Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Adres: Moermanstraat 4, 5222 BD 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 9002025300.
Website: makro.nl.
Specialiteiten: Groothandelaar, Groothandel in groenten en fruit, Groothandel in vis en zeevruchten, Horecagroothandel, Groothandel in levensmiddelen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Batterijen, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 135 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van Makro Den Bosch

Makro Den Bosch is een grote handelaar gespecialiseerd in verschillende producten, met name groenten en fruit, vis en zeevruchten, horeca, en levensmiddelen. Het bedrijf is gevestigd aan Moermanstraat 4, 5222 BD 's-Hertogenbosch, Nederland. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele groothandel, is Makro Den Bosch zeker de plek om te zijn.

Het telefoonnummer van Makro Den Bosch is 9002025300. Je kunt hier alle vragen stellen die je hebt over hun producten en diensten. Het bedrijf heeft ook een professionele website waar je meer informatie kunt vinden over hun producten, diensten en openingstijden. De website is makro.nl.

Makro Den Bosch heeft een aantal interessante kenmerken die je waarschijnlijk zal waarderen. Het bedrijf beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen, zodat iedereen gemakkelijk toegang heeft tot hun diensten. Ze bieden ook batterijen, lampen, betaalpassen, contactloos mobiel betalen en creditcards aan. Het bedrijf heeft 135 recensies op Google My Business en de gemiddelde mening is 3.9/5.

Makro Den Bosch is gespecialiseerd in het leveren van grote hoeveelheden producten aan bedrijven en huishoudens. Ze hebben een breed assortiment van producten in hun catalogus, zodat je zeker iets vindt dat aan je wensen voldoet. Het bedrijf staat bekend om hun betrouwbaarheid, vakkundigheid en kwaliteit van diensten. Ze bieden een uitstekende klantendienst en zijn altijd bereid om je te helpen met al je vragen.

We raden aan om contact op te nemen met Makro Den Bosch via hun website om meer informatie te krijgen over hun producten en diensten. Het bedrijf is erop gespecialiseerd om klanten te voorzien van de beste producten en diensten. Neem contact met hen op en maak gebruik van hun expertise om je behoeften te accommoderen.

Beoordelingen van Makro Den Bosch

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Rob van Breemen
4/5

Makro, op zich een fijne winkel alleen het afrekenen bij een zelf-scan kassa, vind ik niet zo'n goed idee, want er staat nog steeds iemand bij die controle houd, waardoor de wachtrij bij de andere kassa's alleen maar langer wordt, mij lijkt het beter om de controleur bij de zelf-scan, dan weg te halen en een normale kassa's open te gooien, blijft ook de baan van de caissière gewaarborgd.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Skipdivided1987
5/5

Redelijk grote Makro met zeer veel parkeerplaatsen. Alles altijd netjes aangevuld en vele acties iedere dag. Personeel overwegend jong, maar vriendelijk en behulpzaam.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Anton Vuurden van
4/5

Ruime winkel, gemakkelijk parkeren. Helaas, na c19, koffie corner verdwenen. Prijstags zijn vaak ontbrekend en prijsaanduidingen ( kleding) kloppen niet bij de aanverwante artikelen. Personeel is vriendelijk.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Sjon Ramsaert
5/5

Fijne groothandel. Vriendelijk personeel, goede prijzen en een mooi assortiment. Ik kom er graag.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Marvin Eman
3/5

Voorraad slecht bijgevuld, medewerker met weinig zin om te helpen, andere medewerker heeft me uiteindelijk geholpen en voorraad uit het magazijn gehaald. Ga liever naar Best!

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
L. vDijk
2/5

Bij de kassa moeten ze de beveiligingslabels checken!! Hoef je buiten niet nog eens je rekening te laten zien.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Peter van der Vlies
5/5

Zeer overzichtelijk.
Goede vakmensen bij de verse etenswaren.

Makro Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Kevin
1/5

Dom gansje bij de servicebalie. Direct na aankoop zag ik dat ik een verkeerd product had. Een jongedame voor me omgeruild in de winkel. Prima! Maar dan.. het product wat ik inleverde was duurder en het gansje weigerde mij geld terug te geven. Ze snapte er gewoon niks van. En het is was zo simpel.. (zucht).
Heb die € 1,50 maar laten zitten, want ze ging eerst een ander klant helpen!! Hoop dat ze straks dat kasverschilletje na sluitingstijd mag uitvogelen..

Go up