HUUS - Apeldoorn

Adres: Het Rietveld 40, 7321 CT Apeldoorn, Nederland.
Telefoon: 742503374.
Website: huus.nl.
Specialiteiten: Woonwinkel, Meubelwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 504 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van HUUS

HUUS, gevestigd op Het Rietveld 40, 7321 CT Apeldoorn, Nederland, is een praktisch en nuttige winkel voor iedereen die op zoek is naar mooie en functionele woonaccessoires en meubels.

Het bedrijf is gespecialiseerd in Woonwinkel, Meubelwinkel en verleent diensten als Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag. Met een Rolstoeltoegankelijke ingang en parking is HUUS makkelijk toegankelijk voor iedereen.

HUUS accepteert Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards als betaalmogelijkheden.

Er zijn 504 recensies op Google My Business beschikbaar voor HUUS, met een Gemiddelde mening van 4/5. Dit getuigt van de goede kwaliteit en diensten van de winkel.

Het telefoonnummer van HUUS is 742503374 en hun website is te vinden op huus.nl.

Onze aanbeveling is om de website van HUUS te bezoeken en de beschikbare producten en diensten te bekijken. U kunt ook contact opnemen met HUUS via hun website voor meer informatie of om een afspraak te maken. Het team van HUUS staat klaar om u te helpen met al uw woonbehoeften

Beoordelingen van HUUS

HUUS - Apeldoorn
Kubra
1/5

Op 2 april 2024 heb ik een bestelling geplaatst van een eettafel en een salontafel. Eettafel had een levertijd van 12/14 weken en de salontafel een levertijd van 6/7 weken. Adh van de levertijden heb ik al mijn oude meubels weggegooid/ verkocht. En nu zit ik al een maand zonder eettafel, heb hiervoor vaker contact opgenomen met de klantenservice er wirdt verteld dat het schip komende week in rotterdam haven komt maar daar zijn we nu ook al 3 weken verder en krijg ook geen koppeling over de status van mijn levering. Dit kan echt niet, ik kan al 1,5 maand geen bezoek ontvangen omdat ik dus geen eettafel heb. Bezoek is voor mij erg belangrijk! Hoop dat ik nu wel een oplossing krijg. Heb een aanbod van 20 euro compensatie gekregen maar jah dat is niet te compenseren omdat ik al zooolang wacht. Ik hoop dat er nu wel zsm contact met mij opgenomen wordt! (Zie foto’s)
Mijn woonkamer staat al maanden lang zo leeg!!

HUUS - Apeldoorn
RMA DELB
1/5

December een prachtige eettafel set gekocht tenminste dat dacht ik.( zie foto van de betreffende website)

April werdt het geleverd ( na +- 3 maanden wachten)

Bij levering was direct al duidelijk dat het blad niet op het betreffende onderstel kon ik was direct diep teleurgesteld. Vervolgens 2 groene stoelen waarbij ook nog schroefdraad ontbrak. Zo kreeg ik 14 April een set die alweer retour kon binnen enkele dagen. De grote doos met groene stoelen mocht ik zelf opsturen ( gelukkig werdt de doos geaccepteerd bij postnl.
De tafel zou zogenaamd worden omgeruild maar wederom een lange tijd wachten. Maar afijn we deden dat maar. Afgelopen woensdag was dan de druppel die de emmer deed overlopen. Een van de zwarte stoelen die wij nog over hadden, daar was de poot gescheurd ( zie foto) door zeer slecht las werk. Het materiaal is zo in en in slecht dat het zelf na iets meer dan een maand in huis gehad te hebben aan het roesten Is. En het is verbogen. Ik gok dat de stoel meer voor kleine kinderen is dan voor volwassenen want deze stoel kunnen dat gewicht vanaf 80 kg niet dragen. Godzijdank wordt eindelijk aankomende week het tafelblad wat ook al meer dan een maand in de doos in de schuur staat opgehaald en de laaste stoelen idem. Zo diep teleurgesteld in deze aankoop. Godzijdank hadden wij onze oude tafel en stoelen nog die wij bijna hadden weggeven aan iemand. Anders hadden wij niks meer. geld kwijt en geen eettafel set. Nu hopen dat na retourneren ons geld snel weer terug geboekt wordt.

HUUS - Apeldoorn
hoi hans
1/5

Zeer slecht behandeld door dit bedrijf. Een tafel gekocht in de actie. Zou wat krasjes hebben waardoor er geen garantie op zit. Prima, maar eenmaal thuis in elkaar gezet blijkt hij ook schots en scheef te zijn. Ze doen er niks mee en willen het niet oplossen. Ik zou dit bedrijf niet aanraden! Schandalig.

