Roobol Sliedrecht - Sliedrecht

Adres: Brouwerstraat 21, 3364 BE Sliedrecht, Nederland.
Telefoon: 184417077.
Website: roobol.com
Specialiteiten: Vloerenwinkel, Tapijtwinkel, Gordijnwinkel, Vloerenlegger, Woonwinkel, Tapijtenwinkel, Leverancier van zonwering, Stofferingszaak, Winkel voor raambekleding.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Montageservice, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 17 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.1/5.

📌 Locatie van Roobol Sliedrecht

Roobol Sliedrecht Brouwerstraat 21, 3364 BE Sliedrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Roobol Sliedrecht

  • Maandag: 13:00–18:00
  • Dinsdag: 09:45–18:00
  • Woensdag: 09:45–18:00
  • Donderdag: 09:45–20:00
  • Vrijdag: 09:45–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Roobol Sliedrecht is een gerenommeerde winkel die gespecialiseerd is in vloeren, tapijten, gordijnen en raambekleding. Gelegen aan de Brouwerstraat 21 in Sliedrecht, Nederland, biedt Roobol Sliedrecht een breed scala aan producten en diensten voor klanten die hun interieur willen verbeteren.

Specialiteiten: Vloerenwinkel, Tapijtwinkel, Gordijnwinkel, Vloerenlegger, Woonwinkel, Tapijtenwinkel, Leverancier van zonwering, Stofferingszaak, Winkel voor raambekleding

In de winkel kunt u terecht voor het kopen van diverse soorten vloeren, tapijten en gordijnen, evenals raambekleding. Daarnaast biedt Roobol Sliedrecht ook legdiensten voor vloeren en installatieservice voor zonwering aan. De winkel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en biedt een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats.

Rondom de winkel zijn verschillende extra diensten beschikbaar, zoals bezorging, ophalen in de winkel en het mogelijkheid voor winkelbezoek. Levering op dezelfde dag is mogelijk, evenals snelle bezoeken, contactloos mobiel betalen en pinpassen. De winkel accepteert ook creditcards.

Roobol Sliedrecht heeft op Google My Business 17 recensies, met een gemiddelde beoordeling van 3.1/5.

👍 Beoordelingen van Roobol Sliedrecht

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
Kyle O.
1/5

Ik heb een heel nare ervaring gehad met dit bedrijf. Ik gun anderen een leuker traject als zij een nieuwe vloer willen kopen. Doe jezelf een groot kado en sla Roobol over.
In het kort mijn ervaring: zeer klantonvriendelijk, niet flexibel in een bijzondere situatie, communicatief slecht en denken niet met je mee.

Puntsgewijs ons verhaal:
- Wij hebben onze dijkwoning uitgebreid met een uitbouw. Het huis staat scheef en de uitbouw staat waterpas. Wij wilden de bestaande PVC vloer uit 2017 ook leggen in de uitbouw. Hiervoor zijn wij naar Roobol gegaan en hebben daar een vloer + leggen gekocht. Roobol kon vanaf het begin weten dat het geen doorsnee situatie zou zijn. De vloer zou onmogelijk overal waterpas kunnen zijn. Dat heb je met oude huizen.

-Roobol weigerde de vloer in onze uitbouw te leggen. Dat zou vanwege de overgang van de bestaande naar de nieuwe woning 'onmogelijk' zijn. Het repareren van de oude vloer door een verplaatst deurkozijn 'kon echt niet', al hadden wij nog wat van de oude vloer over. En toen kwam het: een vloer leggen deden ze niet, maar ZE DWONGEN ONS WEL OM DE VLOER TE KOPEN.

- Was het dan echt zo drama met onze uitbouw? Had de aannemer geblunderd? Dat bleek helemaal mee te vallen. We gingen voor een second opinion naar een ander vloerbedrijf (Woonwulp, Hendrik-Ido-Ambacht). Voor hen was het vanaf het begin geen enkel probleem om een PVC vloer in de uitbouw te leggen. Wij hebben daar uiteindelijk een andere vloer gekocht en die ligt er nu in. Zie foto's, wij zijn heel tevreden met hun werk en meedenkende houding. Dit terwijl dit voor Roobol 'ONMOGELIJK' was. Roobol zou een voorbeeld kunnen nemen aan de klantvriendelijkheid en het vakmanschap van de Woonwulp.

Het wordt gekker:
- De vloer die wij moesten kopen van Roobol, zou dezelfde coating/toplaag hebben als ons PVC die wij in 2017 hebben gekocht. Het zou dus precies dezelfde kleur zijn. In de tussentijd is de productie en kleur van dit PVC namelijk veranderd. Roobol vertelde ons dat 'speciaal voor de Duitse markt' de oude kleur van 2017 daar nog werd geproduceerd. Dit bleek een leugen. De gekochte vloer was de NIEUWE VARIANT en door het kleurverschil met de bestaande vloer voor ons ONBRUIKBAAR. De woonwulp heeft voor ons nog contact opgenomen met de fabrikant uit Belgie die deze vloer produceert. De fabrikant noemde het verhaal van Roobol over de productie van de oude versie van de vloer een 'broodje aap verhaal'. Of wij zijn voorgelogen of Roobol heeft geblunderd.

