Wilfred
1/5
Onpersoonlijk, onvriendelijk, arrogant en afspraken niet nakomen. Dat is in een notendop de ervaring. Nee, dan zijn er betere en betrouwbaarder bedrijven. Voor € 33.000,- spullen besteld op 30-11-2021, te weten een complete loungeset + eettafel set. De volledige set uit de showroom gekocht. Op 23-03-2022 nog altijd niet geleverd, ondanks dat alles geleverd had kunnen worden. Per slot van rekening hadden we de showroom set gekocht. Verschillende malen aangedrongen op levering, maar men wilde niet leveren omdat men anders geen gelijkende set meer in de showroom had staan. Geen excuses, niet meedenken met de klant en continue allerlei drogredenen oplepelen waarom men maar niet wilde leveren. Nou prima, dan zijn er genoeg bedrijven die hun klanten wel serieus nemen, klantvriendelijk zijn en service verlenen. De order dus gecancelled, gelukkig niets vooruit betaald. Nadat de order gecancelled is bericht gekregen dat ze op 23 of 24 maart 2022 ineens wel kunnen leveren 🤔 Dan heb je dus als bedrijf een belangrijke afslag in het ondernemerschap gemist en snap je het niet helemaal. Wij wensen u verder veel succes toe en hebben inmiddels wel een betrouwbaar bedrijf gevonden. Die ene ster is voor de koffie.