DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam

Adres: Overschieseweg 203, 3112 NB Schiedam, Nederland.
Telefoon: 118225575.
Website: delta.nl
Specialiteiten: Internetprovider.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Online afspraken, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 425 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

📌 Locatie van DELTA Fiber hoofdkantoor

DELTA Fiber hoofdkantoor in Schiedam

DELTA Fiber is een bekend internetproviderbedrijf met een hoofdkantoor gevestigd in Schiedam. Het adres van hun hoofdkantoor is Overschieseweg 203, 3112 NB Schiedam, Nederland. Vooralsnog kunt u het hoofdkantoor bereiken op telefoonnummer 01182225575.

De website van DELTA Fiber is delta.nl, waar u meer informatie kunt vinden over hun producten en diensten. DELTA Fiber is gespecialiseerd in het verstrekken van internetverbindingen en telecomdiensten aan particulieren en bedrijven.

Aan de bedrijfslocatie vindt u verschillende interessante voorzieningen, zoals mogelijkheden om online afspraken te maken, een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parking. Dit maakt het voor iedereen toegankelijk om er te bezoek of te werken.

Over DELTA Fiber is er veel bekend, mede door de vele recensies op Google My Business. Helaas is de gemiddelde beoordeling wat teleurstellend, met een score van 1.8/5 op basis van 425 recensies. Dit wijst op mogelijk ontevredenheid onder klanten.

Hoewel DELTA Fiber een bekend merk is, zulkt u zelf moeten beoordelen of de diensten en producten voldoen aan uw verwachtingen. Het is belangrijk om te weten dat er bij het hoofdkantoor diverse diensten zijn, maar ook dat de klanttevredenheid gemiddeld laag is.

👍 Beoordelingen van DELTA Fiber hoofdkantoor

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Leeuw
1/5

Review over Delta Internet – 20 juli 2025
Postcode 1992AN Velserbroek.
Vandaag, 20 juli 2025 om 11:30 uur, heb ik contact gehad met de klantenservice van Delta. Ik sprak met een medewerkster (mevrouw Ra…). Tijdens het gesprek heb ik duidelijk uitgelegd dat de stabiliteit en snelheid van mijn internetverbinding niet in orde zijn. Bij snelheidsmetingen haal ik soms slechts 6-7 MB upload, wat niet acceptabel is.

Eerder is er al een monteur bij mij langs geweest die heeft vastgesteld dat het wifi-signaal zwak is, ondanks dat ik drie Deco-apparaten door het huis heb verdeeld. Zijn advies was om deze Deco’s bekabeld aan te sluiten. Ik heb toen aan de klantenservice uitgelegd dat in mijn contract met Delta duidelijk staat dat alle huidige apparaten naar behoren moeten werken. Er werd toen ook toegezegd dat de benodigde werkzaamheden kosteloos zouden worden uitgevoerd. Kort daarna heb ik de internetkabel ontvangen, maar ben ik op vakantie gegaan.

Tot mijn verbazing gaf mevrouw Ra vandaag aan dat de werkzaamheden nu toch geld zouden kosten. Ik begrijp dit niet: het probleem ligt niet aan mijn kant, maar aan de gebrekkige wifi-dekking, en volgens mijn contract hoort Delta dit op te lossen.

Ik ben erg teleurgesteld dat ik telkens opnieuw contact moet opnemen zonder dat er een structurele oplossing komt. Dit zorgt voor frustratie en ontevredenheid over de dienstverlening.

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Axel V. V.
1/5

In september 2024 glasvezel aangevraagd, in juni 2025 (!!!) nog steeds geen glasvezelaansluiting. De service is zo triest dat ik er eigenlijk geen woorden meer voor kan vinden. Ons huis was nog niet voorzien van een glasvezel of kabelaansluiting. Glasvezel aangevraagd bij Delta omdat dat helaas de enige aanbieder is in ons dorp. Na de aanvraag maanden niks gehoord. Toen kwam er iemand een kijkje nemen in de meterkast, vervolgens weer maanden niks. Vervolgens kwam iemand een kabeltje aanleggen, daarna weer maanden niks gehoord. Inmiddels zij we zo'n 8 maanden verder en ben ik mijn geduld aan het verliezen. Uiteindelijk Ziggo maar gebeld met de vraag of zij een kabelaansluiting kunnen aanleggen. Tot mijn verbazing (veel slechte ervaringen met Ziggo gehad in het verleden) lukte het Ziggo om binnen 4 werkdagen een werkende internetverbinding op te leveren! Het ergste vind ik misschien nog wel de manier hoe ik door de klantenservice van Delta ben behandeld. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die bij hoog en laag beweerde dat ik mijn aanvraag niet meer kon annuleren, want de 14 dagen bedenktijd waren verstreken. Pardon? Delta heeft nog geen zak geleverd, hoe kan ik ooit gebruikmaken van de wettelijke 14 dagen bedenktijd als ik de service van Delta nooit heb kunnen gebruiken? Uiteindelijk boos opgehangen en een paar dagen later via de website opnieuw geprobeerd de aanvraag te annuleren. Toen kon het ineens wel.
Ik heb veel slechte ervaringen gehad met veel verschillende telecombedrijven maar wat ik met Delta heb meegemaakt is regelrechte telecomhorror. Grote complimenten voor Ziggo (had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen)!

