By maaz - Hoofddorp

Adres: Jadelaan 119, 2132 XZ Hoofddorp, Nederland.

Website: bymaaz.com
Specialiteiten: Kledingwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 64 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van By maaz

By maaz Jadelaan 119, 2132 XZ Hoofddorp, Nederland

By Maaz: Een Bekwame Kledingwinkel in Hoofddorp

Congratsulaat met By Maaz, een gerenommeerde kledingwinkel gevestigd aan het Jadelaan 119 in Hoofddorp, Nederland. Met hun uitgebreide collectie aan kledingstukken en moderne winkelconcept trekken ze zowel lokale als internationale klanten aan. Specialiteiten van By Maaz omvatten een brede waaier van modeitems voor zowel dames als heren, variërend van elegante jurken tot trendy jeans en pakken.

Naast hun specialiteiten, biedt By Maaz ook een uitstekende klantenservice en maakt het gemakkelijk om je garderobe te vernieuwen met de nieuwste trends. De winkel is toegankelijk voor rolstoelen en biedt snel bezoek en verschillende betalingsmethodes, waaronder contactloos betalen met je telefoon of pinpas. Daarnaast kun je kosteloos parkeren op straat of op het terrein bij de winkel.

By Maaz staat bekend om zijn gemiddelde beoordeling van 3.8/5 sterren op basis van 64 recensies op Google My Business. Klanten waarderen de brede keuze, de vriendelijke medewerkers en de moderne winkelomgeving. Of je nu op zoek bent naar een nieuw kostuum voor een speciale gelegenheid of gewoon een nieuwe look wilt creëren, By Maaz is de plek om te bezoeken.

Met hun inhoudelijke en fysieke faciliteiten, gecombineerd met een ervaren en vriendelijke team van verkopers, staat By Maaz bekend als dé adres voor modebewuste consumenten in Hoofddorp en omstreken. Bezoek hun website bymaaz.com voor meer informatie over hun collectie en voorwaarden.

Samenvatting

By Maaz is een populaire kledingwinkel in Hoofddorp met een uitgebreide collectie en uitstekende klantenservice.

👍 Beoordelingen van By maaz

By maaz - Hoofddorp
Carin R.
1/5

Komen amicaal over tot je een klacht hebt. Reageren niet op e-mails. Enorm klantonvriendelijk. Deze (web)shop overslaan. Er zijn oprecht veel klantvriendelijker (web)shops. Stuk artikel ontvangen, maar geen reactie, nieuw artikel of terugstorting van het aankoopbedrag. Niets, nada, noppes.

Ik heb op uw e-mail gereageerd, maar deze zult u wellicht nooit lezen om dat e-mail middels ‘contact’ via uw eigen website schijnbaar in spam terecht komt. Sowieso is communicatie middels e-mail eenrichtingsverkeer omdat er geen reactie terug mogelijk is. Wel zo makkelijk voor u.

Ik wil u er op wijzen dat ik niet heb geeist, maar een verzoek heb gedaan. Het was aan u hier op te reageren.
Bewijs, lees artikel, (op)sturen? Er is geen mogelijkheid om te uploaden en er is ook geen retourlabel bij de bestelling aanwezig. De enige mogelijkheid is om op eigen kosten een item te retourneren. Maar waarom? Bewijst dit dat ik het artikel defect heb ontvangen? Het betreft één artikel uit een bestelling en het zou u daarom passen vertrouwen in uw klanten te hebben.

By maaz - Hoofddorp
Inge G.
5/5

Ik kom regelmatig bij jolanda in de winkel,en heb nog nooit problemen gehad.ze verkoopt leuke kleding,en ga altijd weer blij weg als ik wat moois gevonden heb. Ga zo door jolanda,ik ben blij met je,en vele vrouwen met mij.

By maaz - Hoofddorp
Renate V.
1/5

Hallo allemaal koop daar maar niks ze is onvriendelijk tegen klante wil je wat aan doen doet ze heel raar tegen je dus weet wat je doet als je daar naar binnen loopt ik verveel me nooit ik denk eerder jij ouwe taart er komt niemand daar bijna ga leker met pensioen of zo jij met je grote smoel is kijken of je dat nog heb als ik voor je sta

By maaz - Hoofddorp
Mevr W.
1/5

Vreselijke mens is zij van bymaaz. Ik heb wel degelijk een flinke beschadigde tas ontvangen uit een verpakking en geen beschermings materiaal. Naast de rits zitten haartje en pluisjes/draadjes. Mevrouw wilde geen retour kosten betalen wat zij wettelijk verplicht is volgens de consumenten bonden. De site is niethelemaal in orde maar ik heb deze site laten registeren met mijn verhaal , emails en de foto's
Als je hier bij de reviews de berichten leest van mensen die al een jaar op geld en hun pakket wachten of kapotte artikelen krijgen. Deze mevrouw dreigend is naar mensen zo blijkt ook naar mij als ik mijn ervaring plaatst met de waarheid dan lieg je. Het is een gebruikte tas zonder verpakking en bescherming, de consumentenbond zegt laat ze maar bewijzen dat de tas heel was. Mensen koop hier NIET want je wordt opgelicht!

