GENTS Amersfoort - Amersfoort

Adres: Langestraat 71, 3811 AD Amersfoort, Nederland.
Telefoon: 337501762.
Website: gents.nl.
Specialiteiten: Kledingwinkel, Kostuumwinkel, Galakledingwinkel, Herenmode, Schoenenwinkel, Smokingwinkel, Trouwwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Herenkleding, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 60 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.7/5.

Locatie van GENTS Amersfoort

GENTS Amersfoort is een kledingwinkel, kostuumwinkel, galakledingwinkel, herenmode, schoenenwinkel, smokingwinkel en trouwwinkel, gespecialiseerd in herenkleding. Deze winkel bevindt zich op een primaire locatie op Langestraat 71, 3811 AD Amersfoort, Nederland. Het is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer en er is rolstoeltoegankelijke toegang tot de winkel.

Als je op zoek bent naar een uitgebreide collectie herenkleding, dan bent u bij GENTS Amersfoort aan het juiste adres. De winkel biedt een breed scala aan producten, variërend van alledaagse kleding tot formele kostuums en smoking's, evenals een grote selectie schoenen. Het is ook een perfecte plek om een trouwjurk en trouwaccessoires te vinden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zal je zeker helpen om het perfecte outfit te vinden.

GENTS Amersfoort biedt verschillende betaalmogelijkheden, zoals betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en creditcards. Als je wilt sparen op tijd en verzending, kun je je bestelling ook ophalen in de winkel.

Volgens de beoordelingen op Google My Business heeft GENTS Amersfoort een gemiddelde mening van 4.7/5 gebaseerd op 60 recensies. Dit geeft een indicatie van de hoge kwaliteit van de diensten en producten die ze aanbieden. De meeste klanten zijn zeer tevreden met de service en de kwaliteit van de kleding.

In het kort, GENTS Amersfoort is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een uitgebreide collectie herenkleding en een fantastische winkelervaring. Zorg ervoor om hun website te bezoeken om meer informatie te krijgen en de nieuwste collecties te bekijken. Het personeel staat klaar om je te helpen met elke vraag of behoefte die je hebt.

Beoordelingen van GENTS Amersfoort

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Eric v W
4/5

Goed, en leuk geholpen! De broek was ingenomen, maar die sloot (kwam ik later pas achter) net niet helemaal strak aan. Vandaar 4, ipv 5 sterren. Maar als je daar op let is het echt eem hele goede aanrader!

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Nico Smit
5/5

Talloze xx aan Gents voorbij gelopen. Vandaag de drempel over gestapt. Binnen werd ik verrast door de prettige en deskundige bediening met exact het colbertje waar naar ik zocht. Grote, veelzijdige collectie. Ook mooie overhemden assortiment. Een zaak om aan te bevelen en terug te komen.

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Mark Butterman
5/5

Super geholpen door Omar.
Een echt vakman die oog heeft voor detail en altijd in is voor een goed gesprek! Tot snel.

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Thijs Hertzinger
5/5

Super persoonlijk geholpen door Omar! Goed advies en een mooie diverse collectie. Perfecte plek om een smoking te halen, maar ook een normaal hemd.

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Tim Godthelp
5/5

Hele vriendelijke man geholpen. Snel de goede maat te pakken en comfortabele sfeer in de winkel.

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Steven
2/5

Na een heel fijn en vriendelijk gesprek in Amersfoort heb ik mijn pak laten vermaken door de kleermaker waarmee ze samenwerken. Ik heb het pak na een week in ontvangst mogen nemen. Tot dusver goede en snelle service.

Echter...

Toen ik het pak aanpaste was het Gilet veel te strak. Het was kundig afgespeld maar na mijn vertrek uit de winkel is het mis gegaan. Onder de arm zou het een cm of 3 worden ingenomen en dan in de 10 cm eronder zou dit aansluiten op de originele zoom.

In plaats daarvan is het gilet over de volledige naad 4 cm ingenomen en paste ik het dus niet meer.

