PLUS Kapinga Terschelling - Midsland

Adres: Oosterburen 2-4, 8891 GC Midsland, Nederland.
Telefoon: 562445025.
Website: plus.nl
Specialiteiten: Supermarkt, Boodschappenbezorgdienst, Kruidenier.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Lekkere groenten en fruit, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Bereide etenswaren, Biologische producten, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Glazen flessen, Lampen, Plastic flessen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 976 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

πŸ“Œ Locatie van PLUS Kapinga Terschelling

PLUS Kapinga Terschelling Oosterburen 2-4, 8891 GC Midsland, Nederland

⏰ Openingstijden van PLUS Kapinga Terschelling

  • Maandag: 08:00–20:00
  • Dinsdag: 08:00–20:00
  • Woensdag: 08:00–20:00
  • Donderdag: 08:00–20:00
  • Vrijdag: 08:00–21:00
  • Zaterdag: 08:00–20:00
  • Zondag: 09:00–17:00

PLUS Kapinga Terschelling: Uw Supermarkt op Terschelling

PLUS Kapinga Terschelling is een veelzijdige supermarkt gelegen op adres Oosterburen 2-4, 8891 GC Midsland, Nederland. Met een breed assortiment aan boodschappen, een kruidenier en een bezorgdienst, bent u hier zeker van een fijne winkelervaring verzekerd. Neem contact op via telefoonnummer 562445025 of bezoek hun website: plus.nl.

Een kijkje achter de schermen

  • Specialiteiten: Supermarkt, Boodschappenbezorgdienst, Kruidenier
  • Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Lekkere groenten en fruit, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Bereide etenswaren, Biologische producten, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Glazen flessen, Lampen, Plastic flessen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat

Wat zeggen anderen over PLUS Kapinga Terschelling

Dit bedrijf heeft 976 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4/5. Veel klanten waarderen de aanwezigheid van de supermarkt op het eiland, het brede assortiment en de bezorgdienst. Sommigen merken op dat de winkelervaring verbeterd kan worden door meer producten op voorraad te hebben en de presentatie op te vrolijken. Over het algemeen is de mening dat PLUS Kapinga Terschelling een waardevolle aanwinst is voor de eilandbewoners en bezoekers van Terschelling.

πŸ‘ Beoordelingen van PLUS Kapinga Terschelling

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Ronald
3/5

Fijn dat er winkel in de buurt is. Moest wel mezelf even instellen aan het eiland denken. Smorgens geen brood bij de supermarkt, maar pas na de levering rond de middag. Verder beetje keuzes maken omdat sommige rekken leeg zijn en je voor een alternatief moet gaan. Kwestie van wennen en komt allemaal goed.

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Robin K.
3/5

Zeer krap en eigenlijk altijd rommelig. Het assortiment is prima maar de winkelervaring is matig

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Petra V. K.
5/5

Goede supermarkt met vriendelijk personeel! Alles netjes geregeld. Weer terug in de dorpskern van Midsland. Nu twee ingangen 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant daar is een parkeerplaats, die wel redelijk snel vol is.

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Marianne V. B.
5/5

Veel fijner dan de Spar op west-terschelling. Zeker de moeite waard om een stukje om te fietsen

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Elie
1/5

Heel veel producten die in de winkel liggen zijn al over de datum.

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Peter V. B.
5/5

Knap, hoe ze hier op een relatief kleine ruimte een mooi breed assortiment bieden en het hele eiland bedienen.

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
Tine B.
1/5

Veel producten over de datum zelfs diepvries bijna een jaar.

PLUS Kapinga Terschelling - Midsland
monique V. O.
1/5

Ik was zo blij dat er een Plus kwam, maar dat gevoel is nu een stuk minder. Het assortiment is prima. Je moet alles goed checken op datum. Al regelmatig iets op de datum of over de datum gehad.
Als je producten uit de 50% bak haalt, moet je het melden bij de caissière. Doe je dat niet dan betaal je gewoon de volle pond . Men geeft aan dat dat aan het systeem ligt maar uit ervaring weet ik dat dit gewoon te verwerken is In het systeem.
De digitale app kan ik regelmatig niet gebruiken vanwege de slechte wifi.

Go up