Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden

Adres: Balthasar Bekkerwei 108, 8914 BE Leeuwarden, Nederland.
Telefoon: 582670440.
Website: bakker-postma.nl
Specialiteiten: Keukenwinkel, Badkamerinstallateur, Sanitairwinkel, Winkel voor bubbelbaden, Keukenvernieuwer, Saunawinkel, Douchedeurwinkel, Tegelzetter, Tegelwinkel, Winkel voor toiletbenodigdheden.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 34 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland Balthasar Bekkerwei 108, 8914 BE Leeuwarden, Nederland

⏰ Openingstijden van Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland

  • Maandag: 13:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–18:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland, geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Sjoerd V. W.
1/5

December 2020 stappen wij vol vertrouwen de showroom van Bakker Postma binnen om een badkamer uit te zoeken. We hadden het gevoel bij een gerenommeerd bedrijf binnen te stappen en we plaatsen een order ter waarde van € 8900,00 (voor ons een enorm bedrag!) Er wordt afgesproken dat de levering in april 2021 zal plaatsvinden. Het resultaat is schitterend en we zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Waarom dan een beoordeling van 1 ster zul je je afvragen?
Dit heeft te maken met het feit dat wij van mening zijn dat klantenservice minstens net zo belangrijk is als kwaliteit.

Op 20 februari 2024 maak ik melding van het feit dat er een blaas zit op 1 van 2 kranen. Er wordt mij gevraagd een foto te sturen (zie bijgevoegde foto) welke ik dezelfde dag nog per mail toe stuur. De eerste reactie hierop is “quote: Geachte heer …,
De garantie op deze kranen is 2 jaar en dus helaas verlopen. Wij kunnen u helpen om tegen kosten een nieuwe kraan te leveren. Mocht u hier interesse in hebben hoor ik het graag dan maken we een offerte welke geaccordeerd dient te worden. einde quote”
Geen empathie, geen poging om bij elkaar te komen (bijvoorbeeld: wij vinden het supervervelend en willen voorstellen om elk de helft te betalen) Helemaal niets!

Er volgt telefonisch contact en er wordt voorgesteld om contact te zoeken met de leverancier om te kijken wat er mogelijk is.
5 maart 2024 informeer ik maar weer eens of er al wat bekend is en ik krijg de volgende reactie:
“Quote:ik heb de foto naar de leverancier gestuurd en gevraagd om onder coulance of garantie een nieuwe uitloop te regelen. De claim is echter afgewezen met de volgende reactie: Goeiemiddag, we hebben dit ook bij onze leverancier nagevraagd. Deze valt niet meer onder garantie. Helaas zijn hiervan geen losse onderdelen voor te verkrijgen.
Het is vervelend als er iets stuk gaat, dat snappen wij als Bakker Postma. Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor kosten als iets buiten garantie defect raakt. Hoe vervelend het voor u ook is.
De prijs van de kraan is € 276,00 Mocht u willen dat wij deze voor u bestellen hoor ik dat graag.einde Quote”

Omdat ik van mening ben dat de blaas op de kraan niet had mogen ontstaan in zo’n korte tijd (eigenlijk helemaal niet) en dit niet door gebruik veroorzaakt kan worden heb ik de communicatie met Bakker Postma gestaakt en contact gezocht met mijn rechtsbijstandverzekering. Er gaat een brief van de advocaat naar Bakker Postma en de reactie van Bakker Postma is: Quote” Goedemiddag, na verder intern overleg met de directie werd besloten u een nieuwe kraan kosteloos te bezorgen. We zullen u deze zo spoedig mogelijk bezorgen. Einde quote”

Wij zijn van mening dat Bakker Postma bovenstaande had kunnen voorkomen en een 5 sterren beoordeling van ons had gekregen als ze service verleent hadden in plaats van achter voorwaarden te verschuilen. Waren ze met een acceptabel voorstel dan hadden beide partijen het naar tevredenheid af kunnen sluiten. Gemiste kans!

