Sevda C.
1/5
Het personeel was ongelooflijk onbeleefd !!
De broek die ik kocht had binnen 1 maand veel problemen, pluisde overal en de draden begonnen los te laten.
Dus ik ging naar de winkel en zei dat ik hem wilde terugbrengen en de vrouw zei dat ze hem niet kon terugbrengen omdat er 32 dagen waren verstreken, omdat ze hem alleen kon vervangen door dezelfde broek .
Ik vroeg haar wat ik kon doen als ik weer hetzelfde probleem zou hebben en zij vertelde me dat zij er zeker van was dat je niet weer hetzelfde probleem zou hebben omdat de stof die in elke winkel wordt gebruikt anders is (dit was een grote leugen). Maar zij zei dat als je weer hetzelfde probleem hebt, kom dan hierheen, ik zal je onthouden en een manager raadplegen en proberen een cadeaubon of iets dergelijks te regelen.
Toen ik hetzelfde probleem had met de tweede broek die ik verwisselde, ging ik naar dezelfde winkel als de vrouw me had verteld en legde de situatie uit.
Daar had een andere vrouw de leiding en de vrouw die er bij mijn vorige bezoek was geweest, ontkende me officieel en zei dat ik nooit zoiets tegen haar had gezegd. De vrouw die bij mijn vorige bezoek heel beleefd was, beledigde me met haar ogen.
Ze vertelden me dat ze dezelfde broek alleen voor de tweede keer konden verwisselen en dat het de laatste keer zou zijn. Omdat ze onbeleefd begonnen te doen en hun stem tegen me verhieven, wilde ik niet meer naar ze luisteren en na een lang gesprek zei ik oké, verwissel ze dan.
Ze gaven me de nieuwe broek met een ongelooflijk boos gezicht. Toen zei ik dat ik het bonnetje terug wilde en toen ik het wilde pakken, trok zij het heel snel uit mijn hand. Ik schrok: zij zei dat zij me het bonnetje niet kon geven. Ik zei hem dat het mijn recht was om het bonnetje te hebben en dat ik het wilde hebben. Toen begon zij me te vragen "Waarom wil je het bonnetje terug?", "Wat ga je doen?". Toen ik weer om het bonnetje vroeg, zei ze dat ze het me niet wilde geven, dus ik zei dat ik de nieuwe broek niet wilde en dat ik mijn oude broek en het bonnetje terug wilde. Toen de vrouw me het bonnetje en de oude broek gaf, stonden haar ogen vol woede. Toen ik het bonnetje en de broek aannam en me omdraaide om de winkel te verlaten, spraken ze allebei luidkeels over mij totdat ik de winkel verliet. De behandeling die ik kreeg was respectloos en onacceptabel.
Ik heb niet zoveel geld betaald voor een broek om hem een maand te dragen. Ik zal nooit meer op de kwaliteit van Only vertrouwen en geld geven !!!
Wat een schande. Ik heb medelijden met die twee personeelsleden vanwege hun karakter.