JYSK Hoorn - Hoorn

Adres: Doctor C.J.K. van Aalstweg 12, 1625 NV Hoorn, Nederland.
Telefon: 229212439.
Strona internetowa: jysk.nl
Specjalności: Meubelwinkel, Beddenwinkel, Gordijnwinkel, Winkel voor tuinmeubilair, Matrassenwinkel, Winkel voor kantoormeubilair, Tuinmeubelwinkel.
Inne ważne informacje: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Opinie: Ta firma ma 264 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.6/5.

📌 Lokalizacja JYSK Hoorn

JYSK Hoorn Doctor C.J.K. van Aalstweg 12, 1625 NV Hoorn, Nederland

⏰ Godziny otwarcia JYSK Hoorn

  • Maandag: 11:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–18:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

"JYSK Hoorn" se encuentra ubicado en la dirección Doctor C.J.K. van Aalstweg 12, 1625 NV Hoorn, Nederland. El teléfono de contacto es 229212439. La página web es jysk.nl.

Esta tienda ofrece las siguientes especialidades: Meubelwinkel, Beddenwinkel, Gordijnwinkel, Winkel voor tuinmeubilair, Matrassenwinkel, Winkel voor kantoormeubilair, Tuinmeubelwinkel.

Entre los datos de interés, JYSK Hoorn ofrece:

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

La empresa tiene 264 reseñas en Google My Business y la media de opinión es 3.6/5.

👍 Recenzje dla JYSK Hoorn

JYSK Hoorn - Hoorn
Antoine
1/5

Ben niet snel geneigd om een lange review te typen maar dit bedrijf verdient wel een eerlijke beoordeling.
Afgelopen zondag met mijn vrouw naar deze winkel gegaan om even een matrasje voor een van de kleinkinderen te halen.
Winkel ging om 12.00 uur open en we waren daar te vroeg dus de winkel was nog gesloten.
Auto voor de deur neergezet naast een andere klant die in zijn auto zat te wachten. Er stonden lage betonnen paaltjes voor de parkeerplekken met daarop bordjes waarop stond dat de plekken alleen voor bezoekers van het winkelcentrum zijn, dus prima.
Toen het 12.00 uur was zijn we naar de winkel gegaan, die nog niet open was maar binnen waren er wel mensen bezig.
Toen de deur open ging kwam er een jongedame uit die direct op een zeer onaangename toon tegen de man die naast mij geparkeerd stond melde dat hij weg moest met zijn auto omdat ze aan de gang moest. De man antwoorde dat hij alleen even iets op kwam halen en direct weer zou vertrekken. Dit viel verkeerd bij de medewerkster die op nog fellere toon zei: Weg die auto!
Ik sloeg het hele tafereel verbaasd gaande en toen kreeg ik de volle laag. Ook weg die auto, we moeten een terras opbouwen zei de dame op een bijzonder irritante toon.
Als het aan mij had gelegen had ik op dat moment mijn auto zeker niet verplaatst door deze toonzetting. Toen ik haar zei dat ze dit ook op een normale manier kon vragen werd de sfeer niet beter.
Vervolgens begonnen de andere medewerkers binnen zich er ook mee te bemoeien.
Opmerkingen als, oh wordt het weer zo een dag en andere stellingen werden rijkelijk met de aanwezigen gedeeld.
Vervolgens was er een medewerker waarvan ik denk dat het de bedrijfsleider is ook nog wel bereid om te laten horen dat hij een hele grote mond kon open trekken.
Toen ik probeerde op een normale manier te vragen waarom er dan geen bordje op die plekken stond of dat het op een normale manier gevraagd kon worden werd hij steeds bozer. Ook de andere klant kreeg de volle laag.
Omdat mijn vrouw me vroeg toch maar de auto te verplaatsen en rustig te blijven heb ik dat gedaan.
Toen ik daarvan terug kwam was de bedrijfsleider nog niet klaar met zijn opmerkingen waarop ik vroeg of hij even normaal wilde doen tegen zijn klanten. Ik wilde de winkel weer instappen om het gesprek aan te gaan met deze "heer" maar tot mijn verbazing was een andere medewerkster zo vriendelijk om een soort kooi op wieltjes tussen mij en de ingang te manoeuvreren en zij duwde de kooi ook gewoon tegen me aan. Ik heb haar gezegd dat ze die heel snel weg moest halen voordat ik ook mijn geduld zou verliezen. Denk dat ze wel begreep dat dit echt geen gepast gedrag was en de kooi werd weer naar achteren getrokken.
Als het aan mij had gelegen had ik dat matrasje ergens anders gekocht maar we hebben het meegenomen.
Het is echter wel de laatste keer geweest dat we bij deze winkel iets kopen.
Wat ik nog erger vind is dat ik voordat ik deze review geschreven heb direct de dag erna contact op heb genomen met het hoofdkantoor van Yisk om de klacht neer te leggen en ze op het hart te drukken om vooral de camera beelden van het gedrag van het personeel eens goed te bekijken op dat bepaalde moment.
De medewerkster die ik aan de telefoon had van het hoofdkantoor was erg vriendelijk en schrok van het verhaal.
Ze verzekerde mij dat ze het bij de regio manager ging neerleggen (die helaas op maandag niet aanwezig was) en vroeg mij of ik het op prijs stelde om terug gebeld te worden op dinsdag om terugkoppeling te krijgen.
Ik heb haar verteld dat ik dat zeker zou waarderen.
Jullie raden het al, dinsdag geen telefoon gehad waarop ik woensdag nogmaals heb teruggebeld met de vraag waarom ik nog niet terug gebeld was.
Helaas vandaag ook geen telefoon gehad, dus ben nu wel echt klaar met dit bedrijf.
Wat een slechte service!
Neem vooral je klanten niet serieus en ga vooral door als Team Hoorn met klanten wegjagen. Denk dat hier nog wel wat goede trainingen gegeven kunnen worden aan het personeel. Is ook wel af te lezen aan de reviews dus hoofdkantoor, wakker worden.
Met vriendelijke groet.