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Martin R.
1/5

NIET IN ZEE GAAN MET DELTA!

Had ik voor ik in zee ging met Delta de reviews maar gelezen....
De verkoper aan de deur, een vriendelijke nette jongeman die zijn werk keurig deed en uitging van de juiste info in de opdracht van Delta: de voorwaarden om een Delta abonnement af te sluiten.

Toen kwam de dag van het instaleren.
Eén groot drama!
Eerst kon er geen contact komen tussen de monteur die uren te laat was zonder een melding of bericht, Daarnaast verbrak de klantenservicemedewerker van Guidion het installatiebedrijf boos de verbinding. (en nee ik schold of schreeuwde niet).
In plaats van tussen 8- en 12 uur verscheen de monteur om 19,30 in de avond.
Wat bleek: de aansluiting die wij hadden was de verkeerde. De verkoper had dubbel gecheckt en vertelde maanden geleden dat dit wel kon.
De monteur gaf aan : nee dat kan niet, het moet in de meterkast gebeuren. Daar moet ook een extra stopcontact gemaakt worden.
En eehh er is geen signaal in de kabel in uw meterkast.
Ik was er zo klaar mee, hoe moeilijk is het : communiceren!?
Waar de monteur nog bij stond, ook om uitleg te geven aan de klantenservice van Delta, hebben we meteen alles heb geannuleerd! Toch maar bij KPN blijven,ook al is dat duurder.
De service is daar echt veel beter.

Die dag heb ik 6 medewerkers van Delta aan de lijn gehad waarvan de meest hun best deden en een aantal zich aan het uitgeschreven script hielden;"Sorry ik vind het heel vervelend voor u."

Uiteindelijk was er één medewerker die mij echt heeft geholpen: hij legde de klacht vast, heeft de verklaring opgenomen voor mijn annulering en gezegd: "U heeft gewoon nog internet bij KPN mijnheer. Ons modem is nog niet geïnstalleerd dus het loopt gewoon door!"

Alle medewerkers waren best vriendelijk en deden hun best echter niet voldoende om de klant (mij) te helpen en te behouden.

Als ik nu de reviews lees over oa de service...had ik het eerder geweten dat had mij heel veel tijd en frustraties gescheelt...

Verkeken kans Delta!

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
S. K.
1/5

De tv app van Delta zit extreem slecht in elkaar.

Afgelopen maand door een bug in de tv-app was er op de achtergrond meer dan 5 gb aan data verbruikt op mijn telefoon. Dit resulteerde in een verhoogde telefoonrekening van rond de 100 euro extra op het normale verbruik. Ondanks ik dit kon aantonen via een data/ gebruikers rapport wilde Delta deze bug niet erkennen of vergoeden. Moest zelf vragen naar een terugkoppeling. Jammer en mbt bedrijfs entiteit ondermaats. Ze hadden best uit coulance een stukje kunnen voorzien in compensatie. Nogmaals jammer

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
H L.
3/5

Net overgezet van Caiway naar Delta. Bij de verrekening van kosten passen ze een leuk rekentrucje toe waardoor je in de overstapmaand voor 1 dag meer betaalt. Is geen enorm bedrag maar principieel onjuist. En doen ze dat bij alle klanten, dan harken ze een leuk bedrag binnen. Ze tonen zelfs in een filmpje hoe ze tot het bedrag komen! (Dus bewijs van handelen staat gewoon online).

Gebeld met klantenservice, Ze zullen het de volgende maand verrekenen.

Was tot nu toe tevreden over Caiway. Goede internetsnelheid en zelden storing. Hopen dat dat zo blijft. Tot nu toe gaat het goed.

Klantenservice was vriendelijk.

