Citroën Nefkens - Valkenswaard

Adres: Van Linschotenstraat 1, 5554 PM Valkenswaard, Nederland.
Telefoon: 402071020.
Website: nefkens.nl
Specialiteiten: Citroën-dealer, Autoschadebedrijf, Autoverzekering, Autowerkplaats, Autoleasebedrijf, Autoverhuur, Autoreparatie en -onderhoud, Autodealer.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Autoverhuur, Olie verversen, Reparatieservice, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 230 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Citroën Nefkens

Citroën Nefkens Van Linschotenstraat 1, 5554 PM Valkenswaard, Nederland

⏰ Openingstijden van Citroën Nefkens

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Citroën Nefkens Valkenswaard: Uw Betrouwbare Partner voor Auto’s en Service

Citroën Nefkens Valkenswaard is een toonaangevende autodealer en servicepartner in Valkenswaard. Gelegen aan de Van Linschotenstraat 1, 5554 PM, biedt deze vestiging een uitgebreid scala aan diensten en producten rondom het merk Citroën, maar ook voor andere automerken. Met een lange traditie van kwaliteit en klanttevredenheid heeft Nefkens een solide reputatie opgebouwd in de regio. De telefoon is 402071020, en u kunt meer informatie vinden op de website: nefkens.nl.

Wat Biedt Citroën Nefkens Valkenswaard

Citroën Nefkens Valkenswaard is meer dan alleen een Citroën-dealer. Het is een complete autoverkoop en -serviceorganisatie. De belangrijkste specialiteiten en diensten zijn:

  • Autoverkoop: Een breed assortiment nieuwe Citroën modellen, inclusief de populairste modellen zoals de C5 X, de elektrische E-C4 en de compacte C3. Ook staat er vaak een selectie aan occasions beschikbaar.
  • Autoschadebedrijf: Met een ervaren team van schadeherstellers kunnen zij uw auto snel en vakkundig repareren na een ongeval. De focus ligt op een snelle en efficiënte afhandeling van de schade, met behoud van de kwaliteit.
  • Autoverzekering: Nefkens biedt ook autoverzekeringen aan, passend bij uw wensen en behoeften.
  • Autowerkplaats: De autowerkplaats is uitgerust met de modernste apparatuur en biedt een breed scala aan onderhouds- en reparatieservices voor alle merken.
  • Autoleasebedrijf: Voor zakelijke klanten biedt Nefkens ook autolease mogelijkheden.
  • Autoverhuur: Wilt u een auto huren voor korte of lange termijn De autoverhuur is hier beschikbaar.
  • Autoreparatie en -onderhoud: Regelmatig onderhoud is cruciaal voor de levensduur van uw auto. De werkplaats biedt een compleet aanbod aan onderhoudsbeurten en reparaties.

Locatie en Toegankelijkheid

De locatie van Citroën Nefkens Valkenswaard is gebruiksvriendelijk en goed bereikbaar.

Adres: Van Linschotenstraat 1, 5554 PM Valkenswaard. De vestiging is gelegen in een industriële zone, waardoor er voldoende parkeergelegenheid is. Er is een rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar, evenals rolstoeltoegankelijke zitplaatsen in de showroom en werkplaats. De faciliteiten zijn ontworpen om iedereen een prettige ervaring te bieden.

Andere Interesante Gegevens

Citroën Nefkens Valkenswaard hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. Naast de bovenstaande diensten, biedt het bedrijf nog meer:

  • Bezorging: Nieuwe auto’s kunnen vaak thuis worden bezorgd.
  • Olie verversen: Regelmatige olie verversing is essentieel voor de motorprestaties.
  • Reparatieservice: Snelle en betrouwbare reparatieservice, ook ’s avonds en in het weekend (op afspraak).
  • Contactloos mobiel betalen: Voor uw gemak kunt u contactloos betalen.
  • Creditcards & Pinpassen: Alle gangbare betaalmethoden worden geaccepteerd.

Beoordelingen en Klanttevredenheid

Citroën Nefkens Valkenswaard geniet van een hoge klanttevredenheid. Op Google My Business zijn er 230 recensies te vinden, met een gemiddelde mening van 4.3/5. Deze positieve beoordelingen getuigen van de kwaliteit van de service, de vriendelijkheid van het personeel en de professionele manier waarop zaken worden gedaan. Kijk zelf naar de recente reviews om een beeld te krijgen van de ervaringen van andere klanten.

Kortom, Citroën Nefkens Valkenswaard is uw betrouwbare partner voor alles wat met auto's te maken heeft. Of u nu een nieuwe auto zoekt, uw auto wilt laten repareren of onderhoud nodig heeft, u kunt hier terecht voor een uitstekende service en professionele begeleiding. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende afspraak

👍 Beoordelingen van Citroën Nefkens

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Jacqueline V. E.
1/5

Ik was er al weg gegaan nadat ik hulp vroeg bij een lampje vervangen. ‘Maak maar een afspraak net als iedereen en laat hem maar een dag achter.’
En nu met de terugroepactie van de airbag krijg ik te horen dat ik niet doorverwezen kan worden naar een collega dealer die wel voorraad heeft maar 6 weken kan wachten (zonder auto!!). Tja we willen wel onze klanten bij ons houden. Jammer, dat is dus niet gelukt. Prima geholpen in Eindhoven.