By maaz - Hoofddorp
leonora V.
1/5

Niks kopen hier want als het fout gaat met je bestelling word je geblokkeerd en gaan ze dreigen. Ik heb alle emails nog als bewijs. Ik heb er veel gekocht en meestal gaat het goed. maar als het fout gaat blaffen ze je af en zie je je geld niet terug.
Officiële klachten heb ik ook al ingediend.
Ik wacht nu al een jaar op mijn bestelling, die kwijt is geraakt bij post nl
Pakket staat nog steeds in de post nl app. Mevr moet daarvoor een onderzoek laten instellen en mij mijn geld terug geven want verstuurder kan alleen actie ondernemen.
Maar helaas mevr van by maaz doet niks anders dan onbeschoft reageren. Beweerd dat ze een onderzoek heeft aangevraagd ,navraag bij post nl en die weten van niks.
Mevr tig keer aangeschreven .net als resultaat dat ze je overal blokkeert en gaat dreigen met een advocaat. Omdat mijn recht halen volgens haar laster is.
Onzin natuurlijk. ik heb gewoon recht op mijn geld terug of nieuwe artikelen.
Maar helaas wel zijn meer dan een jaar verder en ik als minima ben mijn geld kwijt. Die advocaat heb ik overigens nooit gezien of gehoord en is dus stoere praat, want een advocaat weet ook wel dat ze gewoon mijn geld moet teruggeven.

Echt wat een vreselijke eigenaren zijn het.

By maaz - Hoofddorp
Alice T.
5/5

Ik wil toch even melden, dat ik met maat 40 ,bijna nooit wat kan kopen, ondanks dat,reageer ik altijd op hun leuke filmpjes!! Jolanda is een gouwe lady!! Maaz is een topper, dus waar die kritiek vandaan komt Jammer, ze is recht door zee,misschien is dat erg? Nou ik hoop dat er een leuke jas voor mij is,die klein valt, want ik kom volgende week in de winkel!! Met m'n kleindochter!! Lieve groetjes van mij Alice!! Enne... doorgaan hoor!!!

By maaz - Hoofddorp
Petra B.
2/5

Jurk besteld die achteraf veel te groot was. Geen retourlabel , geen retouradres. Gemaild via contact formulier . Krijg als reactie.” Oké, stuur maar terug. Onbeschofte manier van communiceren maar dat terzijde. Retour is voor eigen kosten dus label gekocht en opgestuurd . Krijg de melding van DHL , bezorging mislukt .Via chat van DHL gehoord dat het pakket gewoon geweigerd is .Gemaild met die vraag waarom. Antwoord “ we hebben niks geweigerd. En klaar. Geen beste mw of met vriendelijke groet . Nee onbeschoft kortaf. Jurk is vandaag weer retour naar mij gekomen en nu donder ik hem in de vuilnisbak want weer €7 voor een label en dan maar hopen dat mw het deze keer wel aanneemt maakt dat ik alleen al aan verzend en retourkosten €22 kwijt ben. Eigenlijk zouden deze mensen geen webshop moeten hebben . Totaal ongeschikt .

Ik heb de mails nog met de onbeschofte reactie's. Plus het messenger ( fb) bericht waar al net zo onbehouwen werd gereageerd.Er is 0 conversatie geweest. 5X Herhalen" we hebben niks ontvangen ... noem ik geen conversatie. Geen aanhef, geen vriendelijke groet. Steeds dezelfde tekst. Oh ja ,jurk moet binnen 14 dagen retour zijn ,die kwam ook nog. Nou meiden, meiden, meiden, deze Engelse tekst ( Hoezo Engels ) hebben jullie leuk door iemand laten maken maar jullie zijn en blijven ongeschikt om een webshop te runnen. Begin eens fatsoenlijk een pakbon toe te voegen ,retouradres enz .

By maaz - Hoofddorp
Ria L.
1/5

Er waren dubbele verzendkosten berekend. Zou teruggestort worden. Niet dus. Als je daarover bericht stuurt of ze het even wil nakijken word je geblokkeerd. Rare manier van zakendoen.
Na dit bericht zijn de verzendkosten teruggestort. Ik had jullie zeker niet geblokkeerd, maar als jullie het zo willen vind ik het prima. En het klopt dat ik geen geduld heb, maar dan moeten jullie niet zeggen dat het al teruggestort was en dat het op mij rekening stond. Want dat was niet waar

Go up