Expert Hoofdkantoor - Nijkerk

Adres: Gildenstraat 7, 3861 RG Nijkerk, Nederland.
Telefoon: 332472800.
Website: expert.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Betaalpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 46 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van Expert Hoofdkantoor

Expert Hoofdkantoor is een belangrijke elektronicawinkel waar veel mensen graag hun elektronische apparaten en huishoudelijke apparaten kopen of repareren. Het hoofdkantoor is gevestigd op een praktische locatie, namelijk op Gildenstraat 7, 3861 RG Nijkerk, Nederland. Het is gemakkelijk te bereiken met zowel openbaar vervoer als de auto. Het telefoonnummer van Expert Hoofdkantoor is 332472800.

Op de website van Expert Hoofdkantoor, expert.nl, kun je gemakkelijk inzicht krijgen in de producten en diensten die ze aanbieden. Er is een grote variëteit aan producten beschikbaar, van mobiele telefoons tot grote huishoudelijke apparaten. Het is ook mogelijk om services aan te vragen op uw bedrijfslocatie, zoals installatie van beveiligingssystemen of netwerkoplossingen.

Expert Hoofdkantoor heeft speciale faciliteiten voor mensen met een beperking, zoals een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen. Het is ook mogelijk om te betalen met verschillende betaalmethoden, zoals betaalpassen en creditcards.

De mening van klanten is erg belangrijk voor Expert Hoofdkantoor. Het bedrijf heeft 46 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4/5. Dit toont aan dat klanten tevreden zijn met de producten en diensten die ze bieden.

In het kort, Expert Hoofdkantoor is een vertrouwd en betrouwbaar bedrijf met een groot aanbod aan producten en diensten. Ze zijn gemakkelijk te bereiken en bieden speciale faciliteiten voor mensen met een beperking. We raden aan om hun website te bezoeken voor meer informatie en om contact op te nemen voor een persoonlijke service.

Beoordelingen van Expert Hoofdkantoor

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Mi Cha
1/5

Bestelling online geplaatst is met schade geleverd. Vervolgens mag ik opdraaien voor de bezorgingskosten en de retourkosten. 224,50 euro mag ik betalen voor beschadigingen die buiten mij om zijn gebeurd!
Hoofdkantoor geeft aan dat ik bij het filliaal zelf moet zijn, filliaal wil verder niet meewerken in compensatie, bestelling is online geplaatst en hoofdkantoor schuift het af naar dit filliaal. Kan echt niet.

Ze laten je in de kou staan. Denk er goed over na als je wat wil bestellen, voor je het weet ben je honderden euros kwijt zonder werkelijk te krijgen wat je verwacht.

Bedankt voor het verkopen van lucht…!

Geen aanrader. Weet waar je aan begint.

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
John Neyndorff
1/5

Wat een slecht bedrijf mensen bestel hier niet! Een deurbel gekocht en een simpel kapje gaat kapot het betreffende filiaal deed zijn best om dit op te lossen maar kregen het niet geregeld omdat hun eigen fabrikant het niet kon leveren. Na gesprek met het hoofdkantoor dacht de desbetreffende persoon omgehangen te hebben dus niet! Ik hoorde aan haar collegas vertellen wat voor limbo ik was en nog meer echt professioneel!! Uiteindelijk is het buiten expert wat ze dus niet zijn opgelost.

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Expert Tubbergen
5/5

In alle opzichten altijd goed. Perfecte organisatie om bij te mogen zijn.

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Alexandra
1/5

De LG OLED65G26LA stond 2 weken geleden te koop van ruim 2600 voor 2159 met 20% korting. en nu na de actie teruggezet op de advies. Prijs is vandaag toch weeraangepast naar 2159,00 zoals bij elke electronica zaak. zorg dan voor een echte actie inplaats van deze schijn.

