Huijer.nl - Gouda

Adres: Zeugstraat 78-86, 2801 JD Gouda, Nederland.
Telefoon: 182232158.
Website: huijer.nl.
Specialiteiten: E-commerceservice, Beddenwinkel, Matrassenwinkel, Winkel voor waterbedden.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 317 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

Locatie van Huijer.nl

Huijer.nl, gevestigd aan de Zeugstraat 78-86 in Gouda, Nederland, is een bedrijf gespecialiseerd in e-commerceservice en het verkopen van bedden, matrassen en waterbedden. Het bedrijf is gemakkelijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers en biedt verschillende betalingsmethoden aan, zoals betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en creditcards.

Huijer.nl heeft een rijke geschiedenis en is al vele jaren actief in de bedden- en matrassenbranche. Ze bieden een breed scala aan producten aan, van traditionele matrassen tot moderne waterbedden. Het bedrijf staat bekend om haar uitstekende service en expertise in het aanbieden van de beste producten voor haar klanten.

Een van de grootste voordelen van Huijer.nl is de locatie van het bedrijf. Het is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en er is gratis parkeergelegenheid in de buurt. De winkel is ruim en heeft een grote selectie van producten die u kunt zien en voelen voordat u kunt kiezen. Het personeel is altijd beschikbaar om u te helpen en u te adviseren bij de keuze van het beste product voor u.

Huijer.nl heeft ook een sterke online aanwezigheid. Hun website is gemakkelijk te navigeren en biedt een uitgebreide selectie aan producten. U kunt ook online chatten met het personeel of een e-mail sturen met uw vragen. De website is ook mobiel-vriendelijk, dus u kunt er vanaf elke locatie op toegang hebben.

Er zijn 317 recensies van Huijer.nl op Google My Business, met een gemiddelde beoordeling van 3.6/5. Veel klanten prezen het bedrijf voor de uitstekende service en de grote selectie aan producten. Sommige klanten hebben ook geklaagd over de prijzen, maar het merendeel van de recensies is positief.

Het is raadzaam om contact met Huijer.nl op te nemen via hun website. U kunt er een bericht sturen met uw vragen of een afspraak maken om de winkel te bezoeken. Het personeel is altijd bereid om u te helpen en u te adviseren bij de keuze van het beste product voor u. Het bedrijf biedt ook regelmatig speciale aanbiedingen en kortingen aan, dus het is altijd een goed idee om de website te controleren voordat u een beslissing neemt.

In het kort, Huijer.nl is een bedrijf met een rijke geschiedenis en een sterke expertise in de bedden- en matrassenbranche. Ze hebben een grote selectie aan producten, een uitstekende service en een sterke online aanwezigheid. Het bedrijf staat bekend om haar rolstoeltoegankelijke ingang, betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en creditcards. Als u op zoek bent naar een nieuw bed of matras, is Huijer.nl een geweldige optie om in overweging te nemen.

Beoordelingen van Huijer.nl

Huijer.nl - Gouda
Ernie Hamburg
1/5

Update:
Vanmorgen Thimo aan de telefoon gehad en naar verwachting komt ons dekbed aankomende week binnen bij Huijer en wordt ie vanuit daar verzonden.

16 december een dekbed van €208,00 besteld. Nu, 15 januari is er nog steeds niet geleverd. Ik krijg geen antwoord op mijn vragen via chat en mail. Telefoon wordt niet opgepakt.
Als ik dit geweten had....
Vind het een zeer slordige klantenservice, ben bang dat we naar ons geld kunnen fluiten.
Op de website staat dat t binnen 24uur verzonden zou worden, na de bestelling stond dat t binnen 3-7dagen verzonden zou worden. Nu is er complete radiostilte vanaf dit bedrijf en is t maar afwachten wanneer en of t geleverd gaat worden!

Huijer.nl - Gouda
Sam van Eijk
1/5

Ten einde raad! Na 2 weken wachten werd mijn bestelling geleverd. Helaas met de verkeerde maat kussens! Ik verwachtte goede service maar we zijn weer 2 weken verder en ik heb nog steeds niet de juiste maat kussens ontvangen en geen retourlabel ontvangen. Help me alsjeblieft!

Toelichting op reactie van eigenaar: Op mijn mail is niet gereageerd sinds 18 december, maar gelukkig via Google Maps reageren ze wel.. Het klopt echter niet: Ik heb geen retourlabel in mijn Spam folder ontvangen. Het is waar dat je kan inloggen om informatie over retourneren en labels te zien. Echter, moet je deze dan wel zelf bekostigen. Dit lijkt mij zeer vreemd, omdat zij de verkeerde kussens hebben gestuurd en ik dus om andere redenen retourneer. Ik wil daarom op een proactieve manier geholpen worden en voorzien worden van service om de kussens kosteloos te retourneren. Daarnaast heb ik nog steeds de juiste kussens niet ontvangen... Nog geen kussens dus en het is al januari, sinds mijn bestelling eind november...

