Hans Anders Opticien Tiel - Tiel

Adres: Waterstraat 75, 4001 AN Tiel, Nederland.
Telefoon: 344621551.
Website: hansanders.nl
Specialiteiten: Opticien, Leverancier van contactlenzen, Reparatieservice voor gehoorapparaten, Audicien, Zonnebrillenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Afspraak aanbevolen, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 78 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Hans Anders Opticien Tiel

Hans Anders Opticien Tiel Waterstraat 75, 4001 AN Tiel, Nederland

⏰ Openingstijden van Hans Anders Opticien Tiel

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30, 18:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Informazioni Preliminari over Hans Anders Opticien in Tiel

In de Nederlandse gemeente Tiel bevindt zich een professioneel en zorgvuldig optiekwinkel genaamd Hans Anders Opticien, geplaatst aan de Adres: Waterstraat 75, 4001 AN Tiel, Nederland. Deze winkel is niet alleen bekend om haarExpertise in optiek, maar ook om haar uitgebreide assortiment aan contactlenzen, reparatiediensten voor gehoorapparaten en een prachtige winkel voor zonnebrillen.

Characteristics en Services

Specialiteiten:
- Optiecommerce: Hans Anders biedt een uitgebreide selektie aan optieke producten en diensten.
- Contactlenzen: Als je op zoek bent naar nieuwe contactlenzen, zijn deze zeker hier om je behoefte te vullen.
- Reparatieservice: Hun service voor de reparatie van gehoorapparaten zorgt ervoor dat je altijd zorgvuldig wordt verzorgd.
- Audiciëndienst: Voor helpere hoortoestellen zijn deze experten te vinden.
- Zonnebrilwinkel: Een prachtig keuze voor het perfecte zonnesteekje.

Faciliteiten en Toegang

Het winkeladvies van Hans Anders Opticien is onmiskenbaar gastvrouw en accommodant. Ze bieden verschillende convenientiën ten behoeve van hun klanten, zoals het mogelijk maken van ophalen in de winkel, een winkelbezoek zonder problemen, en zelfs leveringen op dezelfde dag voor die dringende behoeften. De winkel is rolstoeltoegankelijke en biedt een rollstoelgeeve toegankelijke ingang, waardoor iedereen kan komen en worden verzorgd.

Andere Interessevolle Gegevens

Bij deze winkel kun je niet alleen optiek kopen maar ook ontspannen in een LGBTQ+ vriendelijk milieu. Het is een aanbeveling om een aansitz te maken om alles te coordineren en ervoor te zorgen dat je er tijd voor hebt. Ze bieden ook contactloos mobiel betalen en verschillende betalingsOPTIES zoals PIN-pasjes en creditcards, waardoor het aankoopproces gemakkelijk en flexibel blijft.

Beoordelingen en Klanttevredenheid

De klanttevredenheid lijkt zeer hoog te zijn, met een gemiddelde mening van 4.3 uit 5 op Google My Business na 78 recensies. Klanten zoals H. Wittenberg Veenendaal vermelden een uitstekende ervaring met Petra die ze perfect heeft geholpen met hun hoortoestel. Deze positieve feedback suggereert dat klanten van hoge kwaliteit en betrouwbare dienst kunnen verwachten.

Recommandatie

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele optiekwinkel met een rijke ervaring en een vriendelijke atmosfera, zou Hans Anders Opticien zeker een goede keuze zijn. We raden aan om via hun website hansanders.nl contact op te nemen om een afspraak te maken of meer informatie te zoeken. Naast een gedetailleerde adviesvoorziening bieden ze ook een smaaklijke winkelervaring, waardoor je zeker een positieve ervaring zal hebben.

Geef niet aan te geven voor een snel bezoek – hun team zal je zeker wel ontvangen en zorgvuldig helpen met alle je optieke behoeften. Hoewel het aanraden is een afspraak te maken voor een optimale ervaring, kan je ook zonder voorbereiding afkomstig zijn dankzij het contactloos mobiele betalen en de flexible betalingsmogelijkheden.

