MediaMarkt Ede - Ede

Adres: Brouwerstraat 21 b, 6711 AS Ede, Nederland.
Telefoon: 108082207.
Website: mediamarkt.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Batterijen, Elektronica, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 3385 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van MediaMarkt Ede

MediaMarkt Ede, een van de bekendste elektronicawinkels in Nederland, bevindt zich op een praktische locatie in de stad Ede. De exacte adres is Brouwerstraat 21 b, 6711 AS Ede, Nederland. Het telefoonnummer voor direct contact is 108082207.

De winkel biedt een uitgebreid assortiment van elektronica, lampen, betaalpassen, contactloos mobiel betalen en creditcards. Daarnaast verzorgt MediaMarkt Ede ook montageservice en reparatieservice. Voor klanten met beperkte mobiliteit zijn er rolstoeltoegankelijke ingangen en parking beschikbaar.

Een van de sterke punten van MediaMarkt Ede is de mogelijkheid tot bezorging en ophalen in de winkel. Klanten kunnen hun aankopen ook direct ontvangen op dezelfde dag. In de winkel zelf is er gratis wifi beschikbaar.

Op het moment heeft MediaMarkt Ede 3385 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening van klanten is 3.8/5.

In het kort, MediaMarkt Ede is een moderne en servicegerichte elektronicawinkel met een breed assortiment en veel voordelen voor de klant. Wij raden aan om contact op te nemen via de officiële website voor meer informatie of persoonlijke begeleiding bij uw aankopen.

Beoordelingen van MediaMarkt Ede

MediaMarkt Ede - Ede
Umed Yusupov
1/5

binnen een jaar drie keer gerepareerd en moet nog vier keer komen dat was algemeen of voorwaarden

MediaMarkt Ede - Ede
Alisa
1/5

Mooie tv gekocht en afgerekend in de winkel. Was niet op voorraad dus werd volgende dag geleverd.
Tv compleet kapot, werd er een partij moeilijk gedaan in de winkel omdat het een "online aankoop" was.
Hele vriendelijke vrouw aan de desk, maar die moest haar best doen om überhaupt grond te krijgen bij een manager.
De manager was echt een onfatsoenlijke man. Hij kwam na een 3 kwartier even melden dat ze er mee bezig waren en keek ons compleet vuil aan toen we nog een vraag stelden.
Uiteindelijk met veel moeite de tv mogen omruilen, maar we kregen niet de kalibratiekorting die we op de andere factuur hadden. Alsof wij ervoor gekozen hadden dat die tv kapot was en niet meer op voorraad was.
Ik denk er nog wel een keer over na voordat ik hier nog een keer iets koop!

MediaMarkt Ede - Ede
Sanne Lens
2/5

Opzich prima winkel, maar lopen 2 man bij kassa en retourbalie. Dan loopt er nog 1 rond, die is druk met van alles inplaats van dat ze gauw even die 2 klanten helpt die al 20 minuten staan te wachten.

MediaMarkt Ede - Ede
Harun Sck
1/5

Ik ging naar de Mediamarkt voor reparatie voor de batterij van mijn mobiel. Nadat ik de telefoon ging ophalen, zat er een vlek op mijn scherm. Een ‘foutje’ zei de medewerker, maar hij ging het oplossen. Nadat ik mijn telefoon ging ophalen, waren de problemen alleen maar groter, de kleur van het scherm klopte niet, de snelheid van reageren was erg traag. De telefoon werd zo heet, dat deze automatisch uitviel. Opnieuw ben ik terug gegaan naar de Mediamarkt de medewerker gaf aan het GRATIS te repareren terwijl ik 100 euro heb betaald voor de reparatie van mijn batterij en door hem alle andere problemen zijn begonnen! De medewerker toont 0 empathie en legt eerder de fout bij mij dan bij zijn eigen. Na 4/5 terug te zijn geweest in de winkel is er een voucher van 20 euro aangeboden voor het ongemak. 20 euro is nog minder dan de parkeerkosten die ik heb moeten betalen. En het ergste van het hele verhaal is dat het originele probleem van het opladen van mijn telefoon ook niet is opgelost, want dit werkt nog steeds niet goed. Mediamarkt biedt alleen maar nieuwe reparaties aan waarbij mijn telefoon steeds slechter wordt. Ik heb geen vertrouwen meer in deze medewerker, maar ook niet in de winkel.

