MediaMarkt Hoorn - Hoorn

Adres: Doctor C.J.K. van Aalstweg 15, 1625 NV Hoorn, Nederland.

Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2724 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van MediaMarkt Hoorn

MediaMarkt Hoorn Doctor C.J.K. van Aalstweg 15, 1625 NV Hoorn, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Hoorn

  • Maandag: 10:00–21:00
  • Dinsdag: 10:00–21:00
  • Woensdag: 10:00–21:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–18:00
  • Zondag: 12:00–17:00

MediaMarkt Hoorn

Adres: Doctor C.J.K. van Aalstweg 15, 1625 NV Hoorn, Nederland.

MediaMarkt Hoorn is een van de vele winkels van de MediaMarkt keten, die bekend is om zijn brede aanbod aan elektronica, media en hulpmiddelen.

Informatie over de winkel

De winkel is gevestigd op Doctor C.J.K. van Aalstweg 15 in Hoorn, Nederland.

MediaMarkt Hoorn biedt een breed aanbod aan producten en diensten, waaronder:

  • Elektronica
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen
  • Batterijen
  • Montageservice
  • Reparatieservice

De winkel heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, wat het voor klanten met mobilityproblemen een voordeel biedt.

MediaMarkt Hoorn biedt ook verschillende diensten aan, zoals:

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Snel bezoek

De winkel heeft een Wifi-netwerk, zodat klanten kunnen surfen terwijl ze wachten op hun bestelling.

Oordeel over de winkel

MediaMarkt Hoorn heeft een gemiddelde mening van 3.7/5 op Google My Business.

De klanten van MediaMarkt Hoorn geven de winkel vaak lof voor haar breed aanbod aan producten en diensten, evenals haar rolstoeltoegankelijke faciliteiten.

Enkele klanten hebben echter opgemerkt dat de winkel soms lang wachten kan maken voor bepaalde producten.

Contactinformatie

MediaMarkt Hoorn kan worden bereikt via telefoon of via de website.

De contactgegevens zijn als volgt:

Telefoon: 030-2144111

Website: mediamarkt.nl

👍 Beoordelingen van MediaMarkt Hoorn

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
Chau B. D.
1/5

Ik kocht de droger op 28 juli 2025. Gisteren, 31 augustus 2025, ging ik om bijna 21.00 uur naar de winkel omdat ik naar een andere kleur wilde overstappen en hem wilde retourneren. Ik liep tegen de verkoper aan en morste per ongeluk water, en hij kon me niet helpen. Ik werd doorverbonden met een andere medewerker die zei dat ik hem niet kon retourneren omdat ik de doos had geopend en hij niet meer intact was. Maar ik koop al jaren bij deze winkel. Normaal gesproken wordt het product binnen 30 dagen geretourneerd als het onbeschadigd is en nog in de originele verpakking zit. Hij nam alleen de krant mee en zei dat ik die moest lezen, maar ruilde hem niet om. Toen ging ik naar buiten en zag hem snel opruimen en vertrekken. Vanochtend ben ik naar MediaMarkt in Amsterdam geweest en werd daar heel enthousiast en snel geholpen. Ik vind dat het bedrijf eens moet kijken of de medewerkers echt...

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
Theo L.
1/5

Je komt voor een tandenborstel, helaas niet voorradig wel showmodellen. Je kijkt naar een scheerapparaat. Rustig maar niemand heeft tijd te druk met hun zelf. Even naar de Nintendo switch, er zou iemand komen helaas na 10 min nog niemand. Wel her en der met elkaar vergaderen maar geen tijd voor de klanten! Tijd om te vertrekken!

En de foto is van een medewerker die het heel druk heeft met zijn telefoon 🙈

Ik heb 3 kids en als het gesprek beviel en ik begreep wat ik moet hebben had ik er 3 meegenomen inclusief toebehoren maar helaas nu nu gaan we naar het centrum en even rond kijken en anders bij een andere online webwinkel.

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
Marco B.
1/5

Vandaag om 15.30 uur een koffiemachine gekocht van 385 euro. Eenmaal thuis had ik hem keurig en netjes uitgepakt. Nadat ik deze had geïnstalleerd zag ik dat er aan de linkerzijde behoorlijk wat schade zat. Hierop ben ik na het eten terug gegaan naar de mediamarkt in Hoorn. Mevrouw aan de servicebalie geloofde mijn verhaal niet en vertelde dat deze niet zo uit de doos kon komen. Haar leidinggevende was niet bereikbaar en ze mocht geen beschadigde spullen niet zomaar omruilen. Heel bijzonder allemaal, het probleem is nog steeds niet opgelost en ben heel benieuwd hoe dit verder gaat aflopen. Service is echt van het niveau 0.