Zorg ervoor dat je de kans neemt om deze uitstekende winkel te besuchen en ervan te genieten van de kwaliteit en服务质量 van Hans Anders.

👍 Beoordelingen van Hans Anders Opticien Tiel

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
hendrik W.
5/5

Ik ben twee keer bij Hans Anders in Tiel geweest perfect geholpen door Petra voor me hoortoestel en opgelost super geholpen dank je Petra
H.wittenberg veenendaal

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
A V. N.
5/5

Prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke medewerkers. Wij komen rr al meer dan 20 jaar

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
Johan D. K.
5/5

Na 2 staaroperaties en eindcontrole optometrist naar de winkel in Tiel gegaan, met brilrecept. Heel vriendelijk ontvangen door een medewerkster in opleiding. Zij trof al vast wat controles en werd daarna bijgestaan door een ervaren collega. Alles in uitstekende harmonie. Met wederzijdse toestemming mocht de i.o. het gehele onderzoek afronden. Met wat herhalingen ging het gewoon soepel. Dezelfde uitkomsten als de optometrist, maar nu wel met een advies voor een leesgedeelte. Gewoon een prettige ervaring, chapeau. Die leerlinge komt er wel!

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
Marc L.
1/5

Audicien ronduit waardeloos, ga a.u.b naar specsavers. Zit er tegenover.
Waar specsavers mee adverteerde overkwam mij.
380 euro eigen bijdrage moeten betalen en dat is mij niet verteld.
Veel ellende gehad, zeer slecht te bereiken en zeer vaak afwezig.
Opgelost door wat onderhoud middelen te geven, maar dat was gezien hoge eigen bijdrage een lachertje.
Een maal gehoor apparaten aangeschaft bij Hans anders maar dat doe ik nooit meer.
Informeer zeker elders (gratis tip van mij)
Ook op het negatieve klanten onderzoek heb ik geen reactie gehad.

Opticien van Hans anders is goed, vriendelijk en behulpzaam.

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
Kayleigh V. I.
5/5

De verkoopster had niet de makkelijkste klant in de winkel voor ik naar binnen mocht, maar ze bleef al die tijd vriendelijk en duidelijk. Daarna ben ik fantastisch geholpen met een oogmeting. Ik heb een leuk montuur kunnen vinden.

Door mijn haarverlies draag ik een pruik, waar deze verkoopster geweldig mee omging en ze gaf ook aan bij de bril te gaan zorgen voor een comfortabele pasvorm in combinatie met de pruik (dit kan nogal vervelend zitten en al helemaaaaaal met een mondkapje erbij nog) al met al een super fijne ervaring! Gerda bedankt!

Eerder heb ik ook al brillen gehad van de Hans Anders en ik ben altijd tevreden. Als ik een bril ergens anders koop is het eigenlijk puur vanwege het aanbod aan monturen, dat kan soms gewoon net niet helemaal aansluiten bij mijn wensen.

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
Gerry J.
1/5

Vindt een slechte zaak ,personeelnier geschikt ,oog opmeten kunnen ze niet.1 maand op een bril wachten ,dan nog niet goed ,wat zeg personeel je ogen zijn slechter geworden ,terwijl de bril die je op heb nog goed is ,bij verschillende opicien geweest gaven de dezelfde uitslag van de meting,en bij hans anders zeggen u ogen zijn slechter ,op nieuw opgemeten ,wat blijkt verkeerd oo de gemeten ,dus personeel mag beter opgeleid worden maar de fout niettiegeven ,nou heb ik de consumentenbond in geschakeld .kijken wat ze voor me kunnen doen ,het gaat niet om 10.00 euro ,maar om bril van bijna 350.00 .schandalig dat je zo met klantem omgaat ,heb je zeer jong personeel en dat nog onbeschoft wordt behandel ,dus nooit meer hans anders

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
John S. (.
1/5

Rare kerel die daar moet meten 3 keer terug geweest 1 keer kon hij niet meten dus zegt hij kom terug in de morgen ik terug is hij net bezig dus volgende poging laat duidelijk blijken geen zin te hebben dus zegt een afspraak te hebben kan wel een afspraak maken maar daar had ik dus geen zin meer in door zijn houding. Was nooit verteld dat je een afspraak moest hebben.