MediaMarkt Ede - Ede
Marjon Derksen
1/5

Nooit meer naar Mediamarkt!
Ik ging naar de Mediamarkt voor deskundig advies bij aankoop van een laptop, 2 beeldschermen en een 'tussenstuk' dat ervoor zorgt dat ik met 2 beeldschermen kan werken (zoals heel NL ongeveer werkt, geen bijzondere vraag dus). Het duurt even voordat ik word geholpen, want 'de verkoper die daar alles van weet' is nog even bezig. Uiteindelijk word ik geholpen door 'de verkoper die daar alles van weet'. Ik ga naar huis met laptop, 2 beeldschermen en een adapter. Echter: met de adapter in mijn nieuwe laptop krijg ik geen beeld op de beeldschermen. Dus: terug naar Mediamarkt. Wachten bij de klantenservice. Wachten op de verkoper. Dezelfde verkoper (die deskundige die alles laptops en toebehoren weet) helpt me weer. Geen excuus of enig begrip. Alleen 'ik weet ook niet alles'. Dit keer zoekt hij iets op (het lijkt erop dat hij checkt hoe het wel werkt). Ik blijk een andere adapter nodig te hebben, en ik moet 1 beeldscherm-HDMI rechtstreeks in de laptop stoppen en die van het andere scherm via de andere (en duurdere) adapter. Niet ideaal, maar vooruit. Dus: bijbetalen en opnieuw naar huis. Echter: ook met deze oplossing krijg ik geen beeld op de schermen.
Ik probeer het met een andere laptop in huis en dan lukt het wel. Het lijkt dus in de laptop te zitten. Ik ontdek (zelf, niet via Mediamarkt) dat er weliswaar een USB-c poort in de laptop zit, maar dat je voor het werken met 2 beeldschermen een USB-c Thunderbolt poort nodig hebt.
Ik loop een willekeurige andere winkel binnen met dezelfde vraag (om te testen of ik nou echt zo'n rare vraag had) en daar zegt de verkoper meteen 'die vraag krijgen we veel en het is lastiger dan het lijkt, want je hebt een USB-c Thunderbolt nodig en die zitten eigenlijk alleen in het (duurdere) zakelijk segment of je krijgt een veel kleiner beeldscherm'.
Dus: de laptop en de adapter en snoeren moeten retour. Ik heb alle dozen nog, behalve die van de laptop. Immers: de laptop zelf deed het prima. De overige verpakkingen zijn open geweest (anders had ik niet geweten dat het niet werkte).
De Mediamarkt verschuilt zich achter alle protocollen, zegt wel 6 keer tegen mij 'U begrijpt toch wel..' en brengt € 130,- 'waardevermindering' bij mij in rekening.
SCHANDALIG!
Dat is blijkbaar de rekening voor het naar een winkel gaan voor professioneel advies, 2 keer terug moeten omdat het niet werkt (incl parkeerkosten en wachten, wachten, wachten), zelf het probleem achterhalen en vervolgens het product dat je niet hebt kunnen gebruiken terugbrengen. Bij vertrek zegt de klantenservice medewerker (volgens protocol uiteraard) 'Tot ziens'. Nou, ik weet 1 ding heel zeker: NOOIT MEER NAAR MEDIAMARKT!

MediaMarkt Ede - Ede
B. van Leeuwen
1/5

Wat een slechte communicatie bij deze winkel. Kent drie verschillende sluitingstijden, bij de deur staat het niet alleen dmv een QR code die je niet kunt laden daar dit bedrijf onder de grond zit in een parkeergarage waar je geen ontvangst hebt. Kom je 8 min voor 20:00 blijk je voor dichte deur te staan. Iemand anders vraagt aan portier om even hem te woord te staan. Na aandringen hij en deze beste meneer wordt bizar door deze portier te woord gestaan. Wat een tent. Zal voortaan naar Duiven rijden die gewoon consequente openingstijden kent. Ga zo door MM Ede!

MediaMarkt Ede - Ede
Burdy
2/5

Als je weet wat je wilt hebben en online onderzoek hebt gedaan is dit opzich een prima winkel om je spullen te halen. Als je goed advies wilt over een product zoals ik kun je beter naar een andere winkel gaan, en die vervolgens met je aankoop steunen.
De medewerkers hadden het te druk met anderen en met hun collega's, en hadden zo te merken geen zin om mij te helpen met een vraag.

MediaMarkt Ede - Ede
John van Wessel
2/5

Bij de desk om een screenprotecter te plaatsen was het druk. Er was 1 medewerker aanwezig. Verderop stonden 6 medewerkers met elkaar te kletsen, zichtbaar hadden ze het leuk. Ze keken af en toe naar de volle desk maar waren niet van plan te komen helpen, totdat de medewerker er heen liep om te zeggen dat hij hulp nodig had. Het duurde even voordat de groep hieraan gehoor gaf en toen ze schoorvoetend aan kwamen lopen uitte ze dat ze het eigenlijk niet nodig vonden. Rare instelling!

Go up