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Henk V.
1/5

In juni '22 een nieuwe badkamer laten plaatsen. Wat heb ik daar een spijt van gehad dit door Bakker Postma te laten uitvoeren. Ontwerp was prachtig. Mooie praktische indeling, materialen en goederen uitgezocht. Mocht ook wat kosten....Toen begon met de verkeerde wandtegels het drama. De 1e keer kwam ik er op tijd achter dat ze de verkeerde geleverd hadden. De 2e keer duurde het tot de helft totdat ik er achter kwam. Gelijk geprotesteerd maar het was al te laat. De tegels die we hadden uitgezocht waren niet meer in de goede maat leverbaar en degene die ze besteld had was op vakantie. Geen speld tussen te krijgen. "Ach, dat went wel" was het commentaar. Nou de monteur die hier alles geplaats en betegeld heeft deed ook een duit in het zakje....
Ik kom er niet voor terug, slikken of stikken.
Wel koffie, fris etc nuttigen maar van klantvriendelijkheid geen sprake.
Verkeerde ventilator, spotjes en toiletbril.
Op garantie een nieuwe spiegel gekregen, nieuw wastafelmeubel. Tot op de dag van vandaag niets dan ellende van dit bedrijf gehad.
De lekkage in de keuken onder de badkamer had ook niets met de verbouwing te maken. De 2e keer ook niet maar de deskundige die door de verzekering werd ingeschakeld was erg duidelijk. Gelukkig waren we goed verzekerd.
Alles met elkaar een drama. Als ik er een negatieve ster had mogen uitdelen dan had ik dit al gedaan maar ja, het is niet anders.
Conclusie, als het fout kan gaan, dan gaat het ook fout.

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Patrick B.
5/5

Keuze keuze keuze. Wat een mooie zaak. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Kitty R.
5/5

Vijf jaar geleden hebben we onze keuken bij Bakker Postma gekocht. Van advies tot aan installatie en na service, we zijn erg tevreden. Genieten nog elke dag van de keuken. Zoals normaal gaat er welleens wat stuk. Zoals het zeefje van de wasbak en helaas ook onze quooker die het onlangs begaf het. Als ik dan bel dan staan ze klaar om mee te denken en waar mogelijk te helpen. Erg tevreden over de service. Weet uit ervaring bij eerdere aanschaf van een keuken bij een ander bedrijf dat het ook heel anders kan gaan. Daarom raad ik Bakker Postma van harte aan! Want ze geven goed advies, leveren kwaliteit voor een goede prijs! En heel belangrijk: hun service na de tijd is ook goed.

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
G. V.
5/5

Wij waren bij Prominent vandaag en we zijn echt Top behandeld, door Henry Vonk, er was iets eerst niet goed , maar door overleg met voor meer dan 100% recht gezet! Volop koffie t thee, met lekkere koekjes! Top Service, goede gesprekken!!

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Hylco V.
1/5

Ondeskundige verkopers die onvoldoende informatie verstrekken bij de aanschaf van een keuken. Van goede service is totaal geen sprake, je moet overal achteraan bellen en afspraken worden niet nagekomen. Als er na betaling en levering blijkt dat er iets niet in orde is sta je helemaal alleen. Fouten toegeven hebben ze nog nooit van gehoord en als het er op aankomt is de baas ook niet te beroerd om de waarheid te verdraaien. Ze leveren spullen niet op de manier waarop de klant het wenst en laten daarna de klant achter met een hoop ellende.

KIJK UIT met dit bedrijf en mocht je er toch iets kopen, betaal dan pas ACHTERAF als alles juist geleverd en naar wens is!!!

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
marianne J.
1/5

Erg jammer. In september '21 2 uren nieuwe badkamer besproken. Vervolgens niets meer gehoord. Geen offerte gehad. In totaal 5x achteraan gebeld. Met antwoorden als goh wat vreemd, ik zal er achteraan, ja wel verstuurd, ik zal er achteraan, ja vakantie , oh we hebben verkeerde emailadres genoteerd en vervolgens na goede emailadres te hebben genoteerd nog niks gehoord... vooraf werd gemeld dat er pas in mei'22 gestart kon worden. Blijkt nog niks ingepland voor mei "22... dan is het nu klaar. Geen bakker postma meer voor mij.

Bakker Postma | Tegels, Keukens & Badkamers Friesland - Leeuwarden
Hilda O.
5/5

Goede snelle service en heel klantvriendelijk. Goede verkoopvaardigheden. Men neemt de tijd voor jou als klant en ze willen je echt graag een goed product naar jouw wens verkopen. Duidelijk en concreet. Daar hou ik van👍.

Go up