Massimo Dutti - Amstelveen

Adres: Binnenhof 10, 10, 1181 ZA Amstelveen, Nederland.
Telefoon: 203459703.
Website: massimodutti.com
Specialiteiten: Kledingwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

📌 Locatie van Massimo Dutti

Massimo Dutti Binnenhof 10, 10, 1181 ZA Amstelveen, Nederland

⏰ Openingstijden van Massimo Dutti

  • Maandag: 12:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 11:00–18:00
  • Zaterdag: 10:00–18:00
  • Zondag: 12:00–18:00

Massimo Dutti in Amstelveen

Massimo Dutti is een bekende modewinkel gevestigd in Amstelveen. Het adres van de winkel is Binnenhof 10, 1181 ZA Amstelveen, Nederland. U kunt de winkel bereiken met de telefoon: 203459703. Voor meer informatie of de openingstijden kunt u een bezoek brengen aan hun website: massimodutti.com.

De specialiteit van Massimo Dutti is kledingwinkels. Andere interessante informatie over deze winkel omvat het afhalen in de winkel, het bezoek aan de winkel, een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats, snel bezoek, contactloos mobiel betalen, acceptatie van creditcards en pinpas.

Massimo Dutti heeft op Google My Business 143 beoordelingen gekregen. De gemiddelde beoordeling is 3.6/5.

👍 Beoordelingen van Massimo Dutti

Massimo Dutti - Amstelveen
Juliëtte D.
1/5

Ik heb drie jassen tegelijk geretourneerd, keurig op tijd en in één doos. Massimo Dutti heeft vervolgens slechts twee van de drie artikelen gescand en beweert nu dat het derde item nooit ontvangen is. Ondanks meerdere contactmomenten, een “ticket” en een zogenaamd intern onderzoek, blijft het bedrijf volhouden dat de fout bij mij ligt.

Wat bewijst hun onderzoek? Alleen dat hun eigen magazijn een fout heeft gemaakt. Twee items uit dezelfde doos zijn ontvangen, één zogenaamd niet – hoe is dat logisch? En waarom wordt die fout nu op mij afgewenteld?

De klantenservice toont geen enkele bereidheid om verantwoordelijkheid te nemen of verder te kijken dan het standaardantwoord. Ik moest eindeloos mailen, herhalen, wachten en werd telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Zelfs het verzoek om de zaak door te zetten naar iemand met beslissingsbevoegdheid werd genegeerd.

Intussen wil Klarna betaald worden voor een jas die ik allang heb teruggestuurd. Pure frustratie. Ik bestel hier nooit meer.

Massimo Dutti - Amstelveen
M. O.
1/5

Vandaag de winkel bezocht, maar helaas een bijzonder slechte ervaring. Er waren nauwelijks klanten, maar toch waren drie personeelsleden drukker met het bijvullen van de voorraad en onderling praten dan met de weinige klanten in de winkel. Toen ik een vraag stelde, werd me letterlijk verteld “even geduld te hebben”. Geen oog voor prospects, geen gevoel voor klantgerichtheid. Uiteindelijk maar weggelopen. Erg teleurstellend voor een merk dat een bepaalde service en klasse zou moeten uitstralen.

Massimo Dutti - Amstelveen
Dilara D.
1/5

Heb een trui gekocht bij massimo dutti Amstelveen. Na 1 keer aan te hebben kwam heel de nek gedeelte los van elkaar. Aangekomen bij de winkel te horen gekregen dat ik ergens tegen aan ben gelopen terwijl dit niet zo was. Vervolgens niet geholpen en geen geld terug gekregen, ook niet omgeruild. Al met al een slechte ervaring. Zou dubbel nadenken om in deze winkel te gaan shoppen.

Massimo Dutti - Amstelveen
hilal D.
1/5

Deze winkel mogen ze per direct sluiten.
Wat een asociaal en gemeen personeel werkt hier.
Ik ben schijnbaar niet de enige ook zo te lezen die dezelfde ervaring heeft gehad. Ik kwam artikelen retourneren die online besteld waren en kreeg meerdere malen te horen dat het echt niet oke is om zoveel kleding in de winkel te retourneren. De optie wordt zelf door massimo dutti voorgesteld dus waarom zou ik het niet mogen retourneren
Meerdere malen moeten aanhoren dat het echt veel is op een hele gemene en nare manier.
De manager werd er bij geroepen en deed gewoon mee. Ze kwam er zelfs mee dat ik maar maximaal 5 artikelen mag retourneren. Wat een onzin, dit staat nergens in het beleid.
Toen kreeg ik ook nog een preek dat ik bewuster moest nadenken als ik iets kocht. Erg onprettige en rare ervaring. Ik denk dat het handig is dat deze winkel wordt gesloten. Gezien de manager en de medewerkers geen zin hebben om hun werk te doen. Ze kijken je al vies en raar aan als je binnenloopt. Zoek aub een andere baan, jullie zijn niet gemaakt om in een winkel te staan.

Massimo Dutti - Amstelveen
stiles X.
1/5

Jammer als je hier als klant de winkel bezoekt, vervolgens tijdens het zoeken naar kleding onderling collega’s open en bloot negatief hoort praten over de huidige klanten die op dat moment in de winkel zijn.. kan echt niet. Deze klanten zorgen er immers voor dat JIJ een baan hebt. Tevens werd er niet een keer hulp aangeboden of werd je netjes begroet. Erg slechte service en ga de volgende keer wel online aankopen doen..

Massimo Dutti - Amstelveen
Rim R.
1/5

Onbeschofte medewerker met een onnodige attitude.
Online bestelling geretourneerd in de winkel. Tijdens het retourneren bleef de medewerker puffen en hijgen dat het niet de bedoeling was dat online bestellingen in de winkel worden geretourneerd. Op de site staat duidelijk vermeld dat dit wel mogelijk is. Ik heb immers vaker iets geretourneerd wat online is besteld. De items zijn ingenomen maar heb zeker wel 3x moeten aanhoren (op een nare wijze) dat dit teveel en onnodig werk is voor in de winkel en dat dit de laatste keer zou zijn dat ze dit doet en deze uitzondering zou maken. Vervolgens ging ze op een belerende wijze uitleggen hoe ik een volgende keer een online retour via de post “moest” doen. De winkel was overigens leeg, geen klant te bekennen.
Tevens werd ik niet begroet of aangekeken tijdens het bezoekje. Nare ervaring in Amstelveen.

Massimo Dutti - Amstelveen
Stijn V. W.
4/5

Mooie kleding, ruime collectie, vriendelijk personeel

Massimo Dutti - Amstelveen
E M.
1/5

Jas gekocht dat vervolgens gescheurd is binnen 2 dagen. Ik wou hem terug brengen in de winkel om hem om te wisselen voor een ander. De oplossing die ze mij aanboden was dat ik de jas zou inleveren zodat het naar de kleermaker gestuurd kon worden, voor een reparatie.

Jammer van zo een oplossing, had liever gewild dat ik direct een nieuwe jas ervoor kreeg. Zelfs bij de zara of h&m zouden ze zoiets doen.

Go up