Beter Bed Holding Volkel - Uden

Adres: Linie 27, 5405 AR Uden, Nederland.
Telefoon: 413338811.
Website: beterbedholding.nl
Specialiteiten: Beddenwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 164 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Beter Bed Holding Volkel

Beter Bed Holding Volkel Linie 27, 5405 AR Uden, Nederland

⏰ Openingstijden van Beter Bed Holding Volkel

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Beter Bed Holding Volkel

Beter Bed Holding Volkel is een bedrijf dat zich specialiseert in de verkoop en distributie van bedden en beddenartikelen. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Uden, Nederland en biedt een breed aanbod aan producten en diensten aan klanten over heel Nederland.

De bedrijf heeft een sterke focus op kwaliteit en service en biedt een persoonlijke aanpak aan elke klant. Beter Bed Holding Volkel is een erkend bedrijf in de branche en heeft een goede reputatie bij klanten en partners gelijk.

Adres en Contactinformatie

Adres: Linie 27, 5405 AR Uden, Nederland

Telefoon: 413338811

Website: beterbedholding.nl

Specialiteiten

Beddenwinkel

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Creditcards

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 164 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.5/5

Beter Bed Holding Volkel is een bedrijf dat de kwaliteit en service hoog houdt en een breed aanbod aan producten en diensten biedt aan klanten over heel Nederland.

Met zijn sterke focus op kwaliteit en service, biedt Beter Bed Holding Volkel een persoonlijke aanpak aan elke klant en is een erkend bedrijf in de branche.

De bedrijf heeft een goede reputatie bij klanten en partners gelijk en biedt een breed aanbod aan producten en diensten aan klanten over heel Nederland.

👍 Beoordelingen van Beter Bed Holding Volkel

Beter Bed Holding Volkel - Uden
R.
1/5

Waardeloze klantenservice. Voor in totaal bijna 3700 euro uitgegeven aan een nieuw bed/matras/kussen in het filiaal in Assen. Onvolledig advies gekregen met betrekking tot de keuze van een kussen; uiteindelijk op advies van de adviseur (lees filiaalmanager) de keuze gemaakt tot het aanschaffen van een kussen van M line van 140 euro, passend bij het matras. Biedt mij uiteindelijk veel te weinig ondersteuning waardoor ik slapeloze nachten ervaar. In de winkel eerder al aangegeven dat ik al jaren op twee kussens slaap maar blijkbaar was dit signaal niet duidelijk genoeg om bijvoorbeeld een Silvana support kussen (120 euro) aan te bevelen (welke achteraf een veel geschikter kussen voor mij blijkt te zijn, ook achteraf aangegeven door een andere adviseur in het filiaal). Oplossing geboden door de filiaalmanager is 50% korting op het Silvana kussen, wat dus betekent dat ik in totaal 140 + 60 = 200 euro kwijt ben aan een kussen (want aan omruilen doet Beter Bed niet). Hier kan ik niet mee akkoord gaan na al 3700 euro overgemaakt te hebben aan Beter Bed. Dat ik achteraf niet goed geadviseerd blijk te zijn in de winkel (door de filiaalmanager nota bene) is dus mijn probleem en niet dat van Beter Bed. Daarnaast verschillende adviezen ontvangen van de adviseurs in het filiaal Assen qua aanbeveling voor matras/kussen, wat toch vrij bijzonder is. Verder ook nooit geen excuses ontvangen voor al het ongemak. Online klantenservice is 0 sterren waard. Ik wens Beter Bed veel plezier met hun 3700 euro. In het vervolg zullen mijn vrienden/familie en ik Beter Bed vermijden bij de aanschaf van een nieuw bed.

P.S. Voordat er een reactie komt die het gooit op 'Maar je was er zelf bij ten tijde van de aanschaf van het kussen/Uiteindelijk ligt de keuze bij jou', ik ben net zoals zoveel klanten een leek op het gebied van bedden. Ik mag er toch vanuit gaan dat een adviseur een weloverwogen advies geeft en in ieder geval meer dan 2 kussens laat uitproberen voordat diegene aangeeft dat dit het juiste kussen is. Anders heeft een winkel ook geen meerwaarde meer en kan je in het vervolg net zo goed online een bed en toebehoren bestellen.

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Patrick V. G.
1/5

Aller slechtste bedrijf qua klantenservice wat ik ooit heb meegemaakt. Niet geleverde producten kunnen niet gecanceld worden maar je moet wachten tot sint juttemis tot ze eindelijk realiseren dat er iets niet goed is gegaan. Dan nog maar te zwijgen over de zwakzinnige en hoogst brutale medewerkers van de "klantenservice", zelden zoveel domheid mogen ervaren. Al zouden ze de beste producten tegen de laagste prijzen verkopen, wat zeker niet het geval is, mij zien ze er nooit meer. Slecht, slechter slechts.