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Koen V.
1/5

Zeer slechte service, laat deze autogarage links liggen! Op mijn Citroën C4 zat een terugroepactie vanuit de fabriek voor een kosteloze update aan het motormanagement systeem. Met Nefkens Valkenswaard een afspraak gemaakt om dit uit te laten voeren. Vervolgens wordt mij € 109,25 in rekening gebracht omdat ik "opdracht had gegeven" om het storingsgeheugen uit te lezen! Dit stond nou eenmaal op hun werkorder. Hier heb ik echter nooit opdracht toe gegeven en ik was verrast door de kosten. Na een heel erg onaangenaam telefoongesprek met medewerker Bob werd ik terug gebeld met dezelfde mededeling: wij kunnen niks doen, u heeft opdracht gegeven en letterlijk: "U komt hier straks naartoe en u gaat gewoon 109,25 betalen!". Aangekomen bij de balie in Valkenswaard heb ik mijn ongenoegen geuit naar de drie heren achter de balie maar deden alsof ik lucht was en ik kreeg letterlijk geen enkele reactie. Als dit de manier is zoals Nefkens klanten een poot uit wil draaien dan neigt dat voor mij naar oplichting en als dit de service is waar ze zo prat op gaan... Laat deze garage links liggen of laat ze van te voren duidelijk aangeven wat ze gaan doen en welke kosten ermee gemoeid zijn (voordat ze gaan starten) want ze deinzen nergens voor terug en brengen het gewoon in rekening. Zorg ervoor dat u het zwart op wit heeft, of een offerte/prijsopgave. Note: ik heb de heren en medewerker Bob aangegeven dat ik deze review zou gaan plaatsen maar ook daar kwam geen enkele reactie op. Nefkens Nooit Meer.

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Aysun E.
5/5

Vorig jaar april een peugeot 3008 gekocht en tot op de dag van vandaag heel blij mee! In februari constateerde we echter wel dat 1 remschijf helemaal op was, dit gemeld bij Leo (waar we de aankoop mee gesloten hebben), en alles werd keurig betaald door Nefkens vanwege de Bovag garantie, voor de rest 0 problemen mee gehad. Aankoop verliep vlekkeloos, en werd schoon en netjes afgeleverd. Al vele mooie reizen mee mogen maken, en er zullen er nog veel meer volgen!

Citroën Nefkens - Valkenswaard
vlogboy407 D.
1/5

Zeer slechte zaak vorige jaar augustus nieuwe remklauwen op mijn auto laten zetten beweren ze en nu jaar later begin ik opnieuw problemen te krijgen blijkt rem klauwen zijn versleten wel heel raar he na een jaar en splinter nieuwe rem klauwen ik verwacht splinter nieuwe mentiaal ik betaal er genoeg voor nooit meer voor mij om hier heen te gaan

In Eindhoven hoop ik beter geholpen te worden

Ben al heel vaak naar de garage gemoeten slechte zaak ooit
Geld wolven zijn het kei dure rekening maken voor niks uit te voeren

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Miep J.
5/5

Afspraak vlot online kunnen maken. Het was evem spannend of er een leenauto beschikbaar was. Dit is snel en vakkundig opgelost. Ik kon de volgende dag mijn auto weer ophalen. Airbags van een terugroepactie zijn zo snel vervangen.

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Eva K. V. S.
1/5

Zeer slechte service!!! Een occasion gekocht, binnen de garantie een groot gebrek, kan gebeuren (wel gek dat ze er zelf niets mee hebben gedaan aangezien de auto altijd bij hun in onderhoud is geweest) maar oke, dusver geen probleem. Ze moesten het onderdeel bestellen ook dat kan gebeuren. Tot die tijd rondrijden met een lekkend dak is geen pretje. Bijna 3 maanden later kan het dan eindelijk gerepareerd worden. Wordt je om 16.00 gebeld dat het langer gaat duren en de auto dus niet opgehaald kan worden. Vervangend vervoer hebben ze niet, 1 minuut later, "hebben we ergens een auto kunnen vinden" maar de kosten zijn voor eigen rekening. Einde van het verhaal: geen vervoer omdat onze auto letterlijk geen dak heeft èn kan ik een vrije dag opnemen omdat ik geen vervangend vervoer heb. Spijt dat we deze auto hebben gekocht, 16k lichter en een hoop reisa. Benieuwd wat we nog meer voor gebreken gaan tegenkomen. Het jaar is bijna voorbij, een servicebeurt binnen de garantie zal er ook wel niet meer inzitten..... Altijd zeer tevreden geweest met nieuwe autos van Citroën maar dit valt ons zwaar tegen!!!

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Wim K.
5/5

Supersnelle afhandeling van de vervanging van de airbags. Goed en vriendelijk contact tijdens de het maken van de afspraak en het brengen en halen van de auto. Terwijl we voor de eerste keer met onze auto baar deze dealer gingen.

Citroën Nefkens - Valkenswaard
Peter V. D. L.
2/5

Vanwege een bekend probleem met de boordlader van mijn Citroën ë-C4 ben ik bij Nefkens terechtgekomen. Helaas sluit mijn ervaring aan bij die van anderen, zoals te zien in de Radar-uitzending over dit onderwerp.

Het duurde helaas vier weken voordat er
een diagnose kon worden gesteld, en vandaag bleek dat het nogmaals vier weken gaat duren voor reparatie. In die periode ben ik gebonden aan de dure snellader wat flink wat extra tijd en kosten met zich meebrengt. Helaas is ook vervangend vervoer tijdens zowel diagnose als reparatie voor eigen rekening.

Hoewel dit misschien niet volledig aan Nefkens ligt, valt de geboden service en doorlooptijd bij dit probleem mij wel een beetje tegen.

Go up