KeukenVision - Naaldwijk

Adres: Warmoezenierstraat 9, 2671 ZP Naaldwijk, Nederland.
Telefoon: 174627008.
Website: keukenvision.nl
Specialiteiten: Keukenwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

📌 Locatie van KeukenVision

KeukenVision Warmoezenierstraat 9, 2671 ZP Naaldwijk, Nederland

⏰ Openingstijden van KeukenVision

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–21:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

KeukenVision: Een Gekwalificeerde Keukenwinkel in Naaldwijk

Bent u op zoek naar een betrouwbare en gevarieerde keukenwinkel in Naaldwijk KeukenVision is de plek voor u Met een ruim aanbod aan keukens, accessoires en advies op maat, staat KeukenVision bekend om zijn uitgebreide ervaring in de keukensector.

Adres:

Warmoezenierstraat 9, 2671 ZP Naaldwijk, Nederland.

Contactgegevens:

Telefoon: 174627008

Website: keukenvision.nl

Specialiteiten:

Keukenwinkel

Andere interessante gegevens:

  • Bezorging
  • Levering op dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen

Beoordelingen:

Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening:

3.4/5

KeukenVision staat bekend om zijn uitgebreide collectie van moderne en klassieke keukens, die perfect passen bij elk interieur. De winkel biedt een breed scala aan merken en stijlen, waardoor klanten gemakkelijk hun ideale keuken kunnen vinden. Daarnaast biedt KeukenVision professioneel advies van gespecialiseerde medewerkers, die helpen bij het kiezen van de perfecte keuken en accessoires.

Naast het aanbod van keukens, heeft KeukenVision ook een ruim assortiment aan keukenaccessoires en -benodigdheden. Van afwerkingsmaterialen tot kookgerei en keukenspullen, alles is te vinden in de winkel. De medewerkers van KeukenVision zijn altijd beschikbaar voor vragen en advies om het kopen van een keuken zo soepel mogelijk te laten verlopen.

KeukenVision staat bekend om zijn goede service en vriendschappelijke sfeer. Veel klanten genieten van de persoonlijke aandacht en de expertise van de medewerkers. De mogelijkheid tot bezorging en levering op dezelfde dag zorgen ervoor dat klanten hun nieuwe keuken zo snel mogelijk kunnen genieten.

De rolstoeltoegankelijke ingang en parking tonen aan dat KeukenVision zorg heeft voor alle klanten, ongeacht hun mobiliteitsbeperkingen. Bovendien kan men bij KeukenVision ook contactloos betalen met pinpassen, wat de klantvriendelijkheid van de winkel verder verhoogt.

Hoewel sommige klanten aangeven dat de prijzen wat hoger liggen dan bij andere winkels, waardert men over het algemeen over de kwaliteit van de keukens en de service van KeukenVision. Veel klanten keren graag terug naar de winkel voor hun volgende keukenaankoop en geven de winkel een middelmatige beoordeling van 3.4/5.

👍 Beoordelingen van KeukenVision

KeukenVision - Naaldwijk
Leo
5/5

Jaren geleden hebben we met tevredenheid bij KeukenVision in Naaldwijk onze keuken gekocht. De keuken was na jaren aan een update toe. Ook nu weer fijn geholpen in de winkel en voor een faire prijs. Ook de montage verliep super.

KeukenVision - Naaldwijk
Jessy V. H.
1/5

Via de projectontwikkelaar onze keuken gekocht bij Keukenvision Naaldwijk. De klant is hier koning, totdat je je handtekening hebt gezet. Zeer slechte service bij opleveringsgebreken. ZZP-ers die geen idee hebben hoe ze de alusplash achterwand moeten plaatsen en dit verkeerd gedaan hebben. Een extra stuk bijbesteld dat na 8 weken zou worden geplaatst en weer fout is ingemeten. Al die tijd kan de schouw van de afzuigkap niet worden opgehangen. Een kookplaat die maar gedeeltelijk werkt. Een verkeerd geleverde bestekbak die opnieuw is besteld en na 8 weken blijkt het weer de verkeerde te zijn. 6 Weken moeten wachten op een offerte voor extra spatplinten. Na eindeloos mailen en bellen zijn deze eindelijk besteld. Nu weer 8 weken levertijd en het is nog maar de vraag of dit wel in de juiste maten en kleur binnenkomt. Ik adviseer iedereen om hier geen keuken te kopen!

KeukenVision - Naaldwijk
Joost U.
1/5

Mooie showroom en prettige verkoop gesprekken. Maar wees gewaarschuwd, zodra het verkoopcontract getekend is ben je niemand meer voor ze. Keuken opgeleverd met veel gebreken, vloer beschadigd tijdens installatie ect. Het heeft uiteindelijk een jaar geduurd voordat de laatste problemen opgelost waren. Er moest altijd nagebeld worden bij emails aangezien er zonder belletje sowieso niet op gereageerd wordt met als excuus te weinig personeel...

