systeem. Ik raadt aan deze niet te gebruiken tenzij je zin hebt in gezeur. De helft van de tijd wordt je product niet of niet goed gescand, moet je je vinger half op de streepjescode leggen, omdat er blijkbaar een fout in het systeem zit...en als na dit alles de gelukkige bent bij de kassa voor een steekproef, sta je daar uiteraard alles behalve ontspannen en sta je nog net niet met je vingers gekruist, in de hoop dat je ook nog afgestraft. Wanneer hun apparaat een code niet of niet goed scant en jij dit niet opmerkt omdat een supermarkt vaak al chaos is, wordt jij afgestraft en mag je in de rij bij de kassa aansluiten om alles opnieuw te laten scannen. Mijn tip als klant: Straf klanten niet af voor een niet correct werkend systeem. Neem het eruit, of zorg dat het fatsoenlijk werkt.

Samenvattend vind ik het niet prettig mijn boodschappen bij deze winkel te doen. Hoewel er ook echt wel vriendelijke dames onder het personeel werken, is er veel focus op het werk en geld verdienen, maar veel te weinig focus en zorg voor de klant. Hoewel deze winkel nog niet zo gek lang geleden helemaal op de schop is gegaan, wordt het vrees ik tijd voor een nieuwe bezem erdoor en eens รฉcht focus op klant, prijs/kwaliteit en goedwerkende systemen te krijgen.

PLUS Peek - Tilburg
Maartje S.
4/5

"Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

We doen elke dag ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, en jouw positieve review betekend veel voor ons! ๐Ÿ’š Tot snel in onze winkel!

Met vriendelijke groet,
PLUS Peek"

De positieve reviews betekenen zรณveel voor jullie dat jullie overal voor het gemak dezelfde reactie kopiรซren en plakken. Inclusief dezelfde spelfout steeds, haha.

PLUS Peek - Tilburg
Peter P.
3/5

Je zou toch denken dat veel in de voorraad geautomatiseerd is en aangepast op omzetsnelheid. Ik zie namelijk veel lege schappen met wel of geen zwart prijskaartje. Moet dan weer even naar de concurrent. Probeer dit te voorkomen.

PLUS Peek - Tilburg
Bert H.
5/5

Er komt mooi materiaal om te lossen.

PLUS Peek - Tilburg
K. D. B.
1/5

Jammer dat plus peek geen rekening houd met de veiligheid van zijn klanten.
Al een hele tijd is de brandslang geblokkeerd door een stapel potgrond/tuinaarde.
Personeel al vaak aangesproken dit te verwijderen.
Ze zouden het doen maar tot op heden niet uitgevoerd.

PLUS Peek - Tilburg
Luca P.
5/5

Ik ben hier in de ochtend geweest, om even wat eten ondertussen te halen. Ik vind het altijd vers en lekker wat ze bij de PLUS aanbieden, dan maakt de hogeren prijzen echt niet zoveel uit. Vriendelijke medewerkers en je kan altijd om hulp vragen als je iets niet kan vinden. ๐Ÿ‘

PLUS Peek - Tilburg
Anuska V. G. -. V. D. B.
2/5

Jammer dat je zo vaak mis grijpt op producten. Gaat steeds verder achteruit.

PLUS Peek - Tilburg
Daphne V. D. G.
1/5

Erg jammer, een bestelling gedaan op het moment van een cola 1+1 actie. Bij het afrekenen blijkt achteraf ineens het bedrag aangepast te zijn naar normale prijs. Dit volgens de klantenservice omdat de dag van bezorging aangehouden wordt in plaats van de dag van bestellen. Hele vreemde gang van zaken. Als je op deze manier klanten wil behandelen verwittig ze dan tenminste op een normale manier in plaats van de factuur alleen maar aan te passen. Als je bij de mediamarkt iets op de laatste dag van de aanbieding besteld wordt de korting toch ook niet ineens aangepast omdat het de volgende dag pas binnen is. Voor mij is dit de laatste bestelling geweest bij Plus Peek!

Go up