J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom

Adres: Kaardebol 2, 6721 RX Bennekom, Nederland.
Telefoon: 318418073.
Website: carpartsderie.nl
Specialiteiten: Automaterialenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 235 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

📌 Locatie van J.L. de Rie Automaterialen Bennekom

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom Kaardebol 2, 6721 RX Bennekom, Nederland

⏰ Openingstijden van J.L. de Rie Automaterialen Bennekom

  • Maandag: 08:30–17:30
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–17:30
  • Donderdag: 08:30–17:30
  • Vrijdag: 08:30–17:30
  • Zaterdag: 08:30–16:02
  • Zondag: Gesloten

La empresa J.L. de Rie Automaterialen Bennekom se encuentra ubicada en la dirección Kaardebol 2, 6721 RX Bennekom, Nederland. Esta empresa especializada en automaterialenwinkel ofrece una amplia gama de productos y servicios relacionados con el automóvil. Su sitio web es carpartsderie.nl, donde podrán encontrar información detallada sobre sus productos y cómo contactarlos.

Características y servicios

  • Specialiteiten: Automaterialenwinkel
  • Ophalen in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

Opiniones y valoraciones

Dit bedrijf heeft 235 recensies op Google My Business, con una gemiddelde mening: 4.5/5.

Además, la empresa cuenta con una serie de características y servicios que facilitan la experiencia de los clientes, como el ophalen in de winkel, rolstoeltoegankelijke ingang, rolstoeltoegankelijke parking y contactloos mobiel betalen. Todo ello sumado a una excelente calidad de productos y servicios, ha llevado a que el negocio tenga una alta calificación en las opiniones de sus clientes.

👍 Beoordelingen van J.L. de Rie Automaterialen Bennekom

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
curaca0
1/5

mischien oke voor onderdelen halen maar als ze verzenden dan kan je en week wchten voordat er uberhaupt iets gebeurt

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
sardz
5/5

Er zijn plekken waar je heen gaat voor onderdelen. En dan is er de zaak van j.l. De Rie, waar je heen gaat voor hoop, redding, en een goed gesprek over waarom jouw auto vandaag weer besloten heeft om z’n eigen leven te leiden.

Eerste keer:
Onze bolide had er duidelijk geen zin meer in. Liep op 3 cilinders. Niet op 4. We dachten even dat het een nieuwe soort eco-rijden was — bespaar één cilinder voor het milieu. Maar nee, de auto klonk als een dronken grasmaaier en trilde alsof ’ie op het punt stond in een andere dimensie te verdwijnen. Gelukkig hadden ze bij De Rie niet alleen de juiste onderdelen, maar ook het geduld om ons beunplan met een recht gezicht aan te horen. Binnen no-time liepen we weer op 4 cilinders als een zonnetje. Nou ja, een zonnetje met karakter.

Tweede keer:
Het was warm. Te warm. Niet voor ons, maar voor de auto. Die besloot z’n ventilatoren niet meer aan te zetten. Gevolg: oververhitting deluxe. Auto witheet. Wij in paniek. Enter: De Rie. Met een relais, een knipoog en de legendarische woorden: “Die fan moet gewoon weer z’n werk doen, jongen.” En ja hoor, dankzij dat magische doosje en een beetje beunliefde stonden de ventilatoren weer te loeien alsof ze betaald werden per omwenteling.

Bonus:
Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, liggen in de zaak ook nog eens genoeg reinigingsspulletjes om zelfs een moerasauto te laten glanzen. En het gereedschap… laten we zeggen: als je per ongeluk een klein leger zou moeten uitrusten om een motorkap te openen, dan ben je hier aan het juiste adres.

Kortom:
Beunen zonder De Rie? Levensgevaarlijk. Beunen met De Rie? Pure magie.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
Jesse D. H.
1/5

Te veel moeite om even achter te kijken of ze een remslang in de goede maat hadden. “Ik weeg de tijd om te zoeken even af tegen wat we ermee verdienen” op een rustige vrijdagmiddag. Niet erg behulpzaam of vriendelijk, zonde van de benzine.

