Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen

Adres: Jutlandsestraat 3, 7202 CB Zutphen, Nederland.
Telefoon: 575517999.
Website: kachelswk.nl
Specialiteiten: Winkel voor open haarden/kachels.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 73 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit Jutlandsestraat 3, 7202 CB Zutphen, Nederland

⏰ Openingstijden van Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: Gesloten
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Voor degenen die op zoek zijn naar een professionele en uitgebreide service op het gebied van open haarden en kachels, is Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit een uitstekende keuze. Deze winkel, gevestigd aan de Jutlandsestraat 3, 7202 CB Zutphen, biedt een breed scala aan producten en diensten om uw interieur op te warmen en te verfraaien.

Over Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit is een gerenommeerde winkel gespecialiseerd in alles wat met open haarden en kachels te maken heeft. Met meer dan 73 positieve recensies op Google My Business, een gemiddelde mening van 4.1/5, is duidelijk dat dit bedrijf een uitstekende reputatie heeft. De winkel biedt niet alleen een groot assortiment aan kachels en tegels, maar ook professionele montage- en reparatieservices. De klantvriendelijkheid en deskundigheid van het team zijn vaak benoemd in de reviews.

Specialiteiten en Diensten

  • Uitgekozen assortiment: Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit beschikt over een breed en gevarieerd assortiment aan open haarden, kachels, tegels, hout, en accessoires. Ze werken met gerenommeerde merken en bieden zowel traditionele als moderne oplossingen.
  • Bezorgservice: Voor uw gemak bieden ze een bezorgservice naar uw woning.
  • Ophalen in de winkel: U kunt uw bestelling eenvoudig ophalen in de winkel.
  • Rolstoeltoegankelijkheid: De winkel is rolstoeltoegankelijk, zodat iedereen comfortabel kan winkelen.
  • Montageservice: Professionele montage van uw nieuwe open haard of kachel wordt uitgevoerd door hun ervaren monteurs.
  • Reparatieservice: Heeft uw bestaande kachel of open haard reparatie nodig De reparatieservice van Wichink Kruit staat klaar om u te helpen.
  • Snel bezoek: Wanneer u snel advies of hulp nodig heeft, kunt u altijd een snel bezoek plannen.
  • Contactloos mobiel betalen: Voor uw gemak accepteren ze contactloos mobiel betalen.
  • Pinpassen: Betalen met pinpassen is ook mogelijk.

Locatie en Contactgegevens

De locatie van Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit is als volgt:

Adres: Jutlandsestraat 3, 7202 CB Zutphen

Telefoon: 575517999

Website: kachelswk.nl

Waarom Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit kiezen

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit onderscheidt zich door de combinatie van een breed assortiment, professionele service en persoonlijke aandacht. De klanttevredenheid staat voorop en de medewerkers zijn altijd bereid om advies te geven en u te helpen bij het vinden van de perfecte oplossing voor uw wensen. De gemiddelde mening van 4.1/5 is een goed bewijs van de kwaliteit van de service die ze bieden. De mogelijkheid om te bezorgen en in de winkel op te halen, maakt het extra gemakkelijk voor de klant. Bovendien is de rolstoeltoegankelijkheid een belangrijke factor voor mensen met een beperking. De montage en reparatieservices zorgen ervoor dat u uw nieuwe kachel of open haard optimaal kunt gebruiken. De mogelijkheid tot contactloos betalen draagt bij aan een efficiënte en veilige aankoop.

Met meer dan 73 beoordelingen op Google My Business, biedt Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit een schat aan informatie en ervaringen van andere klanten. Het is aan te raden om de reviews te lezen om een goed beeld te krijgen van de kwaliteit van de winkel en de service.

👍 Beoordelingen van Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Will V. O.
1/5

Helaas heb ik zeer slechte ervaring met de service .
Twee kachels bij hen gekocht, prima geholpen etc.
Maar een kachel blijf niet goed branden.dit meteen na de aankoop medegedeeld, regelmatig langs geweest om een afspraak te maken.
Veel gehoord antwoord: sorry kan uw klacht niet terug vinden, we hebben het erg druk, ziek personeel etc.
Hier begrip voor getoond
Toen uiteindelijk de monteur kwam, zei hij:
De band/rand van de deur ,om goed de deur te sluiten is te klein.
Ik had niks gedaan, zo was de kachel afgeleverd.
Er kwam een nieuwe band om.
Twee dagen later ook een rekening
Voorrijden en repareren :
146 euro
Meteen gebeld,ook omdat ik dacht dat het een vergissing was.
Dat ik het materiaal moet betalen,kan ik me nog voorstellen.Maar een bedrag van 146 euro
De kachel brandt nog niet goed
Weer voorrijkosten.?
Nee ik zoek wel.een andere zaak op
Mevr.van Overbeek

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Ria K.
5/5

Meerdere keren in deze zaak geweest, goed advies en zelfs de situatie bij ons thuis bekeken!!! Uiteindelijk een weloverwogen keuze gemaakt.... Inmiddels is de verbouwing klaar en is ook de kachel geplaatst. Geweldige vaklui die bij ons aan het werk zijn geweest.

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Nathalie '. H. -. W.
5/5

Wat een professioneel bedrijf!
Wichink Kruit heeft bij ons een gashaard geplaatst in een al bestaande schouw. De manier waarop ze dit hebben gedaan is iets dat wij niet vaak mee maken. Het eindresultaat is super mooi! Erg blij mee!

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Pim V.
5/5

Ontzettend fijn bedrijf met verstand van zaken. Nemen de tijd voor je met goed en duidelijk advies.