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
Anneke A.
1/5

We waren een dagje naar de weversmarkt in Hoorn en dus meteen ook maar even langs de plaatselijke mediamarkt om de philips one up 5000 te kopen, die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. We werden vriendelijk geholpen door een medewerker. Er stond een verpakking van deze dweil met €20,- korting. Volgens de medewerker ontbrak alleen het snoertje voor het opladen. Dit was gewoon een usb c snoertje, dus geen probleem. Dit afgeprijsde exemplaar dus mee naar huis genomen. Thuis uitgepakt en het apparaat was al gebruikt door iemand anders. Er zat al een vloeistof in het reservoir, de schoonmaak pad was erg vies, de gebruiksaanwijzing ontbrak en ook het schoonmaakmiddel zat niet in de doos. Daarnaast ontbreekt de schroef om de steel vast te zetten. Ik voel mij ontzettend genept door de mediamarkt door zo'n vies en gebruikt exemplaar te verkopen en op de doos te zetten dat alleen het oplaadsnoertje ontbreekt. Ik woon in Sneek en moet meer dan een uur rijden om het product terug te brengen. Gebeld met de mediamarkt om een soort coulance omdat zij niet eerlijk zijn geweest toen ze dit product aan mij verkochten. Reactie kwam pas een week later per mail. De enige waarin ze mij tegemoet kwamen was dat ik het wel terug mocht brengen naar het filiaal in Leeuwarden. Nog steeds benzine kosten voor iets waar Mediamarkt niet eerlijk over is geweest bij de verkoop van deze dweil. Slechte service mediamarkt!!!!

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
wxam
1/5

Informatie van website en winkel kloppen echt voor geen meter...

Zojuist in Hoorn geweest in de winkel voor een aanschaf van een PS5 die online op voorraad was voor click and collect (nu bestellen half uur later ophalen) eenmaal in de winkel medewerker aangesproken dat we die zochten en die niet op de display stond. Hierbij heeft hij achter gekeken en kwam terug met het verhaal dat deze perse met een Qware bundle verkocht MOEST worden tenzij je hem online besteld en in de winkel ophaalt.
Dit gedaan, nog in de winkel rondje gelopen en nogmaals naar de bestelling gekeken, stond de status op geannuleerd.
Bij de service balie navraag gedaan, en die vertelde me dus dat ze in de winkel alleen maar met bundle zijn en niet los verkocht kunnen worden. Dus ze niks konden betekenen behalve dat ik nu weer maandag terug kan komen om dan de bestelling te halen want dan is hij geleverd uit de online voorraad...

De "bestel nu en haal vandaag nog op" klopt dus ook echt helemaal 0 van en service kan je dan ook niet verwachten...

Echt heel slecht als je het mij vraagt.

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
Rowena K.
3/5

Ik had een product online gekocht en wilde dat ophalen hier. Gezien ik haast had leek mij dit de snellere manier. Oh..wat had ik dat mis.
Er was op de zondag maar 1 persoon bij de service/ophaal balie. Wat ook betekent dat deze persoon de rij (2 voor mij) alleen weg moest werken. Je kan je voorstellen dat service vragen langer duren dan ophalen. En dat was ook zo. Ik heb ruim een kwartier gewacht voor ik geholpen werd. Voor even wat ophalen! Ik kon beter in de rij van de kassa gaan staan. Ik vind dit erg onhandig geregeld.

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
André S.
1/5

Afspraak gemaakt om een onderdeel van mijn telefoon te laten repareren. Een dag later een mail ontvangen dat de afspraak geannuleerd is zonder reden. Telefoonnummer wat ik op internet kon vinden (overigens niet op de site van mediamarkt zelf) werd niet beantwoord. Webwinkels zijn verplicht een telefoonnummer te vermelden zonder daarvoor de hele site te moeten doorspitten, dus ook meteen een klacht ingediend bij het ACM 👍

MediaMarkt Hoorn - Hoorn
North H.
1/5

Wat is er met de Mediamarkt gebeurd? Dit was toch een plek waar je met vriendelijke hulp leuk kon slagen? Ik kwam een camera en telefoon halen en werd, na door drie medewerkers doorgeschoven te zijn, geholpen door een jongeman die nog nooit van deodorant had gehoord. Van service ook niet: volgens hem kon ik beter naar een winkel toe gaan en na mijn opmerking dat ik dacht dat de Mediamarkt een winkel is, voegde hij er nog aan toe dat het vast niet mijn soort winkel is en ik maar naar Coenstad moest gaan. Telefoons dan? Nou kijk zelf maar, veel hebben we niet en ik weet er niks van maar als je er iets over wilt weten kun je op de telefoons tikken... Tja Mediamarkt, ik ben niet getikt he

Go up