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Stefan C.
1/5

Al met een slecht bedrijf, 8 oktober een bed gekocht in Breda... 6 weken levertijd 2 weken kan het uitlopen is prima te doen.. zitten nu in maart en nog steeds geen compleet bed!

Montage laten doen door beter bed... Nou we hadden het zelf nogmaals kunnen overkunnen doen...

Klantenservice kan niets voor je betekenen, voor en op locatie sturen ze een "high prio case" nemen binnen 2 dagen met u contact op... 4 weken later nog geen contact weer afspraken niet nagekomen over levering dus weer 2 dagen niet gewerkt ivm thuis zijn...

Daarna weer naar de winkel en hetzelfde liedje weer van kastje na de muur gestuurd..

In de winkel kunnen Ze je niet helpen begrijp ik, maar hoofdkantoor serieus als jullie Altijd zo met klanten door gaat.. nou dan suc6..

Ohja voordat ik het vergeet, om de ontkosten te vergoeden krijg je een cadeau textiel bon van 25 euro voor de lasten...

Word tijd voor een geschillencommissie, en contract ontbinding. Dat bed staat binnekort op straat dan is het ook een prio case..

Nooit meer bestel ik hier iets..

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Maarten V.
1/5

Verschrikkelijk bedrijf.
Communicatie tussen planning en chauffeurs is zeer slecht.
Klantenservice is extreem slecht.
Niets mee aan te vangen.

Ga alsjeblieft naar een lokaal filiaal en vermijd de website, welke trouwens niet werkt op Firefox, enkel op Chrome.

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Peter V. D. H.
1/5

Matras net afgeleverd. Niet meteen heel vriendelijke mensen die kwamen afleveren. (misschien eens op stage gaan bij Coolblue witgoed en zien hoe afleveren en installeren echt met een hoofdletter K van klantenservice in zijn werk gaat). Verkoper in de winkel van alles beloofd en niet nagekomen. Klantenservice gebeld en niet goed geholpen. Jammer gemiste kans Beter Bed!!!!

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Luc V. D. B.
1/5

Schandalige partij, nooit zaken mee doen als je huis je lief is. Leveren verkeerd en willen dit niet fatsoenlijk oplossen binnen een redelijke termijn (1 maand).

Maken daarnaast schade bij het leveren en mailen vervolgens dat ze een prijsopgave willen ontvangen van de kosten. Allereerst, waarom zou de klant hier achteraan moeten en heb je niet iemand in dienst die dit soort dingen snel kan oplossen? Ten tweede, bij het versturen van de opgave komen ze met het bericht dat ze niet willen betalen, omdat het niet voldoende gespecifieerd is. Voor beide schadeplekken stond een apart bedrag duidelijk uitgeschreven.

Kortom, kies een andere partij voor je bed, want bij Beter Bed is je huis en gemoedstoestand een stuk slechter af. Een typerend voorbeeld van hoe oplichters groot kunnen worden.

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Pascal
1/5

Waardeloos bedrijf. Plaatsen artikelen op de website die vervolgens 2 dagen later geannuleerd worden omdat er geen voorraad is. Vervolgens komt er in de spam een verzoek om betaalgegevens aan te leveren voor terugbetaling (die ze hebben omdat het al betaald is)

Beter Bed Holding Volkel - Uden
Erwin
1/5

Filiaal Leiderdorp 1 mnd geleden bezocht voor 2-persoonsmatras etc voor mijn zoon, opa 92 jaar (strompelend) mee omdat het kado van hem was. Bij binnenkomen gevraagd of hij even op toilet mocht, kon niet, buiten bij lunchroom...niet te zien, opa zeer nodig plassen dus buiten bij heg op straat maar gedaan, broek naar beneden terwijl mensen langsliepen en gevallen ook nog, broek stuk, kneuzingen, gelukkig geen botbreuk...bij terugkomen in filiaal aangegeven dat uit medemenselijkheid volgende keer toiletbezoek terecht zou zijn...toen wilde verkoper Sjors ons opeens niet meer helpen! Weggegaan en bij de buren alles gekocht. Klacht bij hoofdkantoor ingediend: rayonmanager bood excuus aan, uitleg dat er wel degelijk klanttoilet was maar verder niets...hij was verrast over verzoek vergoeding broek; (met gevoelde moeite) werd dat wel gedaan maar nooit de bloemen ontvangen die "al zouden zijn verzonden"(nadien per mail nog aangegeven), ook niet gevraagd hoe het inmiddels met opa ging.....schandalige behandeling filiaal en minimalistische afhandeling van de klacht dus vanuit hoofdkantoor!

Go up