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Ronald D. R.
1/5

Overgestapt van Odido want Wifi7 modem en Android/Google tv Kastje zouden nu standaard zijn. Maar nee we krijgen oude zooi.

En wanneer er weer vooraad is weet de klantenservice niet....

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Rico R.
1/5

Ik ben vorige maand (25 maart) verhuisd. Odido kwam langs om het glasvezelinternet te installeren. Er bleek een glasvezelkabel in de woning te liggen, maar geen FTU-kastje. Odido heeft daarvoor Delta fiber moeten inschakelen. De monteur van Guidion heeft foto's gemaakt van het ontbrekende FTU-kastje, welke door Odido zijn doorgestuurd naar Delta fiber.
Na een week heb ik Delta fiber gebeld voor de stand van zaken. Ze konden geen foto's vinden, dus vroegen me deze nogmaals te sturen. 3 dagen later belde ik nog eens voor de stand van zaken, en toen werd mij door de klantenservicemedewerker verteld dat ze 5 werkdagen de tijd hebben om te reageren. Mijn verzoek lag al ruim 10 dag4n bij Delta fiber, maar daar had de klantenservicemedewerker geen boodschap aan. Uiteindelijk heb ik Odido gebeld, omdat ik bij Delta geen stap verder kwam. Sindsdien heb ik wekelijks contact met Odido, want -je raad het al- ik heb nog steeds geen internet!
Odido heeft Delta continu benaderd om actief te ondernemen. Twee weken en vele telefoogesprekken later (17 april), kreeg ik een mail van Delta dat zij "intern een melding hebben gemaakt, zodat uw adres z.s.m. wordt opgepakt."
De week daarna werd ik weer gebeld door de helpdeskmedewerker van Odido, die inmiddels mijn dossier persoonlijk bijhoudt. Uiteraard nog steeds geen bericht van Delta.
De helpdeskmedewerker adviseerde mij zelf, tegen haar eigen gevoel in, om maar geen glasvezel te nemen. De problemen met Delta fiber, zijn volgens haar namelijk een groot probleem voor Odido en Delta fiber beweegt met geen mogelijkheid mee.
Gisteren heb ik gebeld met Delta fiber. De medewerker van Delta vertelde mij dat ze de melding intern heeft doorgezet (alweer?!) En dat het twee weken kan duren voordat een aannemer contact met mij opnemen. Ik kan volgens haar het beste na 2 weken nog een keer bellen.
Het lijkt erop dat ik niet de enige ben en dat Delta fiber bar weinig geeft om de mening van haar klanten of de service die zij aanbieden. Blijkbaar maken bedrijven als Delta fiber misbruik van hun monopoliepositie op deze markt.
Al met al nog geen glasvezelverbinding dankzij Delta fiber en er lijkt geen beweging in te zitten. Ik hoop -maar heb een flauw vermoeden van niet- dat Delta fiber aan de hand van deze review de druk intern iets opvoert en het FTU-kastje op korte termijn bij mij wordt geplaatst.

DELTA Fiber hoofdkantoor - Schiedam
Babs V. S.
1/5

Overweeg je Delta?! Tip: DOE HET NIET!!!
Wat een waardeloos bedrijf met nog waardelozere service. Sinds de overstap van Caiway naar Delta alleen maar ellende.
Ik betaal voor 1000G maar mag blij zijn als we de 10G halen. Ligt niet aan hen volgens Delta, zal wel zijn omdat er teveel apparaten van het 2.4Ghz gebruiken maken…. Eh Delta, ik heb een 5G netwerk in huis om hier geen last van te hebben. Gewoon bekabeld. Ook via de bekabeling haal ik weinig snelheid eruit. Modem valt om de haverklap uit en dan echt uit, compleet dood. Of ik alle incidenten wil noteren en na drie contact wil opnemen was het antwoord na 5,5h!!! Bezig geweest te zijn om contact op te nemen. Zij doen namelijk rustig een half uur over antwoorden in hun chat, maar verlaat je zelf 2 minuten het scherm om een appje te beantwoorden, dan wordt de hele chat eruit gegooid. Zelfs het eindigen van het abonnement omdat wij overstappen naar Odido ging fout: sluiten gewoon af wanneer het hun uitkomt ipv de aangevraagde datum. Odido is gelukkig flexibeler; die leveren gewoon eerder, was binnen 3 min veranderd. Terwijl bij Delta de datum veranderen (naar meer dan 30 dagen) in 1,5h niet lukte.

Go up