KeukenVision - Naaldwijk
Rick G.
1/5

Het verbaast me helaas niet vergelijkbare reacties te lezen. Serviceverlening bestaat hier niet. Buiten het verkeerd leveren van een keukenblad (waar ze mij voor de kosten wilden laten opdraaien) is er ook nog een installatiefout gemaakt; de factuur van de leverancier weigeren ze te betalen. Geeft niet.. ik hoop dat die paar honderd euro jullie wat negatieve publiciteit waard is

KeukenVision - Naaldwijk
L. B.
1/5

Helaas moet ik me aansluiten bij de vorige reactie. De overleggen waren goed. Maar pas op, zodra het koopcontract is ondertekend en het geld is overgemaakt, is de service echt slecht of onbestaande. Je kunt niemand bereiken. Keuken geleverd met veel mankementen en beschadigd tijdens plaatsing ect. E-mails moesten altijd teruggebeld worden, want zonder telefoontje kwam er sowieso geen antwoord met als excuus personeelstekort...

KeukenVision - Naaldwijk
Thomas D.
5/5

Ik vond het heel fijn door Kevin geholpen te worden.

Hij heeft mij heel goed geadviseerd en hij had alle tijd voor mij.

Ik kan niet wachten totdat mijn droomkeuken in mijn nieuwbouwwoning in Leidschendam medio 2025 geleverd wordt.

KeukenVision - Naaldwijk
Paul S.
1/5

In juni 2019 hebben wij voor onze nieuwbouwwoning bij Keukenvision Naaldwijk een keuken uitgezocht en besteld. Tijdens het gehele aankoopproces zijn we zeer goed en vriendelijk begeleid door Donny en het was geen probleem om voordat de keuken zou worden geleverd wijzigingen door te voeren. Over de wijzigingen werd inderdaad niet moeilijk gedaan, echter na 1,5 jaar en twee maanden voor levering van de keuken, ontvingen wij een mail van Keukenvision dat ze een fout in de berekening hadden gemaakt en dat we â‚Ŧ 1600 bij moesten betalen. Na veelvuldig contact heeft Keukenvision besloten het verschil te laten vervallen, mede omdat wij bij het doorvoeren van wijzigingen iedere keer hebben gevraagd of de berekeningen goed waren.
Tijdens levering van de keuken moesten wij het restbedrag van de keuken voldoen, anders nam de leverancier de keuken weer mee. Met Keukenvision hadden wij de afspraak gemaakt het restbedrag pas na oplevering van de keuken te betalen. Uiteindelijk zijn we overstag gegaan en hebben wij het restbedrag betaald en is de keuken en apparatuur achtergelaten. Wij hebben naderhand heel veel spijt gekregen van de betaling.
De installatie van de keuken werd verzorgd door een monteur en twee studenten, waarbij de monteur zijn collega, die elders aan het werk was, belangrijker vond dan onze keuken. De deurtjes van de keuken hingen schots en scheef, kookplaat beschadigd, afzuigkap beschadigd en een kastje beschadigd geleverd. Dit is allemaal netjes gemeld bij Voortman Groep. Na een week ging zowel de combimagnetron als de oven kapot en de vaatwasser werkte niet naar behoren, ook netjes gemeld bij Voortman Groep.
Het heeft vervolgens ruim 6 weken geduurd voordat er een monteur kwam voor de eerste melding. De monteur had een kookplaat bij zich van 60cm i.p.v. 90cm. De afzuigkap werd niet volledig vervangen, ondanks melding dat deze volledig beschadigd was. De monteur heeft geconstateerd dat de vaatwasser niet goed was aangesloten. Voor wat betreft de combimagnetron en de oven hier was meer onderzoek nodig vanuit de leverancier.
Uiteindelijk zijn we nu 6 maanden verder, er zijn nog steeds problemen met de combimagnetron en de afzuigkap. De vaatwasser en de kookplaat hebben we inmiddels zelf vervangen bij een andere leverancier. Het gesprek over de vervanging van de combimagnetron duurt inmiddels al weer vier weken en we zijn nog geen stap verder bij een oplossing. Ook voor de afzuigkap hebben wij ons inmiddels tot een andere leverancier gewend.
Het is een ongoing story waarbij Keukenvision de zaak traineert en ons kleineert, de klachten niet serieus neemt. Afspraken die gemaakt worden, worden niet nagekomen. Ondanks talloze pogingen van onze zijde om telefonisch of per mail contact te krijgen, wordt er niet teruggebeld of gemaild.
Langzaam maar zeker wordt ons duidelijk dat Keukenvision niet de klant hoog in het vaandel heeft staan, maar de omzet en de winst die behaald wordt. Wij hebben 7 inbouwapparaten van Whirlpool en in de eerste week waren er 5 van de 7 beschadigd of kapot. In plaats van dat Keukenvision en Voortman het belangrijk vinden om een probleem op te lossen, sturen ze je met een kluitje het riet in.

KeukenVision - Naaldwijk
Paul D. W.
5/5

Prima ervaring met KeukenVision Naaldwijk o.b.v. ons eerste gesprek over het aanpassen van de 'project-'keuken in ons (in aanbouw zijnde) appartement in Maassluis. Duidelijke offerte met fraaie foto-impressies.

Go up