Ook een collega werd door hem als vuil behandeld

Hans Anders Opticien Tiel - Tiel
Mariska V.
2/5

Waar zal ik beginnen... Misschien met een stukje positiviteit. Over de brilservice heb ik weinig te klagen. Met leuke acties heb je voor weinig geld een leuke bril, of 2 of zelfs 3.

Dan nu de audicien-afdeling waar ik alles behalve positief over ben.
Ik heb al meerdere malen een afdruk laten maken voor een slaapdop. Maar zeker het afgelopen jaar is er gedoe.
Hier volgt een opsomming van alle gebreken en steken die Hans Anders laat vallen:

- Telefonisch zijn ze heel slecht te bereiken. Het mag een wonder heten als er opgenomen wordt.

- Klantservice bellen is zinloos. Om te beginnen sta je min. 20 minuten in de wacht, en zij kunnen niet in de systemen van de audicien. Daarnaast krijgen ook zij vaak het desbetreffende filiaal niet te pakken.

- In een korte tijd zijn ze min. 3x van fabrikant voor oordoppen veranderd.

- De audicien in Geldermalsen droeg afgelopen aug geen handschoenen bij het maken van de afdruk.

- De oordop van de afdruk die zij gemaakt had, zat niet goed en deed pijn.

- Nadat ik daar na een paar dagen in Tiel mee terug ging, duurde het vele weken voordat er wat aan gedaan werd. Er is namelijk altijd wat. Dan is er weer een (langdurig) zieke, dan weer vakantie, dan weer dit, dan weet dat. 9 vd 10 keer is er geen audicien aanwezig en opticiens kunnen niet in het systeem van de audicien. Dus zij kunnen ook niet helpen.
Tussenstand: in sep is er een nieuwe oordop gemaakt van dezelfde afdruk die in aug in Geldermalsen gemaakt is. Ook deze oordop liet weer weken op zich wachten door gebrek aan personeel. De persoon die de fabrikant een nieuwe oordop zou laten maken, bleek er niks mee gedaan te hebben. Haar collega ging het oppakken en zou wat van zich laten horen. Na 1,5 week, nog niks gehoord. Die vrouw bleek ziek. Kennelijk worden dingen bij ziekte en vakantie niet overgedragen. Dus als klant blijf je wachten en overal achteraan gaan.
Eindstand: 2 weken geleden lag de nieuwe oordop er eindelijk, maar ik voelde direct dat deze ook niet goed zat.
Ik wilde nu mijn geld terug. Dat kon niet meteen geregeld worden, want een opticien mag kennelijk geen geld teruggeven als het om een oordop gaat.
Dus ben ik vandaag wéér teruggegaan om mijn geld te halen.
Ik heb serieus bijna een uur buiten STAAN wachten! (Leuk, als je zwanger bent en al pijne voeten hebt, zoals ik. Of als je oud en slecht ter been bent. Had 1 of 2 stoelen buiten gezet!) Er was wederom maar weer 1 persoon in de winkel.

Hans Anders promoot hoortoestellen e.d., maar heeft geen of te weinig personeel in hun filialen om die service te kunnen verlenen.
En ik vind het ronduit belachelijk dat opticiens niks in hun systeem kunnen inzien van de audicien. Om nog maar te zwijgen over de audiciens die kennelijk elkaars werk ook niet oppakken bij ziekte of vakantie, iets wat klaarblijkelijk meer regel dan uitzondering is.

Als klant moet je zelf achter alles aan gaan, en dan mag je blij zijn als je ze te pakken krijgt.

Na bijna 3 maanden gedoe en nog geen oordop, had Hans Anders wel iets terug mogen doen voor al dat wachten en bellen van mijn kant. Zeker voor iemand als ik die al jaren klant is.

Ik zeg: Hallo Schoonenberg!

Go up