Beddenreus Eindhoven - Son

Adres: D, Ekkersrijt 4091, 5692 DB Son, Nederland.
Telefoon: 499729361.
Website: beddenreus.nl
Specialiteiten: Beddenwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 72 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

πŸ“Œ Locatie van Beddenreus Eindhoven

Beddenreus Eindhoven D, Ekkersrijt 4091, 5692 DB Son, Nederland

⏰ Openingstijden van Beddenreus Eindhoven

  • Maandag: 11:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–18:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Beddenreus Eindhoven: Een Gastvrije Winkel voor Al uw Beddennood

Gelegen op adres D, Ekkersrijt 4091, 5692 DB Son, Nederland, is Beddenreus Eindhoven een toffe winkel die zich specialiseert in bedden, matrassen en accessoires. Met een ruim aanbod en een vriendelijke service, bent u hier zeker aan het juiste adres.

Op zoek naar een nieuwe bedbank of een comfortabel matras voor uw kinderbed Beddenreus Eindhoven levert niet alleen een breed scala aan producten, maar biedt ook bezorgdiensten en het mogelijkheid om te winkelen in de winkel. De winkel is zelfs toegankelijk voor rolstoelen, zodat iedereen een aangename winkelbeleving kan hebben.

Bovendien kunt u bij Beddenreus Eindhoven gebruikmaken van verschillende services, zoals snel bezoek en betaling met creditcards. Zo kunt u met gemak uw beddennood vervullen en geniet u van een gerustgestelde aankoop.

Met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5 op basis van 72 recensies op Google My Business, geeft Beddenreus Eindhoven aan dat klanten tevreden zijn over hun producten en diensten. Of u nu op zoek bent naar een nieuw bed of gewoon wat tips, Beddenreus Eindhoven is de plek om te bezoeken.

Neem gerust contact op met de winkel via het telefoonnummer 499729361 of bezoek hun website beddenreus.nl voor meer informatie over hun aanbod en speciale aanbiedingen.

Dus als u op zoek bent naar een gezellige en gastvrije winkel voor al uw beddennood, bezoek zeker Beddenreus Eindhoven aan de Ekkersrijt in Son

Waarom kiezen voor Beddenreus Eindhoven

  • Breed aanbod aan bedden, matrassen en accessoires
  • Vriendelijke en behulpzame service
  • Bezorgservice en het mogelijkheid om te winkelen in de winkel
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Snel bezoek en betaalgemak
  • Goedkeurde beoordelingen van klanten

πŸ‘ Beoordelingen van Beddenreus Eindhoven

Beddenreus Eindhoven - Son
Mauri
1/5

Hele slechte zaak! Tot twee keer toe een vrije dag genomen, omdat ze het bed zouden komen leveren. Dag voor bestelling zou je een bericht krijgen, over hoe laat de bestelling kwam. Deze kreeg ik niet dus met de klantenservice gebeld met Anita. Deze verzekerde toen en de dag van levering dat mijn bed zou komen. Later op de dag met de zelfde vrouw gebeld, of ze al Iets meer wisten, maar ze kon nog steeds zien dat mijn bed die dag geleverd zou worden. Maar niet wisten hoelaat. Ik kon zien dat mijn bed geleverd werd door beter bed, en die vrouw kon wel zien dat m'n bed die dag niet zou komen maar niet wanneer wel. Kijk je rond 15.00 u nog een keer op de site van je bestelling is het zonder iets te laten weten bijna twee weken verzet. Het is echt een zooitje dat bedrijf wat niks tegemoet komt. Verkeerde info geven in de winkel ook. Heb mijn bed geannuleerd en heb het ergens anders besteld.

Beddenreus Eindhoven - Son
Natascha G.
1/5

Je gaat 2 kussens halen in de winkel en komt er thuis achter dat 1 kussen de verkeerde kleur is we hebben het kussen met de gele rand ipv de blauwe. Netjes contact met de winkel opgenomen of we deze mogen omruilen (niet op geslapen alleen uitgepakt) nou zegt de medewerker helaas dat kan niet daar doen we niet aan. Ja daar zit je dan met een kussen die je niet wilt nieuw in de verpakking. Voelt als opgelicht want ja je bent je geld wel kwijt. Zou het niemand aanraden om daar iets te kopen. In oplossingen denken is moeilijk tegenwoordig.

Beddenreus Eindhoven - Son
Hein D. J.
5/5

Afgelopen zaterdag ben ik bij Beddenreus op Ekkersrijt geweest en wat een geweldige ervaring! De winkel ziet er ruim, netjes en overzichtelijk uit met een mooie en uitgebreide collectie. Ik werd super goed geholpen door het vriendelijke en deskundige personeel, dat echt de tijd nam om mijn wensen te begrijpen en advies op maat te geven. Dankzij hun service heb ik precies gevonden wat ik zocht. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuw bed of matras. Bedankt Beddenreus, ik kom hier zeker terug!

Beddenreus Eindhoven - Son
Lars
1/5

3 jaar geleden hier onze boxspring (2k+) gehaald. Het was een heel fijn bed, totdat het na circa 3 jaar gebruik een harde kraak begon te krijgen. Zo veel gekraak dat je er wakker van wordt. Contact gezocht met Beddenreus. Reparatie is niet mogelijk. De boosdoener is het onderstel. De monteurs zeiden dat ik een nieuw onderstel moet krijgen, ook al is het buiten de garantie, want een bed moet minimaal 20 jaar meegaan. De klantenservice kan me geen nieuw onderstel geven, want dit bed wordt niet meer geproduceerd. Een geheel nieuw bed gaan ze ook niet doen. Ik kreeg een kortingsbon van 33% aangeboden, maar vraag er al meerdere keren om. Ik heb de code nog steeds niet. En de code is ook maar kort geldig werd wel al gezegd, terwijl ik moet eerst sparen! Ze verwachten dat ik zomaar een enorm bedrag opnieuw uitgeef.

