Montèl Breda - Breda

Adres: Kruisvoort 36, 4814 RZ Breda, Nederland.
Telefoon: 765200052.
Website: montel.nl
Specialiteiten: Meubelwinkel, Woonwinkel, Zitbankenwinkel, Winkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 140 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Montèl Breda

Montèl Breda Kruisvoort 36, 4814 RZ Breda, Nederland

⏰ Openingstijden van Montèl Breda

  • Maandag: 11:00–17:30
  • Dinsdag: 09:30–17:30
  • Woensdag: 09:30–17:30
  • Donderdag: 09:30–17:30
  • Vrijdag: 09:30–17:30
  • Zaterdag: 09:30–17:30
  • Zondag: 11:00–17:30

Montèl Breda

Montèl Breda is een bekend meubel- en huisketen met een vestiging in Breda. Het bedrijf staat bekend om zijn brede aanbod van meubelstukken, inrichtingsartikelen en zitbanken. De winkel is gevestigd op het adres Kruisvoort 36, 4814 RZ Breda, Nederland, en kan ook makkelijk bereikt worden via telefoonnummer 765200052. Voor meer informatie en de nieuwste collecties kunt u ook de website montel.nl bezoeken.

Montèl Breda biedt een breed scala aan diensten en faciliteiten om uw inrichtingswensen te vervullen. De specialiteiten van de winkel zijn meubelwinkels, woonwinkels, zitbankenwinkels en winkels. Andere interessante gegevens zijn bezorging, ophalen in de winkel, levering op dezelfde dag, een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, contactloos mobiel betalen, pinpassen en creditcards.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 140 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 4.1/5. Klanten waarderen de brede aanbode, de vriendelijke en behulpzame medewerkers en de goede service. Sommige klanten missen echter de persoonlijke aanpak en het uitgebreide advies.

👍 Beoordelingen van Montèl Breda

Montèl Breda - Breda
Pascal B.
1/5

Op 19 april een order geplaatst (D19M7E) voor een nieuwe bank, eettafel, eettafelstoelen en een salontafel. We voelden ons goed geholpen en de ontvangst was absoluut vriendelijk en professioneel, al was de verkoopster wel erg gehaaid op het verkopen van extra's. Omdat de meubels wel precies waren wat wij zochten, zijn wij akkoord gegaan met het geoffreerde. Hierbij hebben wij zeer duidelijk gecommuniceerd dat wij akkoord gaan, mits de levering maar plaats zou kunnen vinden tussen 5 en 8 augustus. 'Ja dat zou geen enkel probleem zijn, dat kan je gewoon regelen met de planning'.

De belofte die in de winkel werd gedaan is totaal loos, want inmiddels krijgen we verschillende geautomatiseerde berichten dat we onze bezorging in moeten plannen. Als reactie op een mail kregen we het voorstel dat we de hele order dan maar alvast moeten betalen, en we ook nog eens opslagkosten krijgen.
Dat deze toezegging zowel in de winkel als na het eerste telefoontje voor een afspraak is gedaan, is aan dovemans oren gericht.

Inmiddels hebben wij meermaals telefonisch contact gehad met de helpdesk, en we krijgen iedere keer een ander antwoord. Eerst zouden we een week later de gewenste bezorgdatum kunnen kiezen, nu blijkt dat dat minimaal nog 3 weken gaat duren. Het systeem geeft maar 1 keer per maand nieuwe bezorgdata. Maar, hou zeker elke dag even je eigen order in de gaten. En o ja, zolang Montèl jouw geld maar alvast heeft.

Al met al is de levering van een order die leuk had moeten worden, anderhalve maand voor levering al omgeslagen in dagelijks gezeik. Het is een samenloop van loze beloftes, en dat allemaal om meermaals toegezegde uitstel van welgeteld 3 dagen die we vooraf gecommuniceerd hebben. Je krijgt het idee van een gouden service en een bosje tulpen wanneer je getekend hebt, en daarna is de werkelijkheid totaal anders.

Montèl Breda - Breda
Anjo M.
5/5

Zowel tijdens het bestellen als afleveren perfect.
Ik klein min puntje moest er wel lang op wachten voor mijn gevoel.

Montèl Breda - Breda
Dennis D. M.
1/5

4 weken te laat geleverd.
Na levering 5 poten die missen van ons bankstel.
Absolute afknapper.
Alles netjes op voorhand betaald om uiteindelijk wie weet hoelang nog op deze poten te moeten wachten. Schandaleus.

Montèl Breda - Breda
Simon V. D. B.
5/5

Na een jaar liet een stiknaad los. Foto’s gemaakt en naar Montel klantenservice gemaild. Dit viel onder garantie en de hele bank is deze week kostenloos omgeruild, inclusief de kussens vanwege mogelijk kleurverschil. Wat een ongelofelijk goede service!

Montèl Breda - Breda
Danny H.
5/5

Alles werd exact volgens de gemaakte afspraken uitgevoerd.
De levering en plaatsing werd zeer nauwkeurig met de nodige zorg uitgevoerd door 2 vriendelijke personen.
De hoekbank is een prachtig stuk in onze woonkamer.
Kortom wij zijn zeer tevreden!

Montèl Breda - Breda
Jos V. H.
3/5

3 x stukken gehad aan mijn stoel maar werd iedere keer netjes opgelost Daar heb ik geen klachten over de monteurs waren ook iedere keer zeer vriendelijk

Montèl Breda - Breda
Richard P.
4/5

Ruime keuze uit kwalitatief goede meubels , erg vriendelijk geholpen. Heb al meerdere baken hier gekocht.

Montèl Breda - Breda
Rini T.
3/5

Vriendelijk geholpen en geslaagd in het kopen van twee relax fauteuils. MAAR!
Helaas probleem met een van de stoelen, heb al meerdere keren gebeld en toezeggingen gekregen maar geen mens gezien.
Inmiddels een afspraak gemaakt...... we wachten af. Na zeer lange tijd monteur ? van leverancier op bezoek, kon het niet verhelpen, 2 weken later wel!!! Flinke kras in vloer gekregen. Omdat het niet hun monteur was moeten we het nu zelf maar uitzoeken. Erg teleurgesteld.

Go up