Antoine
1/5
Ben niet snel geneigd om een lange review te typen maar dit bedrijf verdient wel een eerlijke beoordeling.
Afgelopen zondag met mijn vrouw naar deze winkel gegaan om even een matrasje voor een van de kleinkinderen te halen.
Winkel ging om 12.00 uur open en we waren daar te vroeg dus de winkel was nog gesloten.
Auto voor de deur neergezet naast een andere klant die in zijn auto zat te wachten. Er stonden lage betonnen paaltjes voor de parkeerplekken met daarop bordjes waarop stond dat de plekken alleen voor bezoekers van het winkelcentrum zijn, dus prima.
Toen het 12.00 uur was zijn we naar de winkel gegaan, die nog niet open was maar binnen waren er wel mensen bezig.
Toen de deur open ging kwam er een jongedame uit die direct op een zeer onaangename toon tegen de man die naast mij geparkeerd stond melde dat hij weg moest met zijn auto omdat ze aan de gang moest. De man antwoorde dat hij alleen even iets op kwam halen en direct weer zou vertrekken. Dit viel verkeerd bij de medewerkster die op nog fellere toon zei: Weg die auto!
Ik sloeg het hele tafereel verbaasd gaande en toen kreeg ik de volle laag. Ook weg die auto, we moeten een terras opbouwen zei de dame op een bijzonder irritante toon.
Als het aan mij had gelegen had ik op dat moment mijn auto zeker niet verplaatst door deze toonzetting. Toen ik haar zei dat ze dit ook op een normale manier kon vragen werd de sfeer niet beter.
Vervolgens begonnen de andere medewerkers binnen zich er ook mee te bemoeien.
Opmerkingen als, oh wordt het weer zo een dag en andere stellingen werden rijkelijk met de aanwezigen gedeeld.
Vervolgens was er een medewerker waarvan ik denk dat het de bedrijfsleider is ook nog wel bereid om te laten horen dat hij een hele grote mond kon open trekken.
Toen ik probeerde op een normale manier te vragen waarom er dan geen bordje op die plekken stond of dat het op een normale manier gevraagd kon worden werd hij steeds bozer. Ook de andere klant kreeg de volle laag.
Omdat mijn vrouw me vroeg toch maar de auto te verplaatsen en rustig te blijven heb ik dat gedaan.
Toen ik daarvan terug kwam was de bedrijfsleider nog niet klaar met zijn opmerkingen waarop ik vroeg of hij even normaal wilde doen tegen zijn klanten. Ik wilde de winkel weer instappen om het gesprek aan te gaan met deze "heer" maar tot mijn verbazing was een andere medewerkster zo vriendelijk om een soort kooi op wieltjes tussen mij en de ingang te manoeuvreren en zij duwde de kooi ook gewoon tegen me aan. Ik heb haar gezegd dat ze die heel snel weg moest halen voordat ik ook mijn geduld zou verliezen. Denk dat ze wel begreep dat dit echt geen gepast gedrag was en de kooi werd weer naar achteren getrokken.
Als het aan mij had gelegen had ik dat matrasje ergens anders gekocht maar we hebben het meegenomen.
Het is echter wel de laatste keer geweest dat we bij deze winkel iets kopen.
Wat ik nog erger vind is dat ik voordat ik deze review geschreven heb direct de dag erna contact op heb genomen met het hoofdkantoor van Yisk om de klacht neer te leggen en ze op het hart te drukken om vooral de camera beelden van het gedrag van het personeel eens goed te bekijken op dat bepaalde moment.
De medewerkster die ik aan de telefoon had van het hoofdkantoor was erg vriendelijk en schrok van het verhaal.
Ze verzekerde mij dat ze het bij de regio manager ging neerleggen (die helaas op maandag niet aanwezig was) en vroeg mij of ik het op prijs stelde om terug gebeld te worden op dinsdag om terugkoppeling te krijgen.
Ik heb haar verteld dat ik dat zeker zou waarderen.
Jullie raden het al, dinsdag geen telefoon gehad waarop ik woensdag nogmaals heb teruggebeld met de vraag waarom ik nog niet terug gebeld was.
Helaas vandaag ook geen telefoon gehad, dus ben nu wel echt klaar met dit bedrijf.
Wat een slechte service!
Neem vooral je klanten niet serieus en ga vooral door als Team Hoorn met klanten wegjagen. Denk dat hier nog wel wat goede trainingen gegeven kunnen worden aan het personeel. Is ook wel af te lezen aan de reviews dus hoofdkantoor, wakker worden.
Met vriendelijke groet.