JYSK Hoorn - Hoorn
Johan D. W.
4/5

Makkelijk te vinden en te bereiken met Google maps. Het duurde even voordat de bestelling gevonden en verwerkt was, maar daar werd het vlot afgewerkt. Prima

JYSK Hoorn - Hoorn
Fred P.
1/5

Deze setprijs van 495 euro zoals aangegeven in filiaal Hoorn, bleek niet te kloppen. Normaal is een bedrijf verplicht dit dan toch te leveren, maar Jysk Hoorn weigert.
En dat op een bestelling van 1265 euro totaal.
Voor ons heeft Jysk Hoorn afgedaan en raden in ieder geval dit filiaal af.

JYSK Hoorn - Hoorn
Larissa O.
1/5

Klantenservice is ver te zoeken zowel aan de telefoon als in de winkel. Aan de telefoon ontzettend onverschillig en niet behulpzaam en in het magazijn veel geklaag. Opmerkingen zoals “waarom komen jullie allemaal nu” en “kom lekker in het weekend” werd tegen meerdere klanten gezegd. Vrij slechte ervaring weer maar te zien aan de recensies ben ik niet de enige.

JYSK Hoorn - Hoorn
Adil O.
4/5

Niet altijd, maar wel vaak mooie spullen voor een goede prijs

JYSK Hoorn - Hoorn
Mrs D.
2/5

Ongezellige winkel en dat geldt helaas ook voor de algemene sfeer.
Wou het net aan een voldoende geven, als ik niet op een drukke dag in de middag struikelde over een snoer van een stofzuiger die midden in de winkel stond en het personeel wel keek, maar niet reageerde en hem ook liet staan.

JYSK Hoorn - Hoorn
Zahraa A. H.
3/5

"Heel onvriendelijke medewerkers. De manager heeft helemaal geen respect voor de cliënten. Ik denk dat de medewerkers een communicatiecursus moeten volgen, want zij missen de communicatieve vaardigheden die zij nodig hebben om te kunnen communiceren met hun cliënten."
"En ik vind het heel vreemd dat er zoveel negatieve reviews zijn over de medewerkers en dat er nog steeds niets aan gedaan is."

JYSK Hoorn - Hoorn
Martin M.
1/5

Voor één van onze kinderen hier een bed gekocht. Zoals in andere reviews hieronder aangegeven word je niet geholpen door het personeel, maar dat vind ik op zich niet zo bezwaarlijk. Het gekochte bed was 200x120cm. Dit zou niet in de auto passen als het uit een deel zou zijn, wat na navraag bij iemand van het personeel het geval zou zijn. Om die reden het bed dan maar laten bezorgen waar veertig euro voor in rekening werd gebracht.
Blijkt het bed na bezorgen een bouwpakket te zijn, wat dus probleemloos in de auto had gepast. In eerste instantie melding gemaakt bij de landelijke servicedienst van Jysk, maar zij konden mij niet helpen en verwezen mij door naar de winkel. De winkel kon mij ook niet verder helpen, daar diegene die hierover zou gaan niet aanwezig was. Ik zou een dag later terug gebeld worden. Dat is niet gebeurd (en de dagen daarna ook niets vernomen).

Go up