- Roobol heeft geen enkele keer een constructieve oplossing voor het probleem aangedragen. Na herhaaldelijke weigeringen van Roobol om de vloer te leggen zijn wij doorgeschakeld naar een ander bedrijf. Toen Roobol dit wist, konden zij ineens wel de vloer leggen. Mosterd na de maaltijd en juridisch heel berekenend.

- Uiteindelijk gaf Roobol aan dat zij 'tot een vergelijk' wilde komen. Volgens google betekent dat: tot een minnelijke oplossing komen, beide partijen geven iets toe. Dat viel tegen. De man van Roobol die langskwam was autoritair en arrogant. Bleef maar doorgaan op zijn eigen gelijk dat het echt onmogelijk was om bij ons een vloer te leggen. Van een compromis wilde meneer niets weten. We moesten de vloer maar gewoon kopen en het verder uitzoeken.

Mijn vrouw kwam tussendoor thuis te zitten met een burnout. Om die reden hebben wij ervoor gekozen om het gedoe met Roobol te laten gaan. Het kostte veel energie en gaf stress. De vloer hebben wij doorverkocht met 600 euro verlies.

Om positief te eindigen, de ervaring in de winkel van Roobol was voor ons prima. Daar is voor ons alles mee gezegd.

Tot slot een tip: zorg dat de aanschaf van de vloer + arbeid om te leggen op dezelfde offerte staat. Dan is de winkel waar je het koopt juridisch gebonden om beiden uit te voeren. Of dan heb jij als klant het recht om de aankoop volledig te ontbinden als de verkoper een deel van de offerte weigert te leveren. Roobol splitst dit heel bewust uit over twee facturen. Zodat ze makkelijk A kunnen afdwingen en B kunnen weigeren. En juridisch dan gedekt zijn tegen jou als klant.

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
joey V. D. V.
1/5

Wat een teleurstelling. Je verwacht een bepaalde mate van service, maar bij Roobol is dat blijkbaar teveel gevraagd. Alles voelt rommelig en onprofessioneel. Geen communicatie, geen betrokkenheid – gewoon slecht.

Er zijn genoeg andere winkels waar ze wél weten hoe ze met klanten omgaan. Voor mij één keer maar nooit meer. Nooit meer Roobol.

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
Anna
1/5

Koop hier geen producten of diensten.
- informatie vooraf over product niet volledig.
- bij klachten word je van het kastje naar de muur gestuurd. Roobol neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen fouten
- gaten in de nieuwe gordijnen. Ook na nalevering gaten in vervangendegordijnen
- prijs en kwaliteit niet in verhouding.
- informatie gaat intern langs teveel mensen.
- afspraken maken met planning gaat moeizaam.
- personeel loopt binnen in huis zonder afstemming vooraf hoe en wat er gaat gebeuren.

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
Giandy S.
5/5

Ben heel goed en heel klantvriendelijk geholpen!
Er werd meegedacht met alles! Kom hier zeker vaker terug!!!

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
P. B.
3/5

Roobol is een winkel waar je gordijnen en vloerbedekking kunt kopen. Wij werden er prima geholpen en kregen zelfs stalen mee naar huis om te kijken of de gordijnen bij ons paste. Toch maar even naar de recensies gekeken over dit bedrijf. Het bleek dat slechts 20% tevreden was. De rest was meestal wel tevreden over het winkelpersoneel en dat kan ik mij voorstellen want daar was niets mis mee. Het probleem lag voornamelijk bij de nazorg van het hoofdkantoor. Het is echt een gemiste kans voor zo’n mooi bedrijf. Het is zo makkelijk om mensen normaal te woord te staan zoals ze in de winkels bewijzen. Misschien moet het hoofdkantoor in de leer gaan bij de vestigingen en goede service verlenen. Wij hebben daardoor besloten om niet bij Roobol te kopen.

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
J B.
1/5

Verschrikkelijk bedrijf!! Ik ben zo opgelicht en ze willen er niets van weten als ik contact opneem. Ik raad iedereen echt af om naar Roobol Sliedrecht te gaan je wordt gegarandeerd opgelicht! Ze brengen veel meer kosten in rekening door meer meters te rekenen en iedere keer is er wel wat. Mijn vloer is nu gelegd door een ander bedrijf en ik heb helemaal geen problemen gehad. Echt oppassen met deze oplichters!

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
Caroline R.
1/5

Heel vriendelijk geholpen maar helaas bleek het rolgordijn kapot te zijn toen we het gingen ophangen.
Toen begon de ellende....
Nu na 2 weken wachten nog geen rolgordijn terwijl er alleen maar een koord kapot is. Verschillende mails verstuurd maar geen antwoord wanneer het weer geleverd wordt.
Klantenservice is hier dus heel erg slecht!

Roobol Sliedrecht - Sliedrecht
Jan D.
2/5

Bediening prima, mevrouw bleef op 3 m afstand staan en hielp ons prima, de afstand omdat we geen mondkap droegen.

Na 10 minuten ging een 'manager' zich ermee bemoeien, zonder mondkap, dat wij een mondkap moesten dragen. Zij hoefde het niet omdat ze 5 m verder weg stond dan onze bediening.

Na 2 Minuten stom discussiëren gewoon weggelopen, dan niet.

Go up