Huijer.nl - Gouda
Astrid Schepers
1/5

Maand verder, niks ontvangen. 1x een mail dat mijn kussen waarschijnlijk verstuurd zou worden maar 2 weken later nog steeds niks. Meermaals mail gestuurd om mijn geld terug te krijgen. Ook daar geen reactie op. Belachelijk

En dan reageren ze op berichten zoals deze met ‘neem maar contact op om het op te lossen’ maar daar wordt niks mee gedaan. De telefoon wordt niet opgenomen onder het mom van te druk.

Huijer.nl - Gouda
Erik van der Heide
2/5

heb hier een kussen besteld, levertijd was volgens de website 3 dagen. direct na bestelling een mailtje ontvangen dat de levertijden langer zijn dan normaal. in mijn geval 7 tot 10 werkdagen. 2,5 week na de bestelling heb ik dit bedrijf gemaild en gebeld, telefoon is een bandje welke na het afspelen automatisch de verbinding verbreekt, op de mail komt ook geen reactie. uiteindelijk na 3 weken een kussen ontvangen... dat is dan ook het enige wat goed is gegaan. Wel stoer dat ze uiteindelijk nog wel een review vragen.

Huijer.nl - Gouda
kimrietkerk
1/5

Verkeerd product ontvangen en met geen mogelijkheid contact te krijgen om het gratis te ruilen. Alleen standaard mail waarin staat dat ik de retour kosten moet betalen. Nu zijn de 14 dagen voorbij en durf ik niet meer terug te sturen want ik vrees dat ik mijn geld dan nooit meer terugzie.

Huijer.nl - Gouda
Herriet Leusink
1/5

6 Jan '25
Ik heb in oktober 2 moltons besteld en na veel telefoontjes en mails en verzend-afspraken, heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Aanvankelijk insinueerde Huijer ook nog dat ik de moltons wel ontvangen had en dat ik probeerde om ze dubbel te krijgen. Nou, met alleen mijn bestelling zou ik al heel blij zijn! Op mijn mails wordt inmiddels ook niet meer gereageerd. Telefonisch krijg ik de afgelopen weken steeds een bandje te horen. Heel frustrerend allemaal! De moltons kosten bij elkaar € 88,-. Niet niets dus.
Ik kan de lezers vermoeien met de hele lange mailwisseling, maar zal dit nu niet doen.
Graag ontvang ik via deze weg wel een reactie, zodat Huijer de situatie kan oplossen. Wanneer dit gebeurd is, zal ik dat hier vermelden.

6 Jan '25 avond
Beste medewerker van Huijer, dank voor de snelle reactie op mijn review. U schrijft dat u mij vandaag zou bellen, maar dat is helaas niet gebeurd. Bent u oprecht met uw excuses of zijn het alleen woorden? Weer een belofte die niet nagekomen is. Erg jammer.

7 Jan '25
Vandaag ben ik wederom niet gebeld en heb ik geen mail ontvangen...

8 Jan '25
Helaas wacht ik nog steeds op een actie vanuit Huijer. Ze schrijven in hun reactie dat ze heel snel willen gaan "zorgen voor een passende oplossing". Nou graag!

12 jan '25
Beste medewerker van Huijer, ik wacht nog steeds op de passende oplossing. Contact vanuit jullie zou heel welkom zijn.

13 Jan '25
Vandaag ben ik gebeld, zelfs twee keren. Huijer heeft beloofd dat vandaag mijn twee moltons verstuurd zijn. Ik hoop en wacht af.

15 Jan '25
? De moltons zijn binnenkomen! Heel blij mee.

Huijer.nl - Gouda
john verdiesen
1/5

Ik ben erg ontevreden over jullie service. Na een dekbedhoes te hebben besteld op vrijdag 8 november ontving ik een mail, dat de levering wat langer kon duren i.v.m. een verhuizing van het bedrijf: 1 tot 3 dagen. Toen ik na 2 weken wachten nog niets had ontvangen , heb ik mijn bestelling geannuleerd met het verzoek het betaalde bedrag terug te storten. Daar kreeg ik meteen een reactie op. De bestelling werd geannuleerd. Na een week wachten was het geld nog niet teruggestort. Weer naar jullie gemaild. Ik zou binnen een uur een mail hierover ontvangen. Nu, 4 dagen later, nog geen mail of teruggestort bedrag.

Huijer.nl - Gouda
M.J Kort
1/5

UPDATE: Beste, naar aanleiding van uw reaktie heeft u inmiddels een mail van mij ontvangen. Ik adviseer u dringend deze met spoed te lezen en te behandelen!

Op 4 december kussens besteld met een levertijd van 2/3 werkdagen. Direct na bestellen, en betalen, een mail dat het 7-10 werkdagen zou duren. Helaas, het is nu 30 december en nog steeds geen kussens en geen geld! Telefonisch is men niet bereikbaar en ook via de mail slecht bereikbaar (geen of late reaktie ipv zelfde dag zoals men beweert in de chat). Op 16 december kreeg ik nog een mail met een verhaal dat de voorraad te hard was gegaan maar dat ik die week of anders begin van de week er op de verzending kon verwachten. Zoals al eerder gezegd, nog steeds GEEN kussens en GEEN geld. Hoop dat deze review anderen behoedt voor dit bedrijf en dat er iemand zal zijn die nu eindelijk eens kontakt met mij opneemt zodat er besproken kan worden hoe dit afgehandeld kan worden.

Go up