Voor zo'n dure producten verwacht ik wel wat meer service. Heel teleurgesteld in de kwaliteit van deze dure boxspring. Let dus op: koop bij beddenreus geen boxspring, want die kunnen nooit gemaakt worden zei de monteur! Alleen ledikanten en elektrische boxsprings wel. Als je bed na de 2 jaar garantie kapot gaat, heb je gewoon pech gehad.

De winkel en monteurs gaven mij gelijk, ik heb gewoon een klantvriendelijke reparatie of vervangend onderstel nodig (dus alle lof voor de medewerkers van filiaal Eindhoven!). De klantenservice houdt echter vast aan de garantie van 2 jaar die overschreden is.

Blijkbaar is de oplossing om weer een enorm bedrag neer te leggen en te hopen dat de kwaliteit dan beter is? Zeer spijtig.

UPDATE: Na contact met de klantenservice zijn we er niet uit gekomen. Ze boden een kortingscode aan die 2 weken (en na onderhandelen 2 maanden) geldig is. Ik krijg het restbedrag dat ik zelf moet bijleggen van circa €1700 niet in 2 maanden bij elkaar gespaard en dan heb ik nog niet een vergelijkbaar bed. Ik heb dus niks aan de kortingscode.

Tips:

-Doe geen belofte over 20 jaar plezier van je bed

-Zorg ervoor dat bedden gerepareerd kan worden, dat is nog duurzamer ook dan een nieuw bed!

-Zoek naar een klantvriendelijke oplossing

-Communiceer beter: geef antwoord op de vragen i.p.v. antwoorden sturen die niet aansluiten op de mail

-Snellere reactietijd

-Zorg ervoor dat winkel, monteurs en klantenservice dezelfde boodschap uitstralen

Beddenreus Eindhoven - Son
Stephanie
1/5

Wat een slecht bedrijf, beddenreus laat je 4 weken op de grond slapen nadat er een niet compleet bed word geleverd. Komen hun klanten ook zeker op geen enkele manier tegemoet.

Minpunten:
- bed niet compleet geleverd
- klantenservice zegt dat we maar 4 weken op de grond moeten slapen (want dan komen de missende onderdelen pas)
- klantenservice wilt ons op geen enkele manier tegemoet komen
- ik mag geen nieuw bed bestellen voordat ze deze hebben opgehaald
- Claudia van de klantenservice wijst ons alleen maar waar hun als bedrijf recht op hebben. Met een toon.... wat een afschuwelijke vrouw
- Bed retour gedaan, kan pas 3 weken later opgehaald worden
- mijn geld moet ik ondertussen maar op wachten
- zelfs in de ophaaltijd kunnen ze ons niet tegemoed komen
- krijgen alsnog de missende onderdelen geleverd, en raad eens, dit zijn geen onderdelen van ons bed...

Pluspunten:
- tjsa ze zijn goedkoop maarja wat heb je daar aan als je een niet compleet bed krijgt en je er alleen voor staat. (Zijn genoeg wel goede bedrijven net zo goedkoop)
- Wel hele aardige bezorgers

Ik heb dit bed online gekocht en niet via de winkel.

Beddenreus Eindhoven - Son
Kian B.
1/5

Nog geen 1 ster waard! 7 maanden geleden een 'luxe' bed gekocht. Na 7 maanden is de zijkant volledig uitgescheurd. Beddenreus geeft aan dat ze het pas over 1,5 maand kunnen komen maken. Het is vervolgens de vraag wanneer het bed weer kapot gaat. Wat een waardeloze kwaliteit voor een dure prijs. IK RAAD AAN IEDEREEN AAN OM HIER NIETS TE KOPEN. Meerdere keren met de 'klantenservice' (wat een lachertje) gebeld. Heel lang moeten wachten voordat ze een keer opnamen. Ze geven aan dat ze weigeren om het geld terug te geven en dat ze het bed pas over 1,5 maand kunnen komen maken. We slapen nu al een maand op de bank. Dit bedrijf is een lachertje!

Update 22-02-2024: Beddenreus wilt mijn bed komen ophalen (zonder matras). Ik heb destijds ongeveer € 1.300 voor het bed betaald. Nu willen ze me ongeveer € 550 teruggeven in de zin van een voucher. Schandalig. Ze weigeren om het bed te maken. Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld.

Beddenreus Eindhoven - Son
Arko D.
1/5

Echt verschrikkelijke online service. Slechte of geen communicatie over de bestellingen, foutieve informatie, van het kastje naar de muur gestuurd. Over de kwaliteit van de producten kan ik nog niet oordelen, maar de service tot dusver belabberd.

Beddenreus Eindhoven - Son
Diego G.
5/5

Wij zijn bij beddenreus in eindhoven geweest en geholpen door Jessica.
En we zijn zeer fijn geholpen! Heel vriendelijk aangesproken (totaal niet opdringerig ) nam uitgebreid de tijd voor ons, duidelijke uitleg wij zouden haar zeer zeker aanbevelen! We kijken enorm uit naar ons nieuwe bed! Bedankt jessica

Go up