Ik heb met klantenservice gebeld. Ik moest een mail sturen en die zou die dag nog doorgestuurd worden naar de filiaalmanager. Dit gebeurde pas de dag erop. Toen heb ik nog een keer gemaild voor een statusupdate, geen antwoord op ontvangen. In de middag dus maar weer gebeld. Toen zou het naar de regiomanager geëscaleerd worden en zou ik teruggebeld worden.

De dag erna belt de filiaalmanager mij. Ik gaf al aan dat ik minder dan 2 weken had tot de bruiloft en ik snel een oplossing wil en ook niet heel erg zat te wachten op 2 uur reistijd en alle kosten die ik er nog weer aan zou hebben als ik niet meer zekerheid had dat ik er goed mee geholpen zou worden. Maar ik moest langskomen en ik zou sowieso een nieuw gilet mee krijgen.

Dus ik ben naar Amersfoort gegaan en in de winkel werd inderdaad gezien. het is niet goed vermaakt. Iets dat nog nóóit gebeurd zou zijn, althans totdat ik daarop doorvroeg, toen was het wel eens voorgevallen.

Ik gaf aan dat ik naar verwachting €25,- vermaakkosten zou krijgen voor het nieuwe gilet. Dit was hooguit €10,-. De uiteindelijke kosten €50,- (en hierop ben ik al gematst het zou eigenlijk €74,- kosten maar ze wilden bij de kleermaker die het opgelost heeft heel fijn meedenken) omdat er in de pantalon ook niet goed gewerkt was. Er is een zwart draad gebruikt op een lichtgrijs pak, dit was duidelijk zichtbaar en ook waren de broekspijpen oneven, het scheelde krap een halve centimeter.
Daarnaast had ik ook €40,- aan brandstof en parkeerkosten. Daarbij was ik in de laatste dagen voor mijn bruiloft nu al 8 uur kwijt aan een fout die lag aan de zaak en de samenwerking die zij hebben.
Er werd mij door de filiaalmanager gezegd dat ik een nieuw gilet en €20,- zou ontvangen. De vermaakkosten bij hun kleermaker waren al €37,-.

Ik ging hiermee dus niet akkoord, maar het was belachelijk dat ik vroeg om de originele vermaakkosten terug te krijgen en de verdere kosten die ik had door hun fout als restitutie te ontvangen.

Op dat moment werd de regiomanager gebeld. Hij leek niet op de hoogte van de situatie dus ik betwijfel of de escalatie heeft plaatsgevonden zoals beloofd, maar goed.

Na een uitvoerig gesprek waarin alle feiten nogmaals de revue hebben gepasseerd heb ik uiteindelijk een enigszins schappelijk aanbod gekregen. de originele vermaakkosten terug en daarop €38,- voor de benzine en het parkeren. Dit heb ik dus maar aangenomen want anders ging ik met lege handen of een volledige terugbetaling en zonder pak de deur uit.

Al met al, €75,- terug gekregen voor 8 uur van mijn tijd en €95,- kosten die ik gemaakt heb om hun fout op te lossen.

Ik moet erbij zeggen. De service in de zaak en het contact met de verkoper waren heel goed. Het uiteindelijk geleverde product helaas niet. Na flink wat moeite en kosten dus uiteindelijk toch een goed pak, maar ik zal de volgende keer wel twee keer nadenken voor ik iets ga kopen bij GENTS.

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Danielle
5/5

Superleuke winkel, leuke hippe kostuums en echt perfecte mensen met kennis van zaken. Aanrader

GENTS Amersfoort - Amersfoort
Ivar Hensen
5/5

Vandaag op zoek naar een nette witte overhemd. Bij de Gents in Amersfoort uitstekend geholpen door Omar en Ram. Waarbij er rust en ruimte was om zelf even rond te kijken en op het juiste moment kwamen de collega’s met advies en expertise. Erg tevreden met de kwaliteit van de kleding en de service. Zeker een aanrader en een winkel waar ik in de toekomst terug zal komen.

Go up