Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke

Adres: Ostrea 3, 4401 PG Yerseke, Nederland.
Telefoon: 113572120.
Website: van-de-velde.nl
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 122 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Van de Velde Installatiegroep Yerseke

Van de Velde Installatiegroep Yerseke Ostrea 3, 4401 PG Yerseke, Nederland

⏰ Openingstijden van Van de Velde Installatiegroep Yerseke

  • Maandag: 08:00–16:30
  • Dinsdag: 08:00–16:30
  • Woensdag: 08:00–16:30
  • Donderdag: 08:00–16:30
  • Vrijdag: 08:00–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Van de Velde Installatiegroep Yerseke se encuentra ubicado en la dirección Ostrea 3, 4401 PG Yerseke, Países Bajos. El número de teléfono es 113572120 y la página web es van-de-velde.nl.

Esta empresa ofrece una amplia gama de servicios en instalaciones de calefacción y aire acondicionado, así como soluciones para redes de agua y sistemas de seguridad. Además, también proporcionan servicios en la ubicación de la empresa y tienen una rampa de acceso para sillas de ruedas.

De acuerdo con las opiniones y reseñas de los clientes, Van de Velde Installatiegroep Yerseke tiene una buena reputación en el mercado. La empresa cuenta con 122 reseñas en Google My Business y tiene una media de opinión de 4.1/5. Sin embargo, algunas opiniones mencionan desafíos relacionados con la colaboración con otros proveedores y problemas de autorización para realizar trabajos de mantenimiento.

👍 Beoordelingen van Van de Velde Installatiegroep Yerseke

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Diana B.
5/5

Vakkundig personeel dat echter zwaar tegengewerkt wordt door Beveland wonen! Zijn al meerdere keren langs geweest leidingbreuk op warmwater probleem in de douche na 5 weken op te lossen maar krijgen maar geen toestemming van Beveland wonen om nieuwe leidingen te trekken, dus ga hier echt werk van maken! Mijn gemiddelde verbruik van water is 30 M3 per jaar en volgens evides heb ik sinds januari al 19 M3 verbruikt dus hier is Beveland wonen nog niet klaar mee!

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Yvonne
1/5

Afspraak gemaakt voor vandaag voor onderhoud cv ketel. Ze zouden tussen 9.00 en 11.00 komen. Om 12.45 was er nog niemand gekomen. Gebeld en wat blijkt de afspraak stond niet genoteerd. Ik had wel vrij genomen. Kan dus straks weer een keer vrij nemen. Bedrijven zouden verplicht moeten zijn een schadevergoeding te geven. Want ik lees dat het vaker gebeurd

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Marleen B.
1/5

Afspraak voor ketelonderhoud vandaag tussen 8.00en 10.uur vanmorgen om 10.30 nog niemand gezien, opgebeld naar het bedrijf, zou volgens de monteur niet thuis zijn geweest, je wordt dus eigenlijk nog voor leugenaar weg gezet,

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Barry V. (. B.
1/5

1ster is al te veel.
Potjandorie 3 x een afspraak om een ketelbeurt onderhoud te laten doen en 3x NIET geweest.
Ik ben om te spetteren wat een belachelijk bedrijf zeg. 🤬🤬

Nu komt het mooiste….
Ter compensatie willen ze dan toch wel langskomen maar dan moet ik wel een jaarlijks contract afsluiten en betalen.
Als jullie nu al niet komen dan zal het bij het jaarlijkse onderhoud ook wel zo zijn (wat bij mijn buren dus heigeval is)🤬

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
TheRockGoose
5/5

Ik had een kapotte flow sensor in mijn cv-ketel en ze waren er zeer snel en was weer snel gemaakt (flow sensor vervangen).
Top.

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Johan H.
5/5

Afgelopen week is Turgul geweest voor onderhoud , dit keurig gedaan. Hierover waren we zeer tevreden.

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Astrid W.
5/5

Van de Velde komt al jaren bij ons de geiser nakijken, deskundig en vriendelijk personeel. Komen op tijd hun afspraak na.

Van de Velde Installatiegroep Yerseke - Yerseke
Henri &. I. H.
5/5

Storing gehad met de elektra na het aansluiten van een lamp. Na werktijd gebeld met de service en binnen 2 minuten werd ik al teruggebeld om het probleem op te lossen. Topservice!

Go up