Tegenreactie op de opmerking van de Rie:
Het spijt me oprecht voor de eigenaar en zijn vrouw, en ik wens hen het beste.
Verder is jullie reactie teleurstellend. Ik wil even verduidelijken hoe het ging:

Bij binnenkomst stonden drie medewerkers achter de balie. Ik groette, maar kreeg geen reactie. Ik wachtte geduldig tot ik geholpen werd.

Ik had mijn oude remslang meegenomen en alle relevante informatie verzameld. De slang heeft gebruikelijke aansluitingen en wordt ook bij merken als Dodge en Chrysler gebruikt.

Mijn vraag was simpel: de juiste lengte opzoeken. Geen complexe zoektocht, gewoon even checken. Toch werd dit afgewimpeld met de opmerking: “Ik weeg de tijd om te zoeken even af tegen wat we ermee verdienen.” (Dit ging tevens om €40 totaal, voor 2 remslangen.)

Dit is precies waarom fysieke winkels klanten verliezen aan webshops. Klanten komen naar een speciaalzaak voor service en vakkennis. Als zelfs een simpele controle als ‘te veel moeite’ wordt gezien, waarom zouden we dan nog de moeite nemen om langs te komen?

Hopelijk neemt jullie team dit als een kans om de service te verbeteren, in plaats van klanten te verwijten dat ze fatsoen en geduld missen.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
Marianne J.
1/5

Te kleine accu. En onvriendelijk behandeld. Accu namen ze niet terug euro 72,50. Binnen 4 dagen teruggegaan. Zeggen is elektrisch apparaat(ongebruikt). De bejegening was zeer kleinerend. Vrouw heeft er geen verstand van, etc. Accu is 0,7 mm te kort voor in de accubak bovendien onbekend italiaans merk. De oude heeft źelfs aan alke kanten 1 cm speling. De nieuwe zou nog meer speling hebben. Altijd tevreden klant geweest, maar ze zeggen dat ik rare verhalen ophang. Tegelijk met tegenstrijdige verhalen dat ik eerst een accu met voet moet hebben (in januari) en in februari niet meer dat is pas raar. Nu zit ik met een accu waar ik geen vertrouwen in heb.

8 keer geweest. Onzin 1 x in januari en daarna een keer om accu te kopen en een keer proberen terug te brengen. Totaal 3 keer. Rie hangt steeds verhalen op en zeggen dan dat ik rare verhalen heb als ik hun verhalen teruggeef. Ik heb alleen gezegd, wat zij mij hebben verteld.
De accu is veel te smal voor in de accubak. Nu kan deze niet stevig genoeg worden geplaatst. Kosten waren te hoog voor nog geen 5 minuten werk. Vroeger deden ze dit gratis. Het enige wat ze hebben gedaan is motorklep open, kijken naar de oude accu en klep weer dicht. Hoe weten ze dan zonder te meten en zonder de nieuwe bij de oude te te houden? De nieuwe accu stond op de grond aan de andere kant. Niets nagemeten of gekeken.

Bovendien hadden ze de (oude) accu stroom gemeten en zou deze op zijn. Vreemd want zelf met het vriesweer na een week niet gebruikt, start de auto nog.

Zou ik de accu in de bak plaatsen, dan veel te veel kans op schuiven.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
Jan-Paul V. M.
5/5

Prima zaak, meteen goed en snel geholpen. Alles ook op voorraad wat ik nodig had.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
Elske D. H.
1/5

Accu gekocht op kenteken in December. Bij APK in april blijkt niet juiste accu te zijn verkocht. Moest eentje met voetje en daardoor kan de accu niet goed vastgezet worden. I.p.v. een oplossing te vinden wordt gezegd: is jouw probleem.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
Louwrens V. M.
5/5

Super goed geholpen vandaag top service bedankt voor de moeite en de behulpzaamheid met het oplossen van het probleem zo net voor sluitingstijd.

J.L. de Rie Automaterialen Bennekom - Bennekom
arjan K. (. W.
5/5

Uitstekend service pakket lag keurig klaar. Nette prijzen. Aanrader.

Go up