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Jeroen Akkerman
1/5

Zeer slechte service. Let goed op voordat je iets via de website besteld.
We hebben een wasdroger besteld via de website. Vervolgens een orderbevestiging ontvangen, waarna we een dag later een annuleringsmail kregen. De wasdroger is niet meer leverbaar. Terwijl hij nog steeds te bestellen is op de website van Expert.nl. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kwam de aap uit de mouw de droger is alleen leverbaar in de buurt bij de winkels welke deze wel op voorraad hebben.
Wilt u dus iets kopen bij Expert doe dit dan NIET via de website.

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Ron Zonderland
1/5

Gisteren op 12.09 nog gekeken voor een Sonos Subwoofer Gen 3 bijna overal voorradig bij Expert voor € 799,-. Vandaag ineens € 849,-. Hoe kan dat bij een bestaande voorraad? Zo is het voor de klant moeilijk kiezen ?

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
peter mnbv
1/5

Krijgt ook geen antwoord , ik koop online een cdspeler van €1100- doos krijg ik al open aan de deur en zie dat ab er niet in zit , ze willen mij ook geen factuur geven . Wat zijn dit voor lui

Expert Hoofdkantoor - Nijkerk
Sander zzz
1/5

Waardeloos bedrijf... Ik had een luchtbevochtiger besteld via de webshop van Expert met bezorgoptie afhalen bij Ben van Dijk (de Expert winkel in Uden). Het product thuis geprobeerd wat ook op de website staat aangegeven dat dit mag " Haal het product gerust uit de verpakking en zet het aan, maar gebruik het niet onnodig". Ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat ik het apparaat teveel geluid vond maken en de luchtvochtigheid liep terug i.p.v. omhoog maar dit zie je niet als het product in de doos zit. Ik heb het apparaat dan ook niet langer dan nodig gebruikt om tot deze conclusie te komen en heb het meteen weer ingepakt. Op de website gekeken en daar lees ik deze tekst "Bevalt het niet? Binnen 14 dagen na aankoop kun je zonder opgave van reden ruilen of retourneren". Het apparaat staat ook niet bij de uitgezonderde producten dus ik terug naar de winkel en krijg ik te horen dat ik nog maar 75% retour krijg omdat ik het apparaat in gebruik heb genomen. Verder niks over te lang gebruikt, verkeerd gebruikt of een andere reden "In gebruik genomen" was de reden van het inhouden van 25% op het retourbedrag (€40,- in dit geval). Stel je voor dat je hier een tv koopt van €4000,- en je steekt per ongeluk de stekker in het stopcontact en de tv bevalt niet, helaas "In gebruik genomen"... Er werd ook niet in de doos gekeken ondanks dat ik het keurig netjes weer had verpakt, als nieuw. Naast mijn ongenoegen te hebben geuit tegen een medewerker heb ik dit vervolgens ook gedaan bij de bedrijfsleider en gezegd dat ik het hier niet mee eens ben, welke erg geïrriteerd reageerde, vond dat hij gelijk had en had verder geen tijd omdat hij met iets anders bezig was. Ik een mail gestuurd naar het hoofdkantoor van Expert omdat ik allereerst bij een bestelling via een webshop een herroepingsrecht heb en daarnaast staat dit op hun website aangegeven. Het hoofdkantoor verschuilt zich vervolgens achter het feit dat ze met zelfstandige ondernemers werken en dat deze zelf het retourbeleid mogen bepalen. Waarom zijn er dan wettelijke regels, algemene voorwaarden op een algemene Expert website als winkels dit zelf mogen bepalen? Blijkbaar komen dus alle regels te vervallen als je bij een Expert winkel iets komt retourneren. Als ik had geweten dat ik naar een winkel werd gestuurd waar ze hun eigen regels hanteren had ik hier natuurlijk niks online besteld, gekocht of afgehaald! Dit is dus mijn (laatste) Expert ervaring en van mij een welverdiende 1 ster, lager kon helaas niet...

Go up