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Mudmaster R.
5/5

Contura 556 gekocht bij deze zaak
Prima geholpen.
Altijd duidelijk advies bij vragen.
Ook andere zaken, bv droog ja echt droog haardhout prima kwaliteit.
Prikker erin ook daar gekocht trouwens- want wat hebben ze niet? Kun je beter vragen.
En gewoon 16% vocht erin 👍🏻dikke prima dat hout.
Geen natte troep die ook te krijgen is als zijnde droog en gelijk te stoken bij andere particulieren of bouwmarkten.
Als ik wat nodig heb van aanmaakhout of blokjes, van vochtprikkers, tot kachelruit reiniger
Alles maar dan ook alles is daar te krijgen.
Ze hebben een prachtige showroom waar elke dag meerdere Houtkachels brandend 🔥te zien zijn.
Waardoor je het echte Houtkachel gevoel al ruikt als je de winkel nog niet eens binnen bent.
Kortom: een zaak waar ik mij een klein kind in een snoepwinkel voel🤷🏼‍♂️.

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Sabrina S.
1/5

Wat een slechte service!
Eerst wouden ze ons niet helpen omdat ze geen tijd hadden. Toen belde ze maanden later voor een afspraak te maken. Monteur weet wat het peobleem is maar wil een soort experiment uitvoeren. Als blijkt dat toch niet goed is wordt het hersteld. Hun keuze niet de mijne.. Binnen de week onze kachel weer kapot. Nu vervangen ze uiteindelijk het onderdeel.
Uitkomst, factuur van 300 euro en geen enkel service hierin of tegemoetkoming. In dezer tijden op deze manier geldt verdienen aan mensen die in hetzelfde schuitje zitteen is onmenselijk! Laatste keer dat wij onze kachel daar laten onderhouden!
Zeg het verder!
Slechte service of beter gezegd = GEEN SERVICE!
Is eigenlijk nog geen ster waard!

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Maria P.
5/5

In november 2020 begaf mijn al jaren stress gevende CV ketel (pellets) het voorgoed. Stress omdat er steeds storingen waren, maar vooral omdat er niemand was om het ding te repareren. Ik besloot een nieuwe te kopen bij Wichink Kruit: zij hebben al jaren ervaring en staan heel goed aangeschreven. En ja: zij leveren CV pelletketels uit het hoge segment en dat betekent dat ze niet goedkoop zijn. Maar zoals zij ook zeggen: ze hebben in het begin ook gewerkt met goedkopere ketels, maar daar gemerkt dat er steeds problemen waren! Wil je een echt goede kachel/ketel, die jaren en jaren meegaat en die heel zuinig is en waarbij je kunt rekenen op goede service? Ik wel.
Ondanks hun enorme drukte (en ik was een spoedgeval, dus moest ergens tussen worden gepland) hebben ze mij uiterst vriendelijk, vakkundig en snel geholpen! Daar ben en blijf ik altijd dankbaar voor en ik had ruim voor de Kerst een prachtige, nieuwe, zuinige en vooral: prima functionerende CV. Arno en allen: heel veel dank!

Kachelspeciaalzaak Wichink Kruit - Zutphen
Jasper
1/5

Erg slechte service. Geen welkom gevoel. De jongere generatie ontvangt je nog wel met een lach maar de oudere generatie baalt ervan dat je klant wilt worden.

Eerst in de winkel. Zodra blijkt dat je een goedkopere kachel van 'slechts 4000 euro' wil, is de toon direct een stuk minder vriendelijk.
Een zeer onprettig huisbezoek waarbij we alles uit de kast moesten halen om te weten te krijgen wat er mogelijk was. Hij kon niet beoordelen of het mogelijk was en we moesten zelfs stukken van de schoorsteen weghakken en later telefonisch (!) doorgeven wat we zagen. Na dit gedaan te hebben was het antwoord van meneer: Nou, dan moet je zeker een offerte hebben?

Na enkele weken ontvingen we de offerte. Nouja, een paar regels tekst met een totaalbedrag. Vanwege de ongespecificeerde offerte hadden wij enkele vragen. Uiteraard doe je vergelijkingen omdat het voor ons wél een hoop geld is. We wilden bijvoorbeeld weten waarom de kachel zelf duurder was dan bij andere speciaalzaken en wat die materiaalkosten waren.

Hier niets meer op gehoord, dus na een herinneringsmail vanuit onze kant toch maar eens een telefoontje gedaan. Ik kreeg mevrouw aan de telefoon. Die wilde het eerst met haar man overleggen wat ze vond het maar een 'rare mail'. Ze vond dat wij voor hen bepaalden waar zij de materialen moesten inkopen. Ze vond dat ik niet mocht vergelijken met 'internetwinkels' want bij hen krijg je service. (!)

Toen ik zei dat mijn bedoeling alleen was om duidelijk te krijgen waarom sommige prijzen anders zijn, voelde ze zich waarschijnlijk aangevallen en was het letterlijke antwoord: "Als klanten nu al zo moeilijk doen heb ik liever dat ze ergens anders heen gaan".

Wij hebben sterk de indruk dat de oudere generatie Wichink-Kruit snel met pensioen wil. Voor de toekomst van de supermooie speciaalzaak (want dat is het zeker) hoop ik ook dat dit snel zal gebeuren en dat de nieuwe generatie ook klantvriendelijk en transparant kan zijn naar de 'goedkope klanten'. Zéker met de opmars van die zogenaamde internetwinkels is die service erg belangrijk!

Go up