KPN winkel Amersfoort - Amersfoort

Adres: Utrechtsestraat 44, 3811 LC Amersfoort, Nederland.
Telefoon: 8000402.
Website: kpn.com.
Specialiteiten: Internetprovider.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, LGBTQ+ vriendelijk.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 195 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van KPN winkel Amersfoort

De KPN winkel in Amersfoort is een praktische plek om terecht te komen voor al je telecommunicatiebehoeften. Met een specialisatie als internetprovider biedt zij een breed scala aan diensten en producten aan.

De winkel bevindt zich op een handige locatie, namelijk op Utrechtsestraat 44 in Amersfoort. Het is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en er is ook parkeergelegenheid beschikbaar, met inbegrip van rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen.

Een belangrijke eigenschap van deze KPN winkel is dat zij rolstoeltoegankelijk is. Dit maakt het gemakkelijk voor iedereen om de winkel te bezoeken, ongeacht hun mobiliteitseisen.

Daarnaast is de KPN winkel in Amersfoort ook zeer gastvrij voor iedereen, ongeacht hun seksuele geaardheid of genderidentiteit. Zij staan bekend om hun tolerante en inclusieve houding.

Op Google My Business heeft deze winkel 195 recensies ontvangen, met een gemiddelde beoordeling van 4/5. Dit is een sterke indicator van de kwaliteit van hun diensten en het engagement van hun klanten.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare internetprovider met een breed scala aan diensten en producten, dan is de KPN winkel in Amersfoort een geweldige plek om terecht te komen. Met hun rolstoeltoegankelijke locatie en inclusieve houding is het een plek waar iedereen welkom is.

Wij raden aan om contact op te nemen met de winkel via hun website, kpn.com, voor meer informatie of om een afspraak te maken. De telefoonnummer is 8000402.

Beoordelingen van KPN winkel Amersfoort

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Henriette Bouwman
1/5

Met Nivi gesproken en dingen lopen niet vervolgens wil ik manager spreken en zegt hij misschien ben ik wel de manager, en met manager verbinden kon niet..kan niet in contact komen met manager… hij zegt dat betekend dus dat ik het niet goed kan… slechte zaak als iemand eigen baasje speelt en niet klantgericht is

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Khalil Alasaad
5/5

Sara!! Verkoper bij Kpn Amersfoort als je een abonnement wilt aansluiten dan moet een afspraak inplannen bij haar, heel erg behulpzaam en aardig.

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Dave Bierens
1/5

Haal je een nummertje in de winkel word je alsnog overgeslagen. Al jaren klant maar service is echt tot het dieptepunt bereikt. Sta je daar een kwartier voor niets. Ben maar weg gelopen. Deze winkel verdient op deze manier geen enkele eer.

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Mike Breukelen
2/5

Zoals de totale indruk van KPN... Niet echt geïnteresseerd naar je bevindingen over netwerk of toestel. Als je maar weer vetrekt met een of ander flutverhaal. Nadat mijn instellingen GOED stonden bleek mijn telefoon helemaal niks meer te doen... Het is echt een hopeloos bedrijf? van voor tot achter en van binnen en buiten. Ik zou zo blij zijn als de bestaande contracten ten einde zijn.... Gelijk alles opzeggen bij dit " bedrijf "....HEE-RLIJK ?

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Vivianne Graffijland
5/5

Vandaag met mijn vriend een nieuwe telefoon wezen halen mijn abonnement verlengd en we zijn super geholpen. Jongeman met een baard was erg vriendelijk. Wachttijden zijn hier eventueel wat aan de lange kant naar dat is omdat de hulp tijd kost. De jongeman heeft alles super uitgelegd en we gaan naar huis met meer dan we nodig hadden maar met minder kosten dan hier voor. Ik ben super tevreden over de winkel en het personeel.

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Hans Waardenburg
2/5

Klacht niet serieus genomen. Zwart-wit en niet meedenken.

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Valentina
1/5

2 jaar geleden ging ik naar de KPN winkel van Amersfoort voor
een nieuwe SIMkaart voor de nieuwe telefoon. Dat was alles wat ik nodig had. Thuis kreeg ik een bericht voor het vernieuwen van een abonnement van twee jaar, uit het niks. Toen dacht ik dat het gewoon een bericht was voor het automatisch verlengen van het abonnement dat ik al had (van 1 jaar). Gewoon een doorlopend abonnement maandelijks opzegbaar. En juist niet! De winkel had blijkbaar een abonnement van 2 JAAR afgesloten zonder mijn toestemming en zonder dat ik het vroeg, want ik ging naar de winkel alleen voor een nieuwe simkaart voor mijn nieuwe telefoon. Ik had geen behoefte aan een abonnement. De medewerker had blijkbaar een nieuw abonnement gekoppeld zonder overleg. Dit is me nu duidelijk omdat ik het uitgezocht heb. Ik ben er nu te laat bij. Resultaat? Nu zit ik nog vast een jaar lang met KPN, terwijl ik dat helemaal niet wilde. Oneerlijk bedrijf en sneaky.

KPN winkel Amersfoort - Amersfoort
Frans Korporaal
4/5

Fijn dat we de KPN winkel hebben. Ben er geweest met een vraag over storing van mijn TV ontvanger. Super geholpen. Persoonlijk mijn vragen kunnen stellen. Beter dan een callcenter of klantenservice.

Go up