Beter Bed Hoorn - Hoorn

Adres: Doctor C.J.K. van Aalstweg 10 a, 1625 NV Hoorn, Nederland.
Telefon: 229271884.
Strona internetowa: beterbed.nl
Specjalności: Beddenwinkel, Beddengoedwinkel, Matrassenwinkel, Winkel.
Inne ważne informacje: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Opinie: Ta firma ma 203 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4/5.

📌 Lokalizacja Beter Bed Hoorn

Beter Bed Hoorn Doctor C.J.K. van Aalstweg 10 a, 1625 NV Hoorn, Nederland

⏰ Godziny otwarcia Beter Bed Hoorn

  • Maandag: 13:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–18:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Beter Bed Hoorn se encuentra en la ubicación de Doctor C.J.K. van Aalstweg 10 a, 1625 NV Hoorn, Nederland. El número de teléfono es 229271884. La página web oficial es beterbed.nl. El negocio tiene especialidades en Beddenwinkel, Beddengoedwinkel, Matrassenwinkel y Winkel. Aquí se ofrecen también servicios como Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards y Pinpassen.

Esta firma tiene 203 reseñas en Google My Business y una media de opinión de 4/5.

Características:

  • Ofrece una amplia variedad de productos relacionados con camas y ropa de cama.
  • Instalaciones para el servicio y mantenimiento de productos.
  • Atención al cliente en varios idiomas.

Ubicación:

Beter Bed Hoorn se encuentra en el Doctor C.J.K. van Aalstweg 10 a, 1625 NV Hoorn, Nederland.

Información recomendada:

  • Revise las especialidades y servicios ofrecidos.
  • Consulta las reseñas en Google My Business para obtener más información sobre la experiencia de los clientes.
  • Utiliza medios de pago contactless como Creditcards y Pinpassen.

👍 Recenzje dla Beter Bed Hoorn

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Willem G.
5/5

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Beter Bed Hoorn. In eerste instantie puur ter oriëntatie. Het was een hele verademing dat er geen druk orerende verkopers om ons heen banjerden. In die rust konden we onze ogen goed de kost geven. Na een tijdje viel onze blik op een bed naar onze smaak. Ingrid, een vriendelijke verkoopster, stelde ons een aantal belangrijke vragen en liet ons daaropvolgend een aantal matrassen uitproberen. Daarbij gaf zij professionele adviezen en tevens heldere antwoorden op onze vragen. Onder het genot van een kop koffie werd een berekening gemaakt en tevens de leveringsvoorwaarden besproken. En nog steeds gaf deze vakvrouw(!) ons het gevoel, dat ze de aankoop niet door onze spreekwoordelijke strot aan het duwen was. De optelsom van een mooi product, een prima prijs/kwaliteitverhouding, goede leveringsvoorwaarden en bovenal ook vakkundig en klantgericht advies maakte voor ons de keus niet moeilijk om hiermee akkoord te gaan. We kunnen bijna niet wachten tot de levering. Een dikke pluim voor Beter Bed Hoorn en een nog dikkere pluim voor Ingrid!
Ina & Willem
Hoorn

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Eric H.
5/5

Fijn geholpen in de winkel voor de aankoop van ons nieuwe bed. Rustig en eerlijk advies, de slaapscan was ook wel grappig. Of die eerlijk gezegd veel geholpen heeft weet ik niet, want uit de scan kwam een top 5 aan matrassen, de uiteindelijke winnaar stond niet in de top 5. Dus neem lekker je tijd om te gaan liggen! Nu nog de levering en het daadwerkelijk bed afwachten.

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Mirjam D. K.
5/5

Fantastisch. Een handig apparaat om te ontdekken wat je nodig hebt. Ik ben geholpen door Elles. Ze denkt met je mee, laat mijn belang voorop staan en dringt geen artikelen op. Ik ga hier absoluut naar terug, wanneer ik weer iets nodig heb.

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Arjan V.
1/5

Update:
Van 5 sterren naar 1 ster.
Oude matrassen zouden meegenomen worden, werden niet meegenomen.
Mail naar de klantenservice zou voldoende zijn.
De klantenservice reageert niet. Na een negatief bericht op trustpilot opeens wel een reactie en opgelost met een credit van 125,-.
Na een testperiode toch besloten om onze matrassen te wisselen naar een zachtere variant omdat de matrassen toch wel veel harder waren dan in de winkel ervaren. Helaas maanden wachttijd vanwege grondstoffentekort.
Toen ze uiteindelijk wel geleverd werden bleek dat de duocoverhoes niet paste.. de matrassen die de 1e keer geleverd waren bleken te zijn geleverd in 210 lengte in plaats van bestelde 220 afmeting (was ons niet opgevallen). Hierdoor paste de hoes niet meer.. Een telefoontje naar de klantenservice zou voldoende zijn volgens de bezorgers..
Dan krijg je vervolgens onvriendelijke callcenters medewerkers aan de lijn zonder productkennis die de vraag stellen of we de hoes misschien in de wasmachine hebben gedaan.. Niet dat hij erin past… maar serieus..? Of we een foto met bewijs willen sturen.. bel je eigen bezorgcollega!
Met deze ervaring wederom een klachtmail verstuurd naar de klantenservice. Na 2 reminders nog steeds geen respons. Na een wat meer dwingende mail met inzet van onze rechtbijstandsverzekering plots een mail met bevestiging dat de nieuwe hoes met juiste afmeting wordt verzonden.
Helaas daarna wederom uitgestelde levering vanwege grondstoffentekort..
Voor ons een zeer teleurstellende ervaring en enorm spijt van onze aankoop bij Beter Bed. Klantenservice bestaat daar niet. Hoe goed je nog wordt geholpen in de winkel, dit gaat volledig verloren aan de slechte, niet functionerende organisatie erboven.
——
Heel fijn om geholpen te worden door vestigingsmanager Johan. Je merkt dat hij met zijn 30 jaar ervaring precies weet waar hij over praat, en heeft ons van uitstekend advies voorzien. Op een niet dwingende manier nieuwe M-line matrassen en kussens aangekocht.

Beter Bed Hoorn - Hoorn
John T.
5/5

Bijzonder vriendelijk en met veel expertise geholpen door de heer van Beter Bed in Hoorn. We vonden het heel lastig om een keuze te maken maar zijn bijzonder goed voorgelicht waardoor wij dan ook de aankoop hebben gedaan van een mooi bed.

Beter Bed Hoorn - Hoorn
rene L.
5/5

Keurig ontvangen door de verkoopster.
Nadat zij ons op een testbed had laten liggen hebben wij verschillende matrassen kunnen uitproberen.
Dame is zeer bekwaam en vriendelijk.
Uiteindelijk tot een goede keuze kunnen komen.
Later belde zij nog om aan te geven dat wij iets vergeten waren mee te nemen.
Superservice

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Fleur
4/5

Goed geholpen door beterbed. Mijn matras was binnen 10 jaar stuk gegaan. En ze hebben mijn goed geholpen met een andere matras uithoeken met korting, en ook nog eens een snel levering 👍

Beter Bed Hoorn - Hoorn
Frits S.
5/5

Evelien heeft mij heel goed geholpen bij het uitzoeken van een bed.
Het was belangrijk dat het bed snel geleverd kon worden, en Evelien heeft mij daar heel goed en duidelijk bij geholpen wat mijn opties waren. Bedankt! Was daarna snel afgehandeld onder het genot van een lekker bakkie koffie!

Go up