HUUS - Apeldoorn
Pe S
1/5

Dit is de tweede keer dat jullie ons op deze manier behandelen. Al die positieve recensies zijn duidelijk gekocht, want onze buren hebben dezelfde problemen ervaren en toch krijgen jullie nog steeds een beoordeling van 4.2. Dit is volkomen onacceptabel en ronduit onethisch. Niemand bij jullie reageert met enige kennis van zaken als we om hulp vragen. Jullie medewerkers zijn allemaal onopgeleide schapen die hun werk zonder enige toewijding doen, waarschijnlijk omdat ze elke dag moeten opstaan en werken voor een kapitalistische ondernemer die alleen maar uit is op winst. Word wakker en koop hier absoluut niets! Dit bedrijf verdient geen enkele cent van consumenten die op zoek zijn naar kwaliteit en goede service.

HUUS - Apeldoorn
WEnda de Kruijff
1/5

In de winkel klantvriendelijk geholpen. Dat er een levertijd (10-12 weken) op mijn bestelling zat is mij ook gemeld en dat was prima. Maar er is mij niet gemeld dat de levertijd vanuit de webshop korter was en als je het via bol.com besteld heb je het bijna gelijk in huis…. Nu ruim 20 weken later zijn ze geleverd…. Met een verkeerde tafelpoot waardoor de tafel niet in elkaar te zetten is. De klantenservice is alleen bereikbaar via de mail waardoor je niet direct contact kan opnemen en samen naar een oplossing kan zoeken. Na 20 weken wachten wil ik niet nog weer 2 -3 dagen wachten tot een oplossing. Zeer slechte service dus. En onduidelijk bij wie je wat moet melden met 3 verschillende klantenservice punten.

HUUS - Apeldoorn
Jacintha van den Eijnden
1/5

Een tijd geleden een kast gekocht bij huus.nl Helaas nog steeds ontevreden.

- Verkeerde gaatjes geboord in de kast
- Rechter en linker deur zijn niet gelijk
- schroef tekort waardoor de deur scheef in het scharnier hangt

Dit is niet wat wij er van verwacht hadden. Na mailcontact geen reactie meer ontvangen! Triest.

HUUS - Apeldoorn
niels vierhouten
1/5

December 2023 de tafel living edge besteld. Na veel vertraging kwam deze uiteindelijk in april beschadigd aan. We zijn nu eind oktober en ik wacht nog steeds op mijn vervangende tafel. Constant hetzelfde excuus dat de tafel snel verwacht word in het magazijn. Ik koop hier nooit meer wat.

HUUS - Apeldoorn
luc
1/5

Wij hebben stoelen besteld bij huus in de winkel en vinden dit bedrijf ronduit slecht!

Het begon al in de winkel waar de medewerker alles behalve vriendelijk was.
Ze zei dat ik 10 weken moest wachten op de stoelen wat ik zelf erg lang vond maar volgens huus is dit "normaal" nou dit hebben we gewoon geaccepteerd.
Stoelen kwamen binnen 10 weken binnen maar hoe deze binnen kwamen is echt om te huilen het leek wel alsof ze 5 jaar in een natte loods gestaan hebben alle poten waren verroest de dozen waren kapot er zat roest in de poten en de stof van de stoelen was beschadigd.
Toen we dit lieten weten aan huus moesten we eerst een paar dagen wachten op reactie..
Na besproken te hebben dat we dit niet gingen accepteren hebben we gewacht tot ze nieuwe stoelen kwamen brengen.
Deze waren echter hetzelfde met ook roestplekken beschadigingen etc.
Weer contact opgenomen moesten we weer een paar dagen wachten op reactie en vervolgens probeerde ze ons af te schepen met een beetje korting op een volgende bestelling of een heel klein percentage van het aankoopbedrag terug.
Ze wouden ons absoluut niet ons geld terug geven!!!
Hierop hebben wij een email terug gestuurd dat ze hier wettelijk toe verplicht waren en toen kon het opeens wel ?

Het terug gave van het aankoopbedrag werd ook maar steeds uit gesteld in totaal zijn we bijna een halfjaar verder voordat we eindelijk ons geld terug hebben...

Kortom echt een verschrikkelijk bedrijf koop hier absoluut niks !!!!

Go up