Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam

Adres: Bos en Lommerplein 250, 1055 EK Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 14020.
Website: amsterdam.nl
Specialiteiten: Stadskantoor, Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 151 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.7/5.

📌 Locatie van Gemeente Amsterdam, Stadsloket West

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West Bos en Lommerplein 250, 1055 EK Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Gemeente Amsterdam, Stadsloket West

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Als je zoekt naar Gemeente Amsterdam, Stadsloket West, dan heb je een belangrijk toegangspunt gevonden voor overheidsdiensten in de Nederlandse hoofdstad. Deze locatie bevindt zich op Bos en Lommerplein 250, 1055 EK Amsterdam, een centrumachtig gebied dat gemakkelijk bereeld is vanuit verschillende delingen van de stad. Voor die die het geweldig vinden om everything snel te hebben, kan je de telefoonnummer (010 20) gebruiken voor directe contactopstelling.

Op hun professioneel gearmateerde website (www.amsterdam.nl/contact/stadsloket-west/) vind je nog veel nuttige informatie, waaronder detaileerde contactgegevens en mogelijkige dienstverleningen. Een belangrijkmerk is dat het een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking biedt, waardoor alle bezoekers, ongeacht hun fysieke vermogens, een confortabele ervaring kunnen hebben.

Para aqueles die interesseren in de specialiteiten van het Stadskantoor, kan je verwachten een uitgebreide reeks diensten die gericht zijn op de betrouwbare en efficiënte uitvoering van overheidsefuncties. Dit omvat administratieve ondersteuning, toekomstige ontwikkelingen en misschien zelfs informatie over lokale rectiefragen of beleidsinitiatieven.

Op basis van 151 recensies op Google My Business en een gemiddelde opinie van 2.7 uit 5, lijkt het op een middelmatige ervaring te zijn. Hoewel er geen overweldigende negatieve feedback is te vinden, suggereert het dat er mogelijk ruimte is voor verbeterdingen in de kundenservice of de kwaliteit van de aangeboden diensten.

Voor iemand die overwegen gaat naar Stadsloket West te bezoeken, is het nuttig te weten dat er een betrouwbaar contactpunt beschikbaar is, zowel per telefonisch als per e-mail. De website biedt ook een goed idee van wat je kunt verwachten en hoe je kunt ondersteunen de locatie.

Een persoonlijke aanbeveling is om direct via hun website (stadsloket-west.amsterdam of de genoemde URL) contact op te nemen voor specifieke vragen of om je informatie te verificeren voordat je je bezoek plande. Dit zorgt ervoor dat je alle relevanten details hebt voordat je je weg maakt, en geeft je de mogelijkheid om een goed begeleideerde ervaring te krijgen bij het bezoeken van Gemeente Amsterdam, Stadsloket West. Het is altijd een goed idee om ervoor te zorgen dat je alle basisinformatie hebt voordat je je aan het hoofdneemt, vooral bij het bezoeken van overheidelijke instellingen waar het detail en de klantenservice cruciaal zijn.

👍 Beoordelingen van Gemeente Amsterdam, Stadsloket West

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Nathalie V.
1/5

Ging vandaag mijn paspoort verlengen.
Ik heb in mijn paspoort corona vaccinatie en mijn duik paddi er in ging de donkere dame achter de Bali mij de les lezen dat dat allemaal niet in je paspoort mag. Vervolgens geef ik mijn pasfoto die goed is gekeurd door de fotograaf en ook in de computer alles groen geen tanden oren vrij haar vrij etc al die belachelijke regels dat je niet eens meer jezelf terug kent zegt ze deze foto is afgekeurd dit is niet uw natuurlijke blik!!!!echt wat een idioten hoe kan zij die mij al de les begon te lezen weten wat mijn natuurlijke blik is in 2min nooit meer naar dit stadsdeel!!!! Hier werken echt alleen maar mensen die zuur zijn dat zie je aan hun natuurlijke blik….

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Evert S.
1/5

Ik kwam er net voor mijn rijbewijs, A 055 was mijn nummer, werd geholpen door man aan balie 18, zit een parmantig mannetje, niets verkeerd mee, ik vraag om rijbewijs en leg paspoort en papieren op zijn bureau, "kunt u die papieren niet zo hard neer leggen" zegt hij...ik zeg..."u bent overgevoelig meneer, heeft u slecht geslapen?" Hij kijkt me aan en drukt helemaal overstuur op zijn alarmknop om de beveiliging erbij te halen., echt man, man, man, wat is er in godsnaam aan de hand? Deze kerel moet echt een andere baan zoeken....hyperdepieper gevoelig figuur, hoort daar niet...

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
J B.
1/5

Waardeloos stervensdruk 6 van de 20 balies open je zit daar echt uren te wachten

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Danny B.
1/5

Oude man van 70 wilt zijn parkeer vergunning wijzigen. Word zonder respect van muur naar het kastje gestuurd zonder dat iemand hem deugdelijk kan helpen. Heb je een donkere dame die zich heel wat voelt zeer respectloos met hem omgaat “want ze heeft nog meer te doen”. Belachelijk dit hoop dat hun moeder of vader hier ook zo behandeld worden!!! Blijkbaar nemen ze iedereen aan bij de gemeente!

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Barry P.
1/5

Parkeervergunning aanvragen duurt inmiddels al 6 weken. Reeds 5 keer gebeld, van kastje naar de muur gestuurd icm met wachttijden van meer dan 60 minuten. Maken het voor ondernemers in Amsterdam erg vervelend en onnodig lastig.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Jesse B.
1/5

Ondertussen zit ik al 45 minuten te wachten om mijn rijbewijs op te halen. De helft van de balies zit leeg.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
bikram S.
1/5

Ontzettend slechte ervaring meegemaakt
Ik had telefonisch contact opgenomen omdat ik mijn bewijs van garantstelling die ik online had aangevraagd niet had ontvangen. De klantenservice “14020” gaf aan dat ze een voor mij zouden opsturen naar gemeente Amsterdam bos en lommer ik heb hiervoor ook een mailtje ontvangen.

Vandaag dus langs geweest zegt de medewerker met hoofddoek die daar zit bij de ingang wat ik kom ophalen in leg de situatie uit en ze zegt je moet het opnieuw aanvragen.

Ik heb uiteindelijk de mail laten zien en ze bleef maar door mekkeren dat het er niet is en ze niks kon doen. Na 30 min en de medewerker daar bleef zeggen dat ze 100% zeker wist dat het er niet was ging ze naar een andere medewerker die ook niks wist. Zelfs de beveiliger is gevraagd ? Na zolang wachten heb ik het nummer opnieuw gebeld

De klantenservice medewerker heeft me geholpen en vertelde letterlijk dat het achter de balie lag in een bruine kartonnen doos. Toen ik dit uitlegde konden ze het ook niet vinden. De collega van de balie vroeg me zelfs wat een bewijs van garantstelling was ?!!!

Met als Kers op de taart kreeg ik alle waardevolle documenten van de medewerker zonder enige verklaring van wie ik ben.

Slechte gemeente ooit geen ervaring.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket West - Amsterdam
Barbara R.
5/5

Prima locatie, efficiënt en vriendelijke medewerkers

Go up