E.T.B. Verlinde - Terneuzen

Adres: Axelsestraat 25, 4537 AB Terneuzen, Nederland.
Telefoon: 115613533.
Website: etbverlinde.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Keukenwinkel, Winkel voor wasmachines en wasdrogers.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 42 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van E.T.B. Verlinde

E.T.B. Verlinde Axelsestraat 25, 4537 AB Terneuzen, Nederland

โฐ Openingstijden van E.T.B. Verlinde

  • Maandag: 09:00โ€“18:00
  • Dinsdag: 09:00โ€“18:00
  • Woensdag: 09:00โ€“18:00
  • Donderdag: 09:00โ€“18:00
  • Vrijdag: 09:00โ€“18:00
  • Zaterdag: 09:00โ€“16:30
  • Zondag: Gesloten

E.T.B. Verlinde - Elektronicawinkel, Keukenwinkel, Winkel voor wasmachines en wasdrogers in Terneuzen

E.T.B. Verlinde is een toonaangevende winkel in Terneuzen die zich specialiseert in elektronica, keukens en wasmachines en wasdrogers. Met hun brede aanbod en professionele diensten streven ze naar tevreden klanten. De winkel is gevestigd op het adres Axelsestraat 25, 4537 AB Terneuzen, Nederland en kan ook bereikt worden via het telefoonnummer 115613533 of de website etbverlinde.nl.

Specialiteiten

  • Elektronicawinkel
  • Keukenwinkel
  • Winkel voor wasmachines en wasdrogers

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Montageservice
  • Reparatieservice
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Batterijen
  • Elektronica
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 42 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 4.6/5.

Veel klanten zijn tevreden met de service, het aanbod en het advies in de winkel. Zij waarderen de vriendelijke medewerkers en de professionele montage- en reparatieservice. De rolstoeltoegankelijkheid en de beschikbare parkeermogelijkheden voor rolstoelen worden eveneens positief onthaald. Bovendien biedt de winkel snel bezoek en diverse betalingsmogelijkheden, waaronder contactloos mobiel betalen en creditcards.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van E.T.B. Verlinde

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Peter J.
5/5

Goede service en vlotte bediening. Fijn zo'n winkel in Terneuzen te hebben.

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Yvan P.
5/5

Zeer goede service en info op maat, prettige kennismaking en mooie deals.๐Ÿ‘ŒDeze morgen de monteur op bezoek gehad, zeer professioneel,heel toegankelijk en bereid om een tandje bij te steken.Ben een zeer tevreden man,en weet dat er nog toewijding en mens vriendelijkheid bestaat.Twee top kerels.๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
A B.
3/5

TV gekocht, je moet tegenwoordig ook nog extra betalen voor de service 69 euro

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Koray S.
5/5

Top zaak de medewerkers zijn heel Vriendelijk

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Willem R.
5/5

Prima winkel veel keuze altijd vriendelijk en goed advies,nemen de tijd voor je wij slagen er altijd

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Yvan P.
5/5

Vakkennis en produkt op voorraad.

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Daniella
4/5

Hebben hier 7 jaar geleden onze Bose soundbar gekocht. Toen erg tevreden over de uitleg en de installatie service. Vorige week is onze tv kapot gegaan en zijn we ook hier weer naar toe gegaan voor een nieuwe tv. De onze hing er al 10 jaar en er is in die tijd veel veranderd kwa techniek. Daarom ook hier weer naar toe gegaan voor een nieuwe tv. Gisteren is ook deze weer vakkundig opgehangen en geรฏnstalleerd. Je betaald een stukje service maar wat mij betreft zeker waard

E.T.B. Verlinde - Terneuzen
Emiel M.
1/5

Goed willende mensen, maar ik mistte het advies dat ik wilde horen, dus uiteindelijk toch maar weer on-line ergens gekocht. Jammer voor hen, want ze mistten hierdoor verkopen ter waarde van 5000.- Nu krijg ik hierop een reactie van de eigenaar en ik zie niet hoe ik daarop moet reageren, onder die reactie, dus doe ik het maar in mijn post: Ik was ook in de zaak en werd daar geadviseerd zoals ik zou verwachten, ik gaf het een tweede kans per e-mail. De reactie kostte dus nog meer sterren. Als je niet wilt leren van fouten, maar naar een ander wijst, dan ben je geen ondernemer die enige klant verdient.

Go up