BP Weesp - Weesp

Adres: Gooilandseweg 2, 1381 HR Weesp, Nederland.
Telefoon: 883130150.
Website: map.bp.com
Specialiteiten: Tankstation, Tankstation voor alternatieve brandstof, Autowasstraat.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Autowasserette, Diesel, Ethanolvrije benzine, Inwisselservice voor propaantanks, Met pompbediende, Toilet, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 148 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

πŸ“Œ Locatie van BP Weesp

BP Weesp Gooilandseweg 2, 1381 HR Weesp, Nederland

⏰ Openingstijden van BP Weesp

  • Maandag: 06:00–23:00
  • Dinsdag: 06:00–23:00
  • Woensdag: 06:00–23:00
  • Donderdag: 06:00–23:00
  • Vrijdag: 06:00–23:00
  • Zaterdag: 08:00–23:00
  • Zondag: 08:00–23:00

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van BP Weesp, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van BP Weesp

BP Weesp - Weesp
Geronimo D. W.
1/5

Regelmatig zijn er faciliteiten van de autowas voorzieningen stuk. Dit ook vanavond weer. De stofzuiger deed het niet. Aan de ene slang hing netjes een briefje defect maar aan de andere niet. Hierdoor voor niks mijn eurootje kwijt. Nadat ik de opmerking in de shop maakte gaf de verkoopster aan dat het briefje voor beide slangen was. Met alle respect maar ik had op ze minst een wasmuntje terug verwacht.
De vrolijk kijkende verkoopster (dus niet) was niet van plan om tegemoet te komen. Kom hier al jaren en heb ondertussen al meer dan 500 euro uitgegeven aan de was faciliteiten, dus had een betere service verwacht.

BP Weesp - Weesp
Boz B.
3/5

Vriendelijke mensen werken er alleen de carwash slaat nergens op regelmatig storing geen shampoo of iets vaker meegemaakt zonde van je geld om hier je auto te wassen

BP Weesp - Weesp
Reggie K.
5/5

Verzamelen voor @lake.deze Bp kan je heerlijk snacks halen. We hadden zelf de muziek redelijk hard om in de stemming te komen. En ze zijn er super relaxed.
Dus wees relaxed daar. Als ik hoor dat iemand zich daar heeft misdragen? En er werk een surinam queen daar. 1 haar op dr hoofd? klapstoel! #regulateprivilege
#weallareequal.

BP Weesp - Weesp
Remco B.
1/5

Schade aan mijn auto (krassen in de lak, zie foto's) in de wasstraat en uiteraard ontkennen zij dat het door de borstel(s) komt (waar vanzelfsprekend wel eens iets in blijft zitten, een antenne bijv...whatever).
In plaats van slim oplossen door een gratis poetsbeurt aan te bieden en te zien of die de krassen eruit gepoetst kunnen worden, direct hakken in het zand een geen enkele aansprakelijkheid erkennen
KANSLOOS ! Nooit meer wassen of tanken hier. Verliest mijn vaste station dus een behoorlijke omzet door.

BP Weesp - Weesp
Guy
2/5

Wasstraat deed het niet meer omdat mijn voorganger de noodstop gebruikte omdat hij zijn auto niet recht voor de machine had gezet. Borstels bleven steken en opnieuw gebruiken zonder hulp van personeel lukte niet. Omdat ik zelf de straat niet kon gebruiken en ondertussen 15 minuten later was, heb ik mijn geld terug gevraagd. Dit kon niet. De bon is 30 dagen geldig en ik moest maar een andere keer terugkomen. Ik kon ook geen geld krijgen voor de wasboxen waarbij je handmatig de auto kan wassen. Na herhaaldelijke verzoeken zou iemand langskomen. Na 20 minuten (30 minuten later) nog niemand gezien. Geld nog niet terug en nog steeds geen werkende wasstraat. Lekkere service Bp! Na 40 minuten kwam een mevrouw helpen en kon ik wassen, heb een tegoedbon gekregen voor een volgende keer... maar echter, wanneer je een dienst niet kunt leveren, ben je verplicht iemand zijn geld terug te geven. Zeker als je iemand 40 minuten laat wachten, niet meteen kan helpen. 2 sterren omdat de mevrouw van de wasstraat toch haar best heeft gedaan, anders was het er 1 geweest

BP Weesp - Weesp
Kim B.
5/5

Heeft aan de achterzijde ruime wasstraaHartelijk dank voor je email. Het spijt ons te vernemen dat het bezoek niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben de email geregistreerd en voor de verdere afhandeling doorgestuurd naar de Franchisenemer en het management van het desbetreffende restaurant. Zij zullen je ervaring met het team bespreken en ernaar streven je binnen 5 tot 7 werkdagen een reactie te sturen.

Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren. Het helpt ons de service en kwaliteit in onze restaurants verder te optimaliseren.

Vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geΓ―nformeerd.

t open tot 11 uur

BP Weesp - Weesp
Robin G.
5/5

Er was een probleem met de voucher voor de wasstraat. Dit probleem is met behulp van de medewerkers op een zeer vriendelijke wijze opgelost. Chapeau!

BP Weesp - Weesp
Alfred V. D. H.
5/5

Vriendelijke bediening, wasstraat, altijd plek. Vlakbij de stad.

Go up