Electro World Passe - Sliedrecht

Adres: Burgemeester Winklerplein 16a, 3362 AA Sliedrecht, Nederland.
Telefoon: 184420259.
Website: electroworld.nl.
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Batterijen, Elektronica, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 21 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

Locatie van Electro World Passe

Electro World Passe is een praktisch en nuttig bedrijf dat zich bevindt op Burgemeester Winklerplein 16a, 3362 AA Sliedrecht, Nederland. Het is gemakkelijk te bereiken met het telefoonnummer 184420259 of via de website electroworld.nl.

Electro World Passe is gespecialiseerd in een breed scala van producten en diensten. Het bedrijf biedt onder andere bezorging, ophalen in de winkel, een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking. Daarnaast verzorgt het bedrijf montageservice en reparatieservice. Het assortiment van het bedrijf bestaat uit batterijen, elektronica, lampen, betaalpassen, contactloos mobiel betalen, creditcards en veel meer.

Een van de belangrijkste voordelen van Electro World Passe is de locatie. Het bedrijf is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en er is gratis parkeren op straat. Het bedrijf heeft ook positieve beoordelingen gekregen van klanten, met een gemiddelde mening van 3.7/5 op basis van 21 recensies op Google My Business.

Electro World Passe is een bedrijf dat zich richt op klanttevredenheid en service. Het biedt een breed scala van producten en diensten en is gemakkelijk te bereiken. Het is een bedrijf dat aanrader is voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en servicegericht bedrijf in Sliedrecht.

Wij raden aan om contact op te nemen met Electro World Passe via de website electroworld.nl voor meer informatie of om een afspraak te maken. Het bedrijf staat garant voor een positieve ervaring en zal u zeker niet televerrasschen.

Beoordelingen van Electro World Passe

Electro World Passe - Sliedrecht
Flora Verschoor
1/5

Aanvankelijk al jaren heel blij met locale witgoed zaak. Verwijs ook vaak door. Maar nu.... Beko vaatwasser in de garantie kapot. Word doorverwezen naar Beko zelf. Deze is nalatig in reparatie. 2 x monteur na ruime tijd. Onderdelen zijn niet leverbaar. Word niet op de hoogte gehouden. Ik ga mijn 4e maand in. Passe zet vertegenwoordiger Beko in. Ook dit komt niet van de grond. Ben afhankelijk van vaatwasser. Volgens de consumenten bond is de verkoper verantwoordelijk. Van het kastje naar de muur.

Electro World Passe - Sliedrecht
B K
1/5

Zeer vriendelijke medewerkers/eigenaren!

De 1e ervaring is verre van geweldig. Tv besteld, zou op een bepaald moment geleverd worden. Meerdere keren uitgestelde leveringen aan de orde geweest. Meerdere keren er zelf voor gebeld omdat je door hun gewoonweg niet opgebeld wordt om medegedeeld te krijgen dat het een paar weken later wordt. Dit geef je in de winkel aan en vervolgens doen ze erna weer hetzelfde.

Ezel!?

Toch er nog even voor naar de winkel gegaan om het aan te geven. Eerlijk is eerlijk, reden is nu wel door ze aangegeven (komen om in het werk) en netjes sorry gezegd. Dit kan ik waarderen, al blijft de smaak een beetje hangen.

Update, de TV kwam binnen en keurig afgeleverd door ze. Wederom zeer vriendelijk! Levering heeft uiteindelijk 3/4 maanden geduurd ?

Conclusie, eerste kennismaking en voor mij nooit meer!

Beter online kopen bij Coolblue bijvoorbeeld. Vaak betere prijzen, wordt ook kosteloos geleverd. Je krijgt ze 7 dagen in de week te pakken via de tel (kan bij Electro World nimmer). Zakelijk ook elders kopen, want dit hadden we hier ook willen doen, helaas….

Dus waarom zou je een lokale ondernemer steunen? Als het elders minimaal vergelijkbaar of zelfs beter is….

Electro World Passe - Sliedrecht
hassib wahedi
1/5

Misleidende bonnetje. Ik had een HDMI kabel gekocht en ik bleek het toch niet nodig te hebben. Dus netjes in de verpakking en met het bonnetje breng ik het terug naar de zaak om te retourneren. Op het bonnetje staat dat je binnen 8 dagen mag retourneren. Desalniettemin zei meneer dat ik geen geld terug mag krijgen en dat ik het alleen kan ruilen, ondanks dat op het bonnetje staat dat ik binnen 8 dagen mag retourneren. Hele bizarre situatie en een sterk signaal dat dit een hele slechte zaak is en dat je beter bij andere zaken je elektronica kan kopen! Bij cool blue kan je zelfs binnen 30 dagen zonder probleem retourneren! Passe is inderdaad passé …..

Electro World Passe - Sliedrecht
Karina Kleijn
3/5

Update November 2023.
Wederom een bezoek gebracht aan Passe Sliedrecht, we hadden tenslotte nog een behoorlijke tegoedbon.
Deze keer geholpen door André (verkoper) Goed advies gekregen over het product en op een prettige manier geholpen.
Product moest besteld worden en ook daar heeft André behoorlijk zijn best voor moeten doen.
Maar eind goed al goed het is gelukt en ik ben er blij mee.
De eigenaar mag blij zijn met deze verkoper want wat mij betreft verdient André 5 sterren, iets wat het gemiddelde opkrikt naar 3 sterren 🙂

Mei 2023
Enige tijd geleden heeft mijn moeder (80) een slowjuicer gekocht bij Passe in Sliedrecht.
Uiterst vriendelijk geholpen door de verkoper.
Mijn moeder kon op dat moment de slowjuicer niet uitproberen (kijken of ze hem uit elkaar kon halen om hem te reinigen) daar zij op krukken liep en in het revalidatiecentrum verbleef.
Dit was ook met de verkoper gecommuniceerd die daar alle begrip voor had.

Een week later was mijn moeder thuis en kon zittend de slowjuicer gaan uitproberen.
Het lukte haar helaas niet om hem te demonteren (te weinig kracht in haar handen)
Dus heb ik hem binnen het retour termijn van twee weken terug gebracht.

En daar is de uiterst vervelende ervaring begonnen.
Ik werd deze keer geholpen door de eigenaar.
Ik kreeg hoe dan ook mijn geld niet terug, en ik weet dat hij in zijn recht staat hoor.
Als je een internet aankoop doe dan is een bedrijf wettelijk verplicht om je geld terug te geven.
Echter als je een winkel aankoop doe dan wordt je geacht om het product te kunnen testen of zien.
In het geval van mijn moeder was dit niet mogelijk en dan heb je te maken met een andere regelgeving namelijk redelijkheid en billijkheid, de verkoper was namelijk op de hoogte van haar conditie waardoor haar aankoop gelijkwaardig was aan een internet aankoop.
De eigenaar wilde daar echter niets van weten, had er tevens geen begrip voor en weigerde het geld terug te geven.

Ik zou een tegoedbon krijgen, echter het lukte hem niet deze bon te maken dus hij zou hem de volgende morgen als eerste naar mij mailen.
De eigenaar had op dat moment namelijk geen tijd (lees zin) voor zijn klant en ik werd om 17:30 een half uur voor sluitingstijd de winkel uitgebonjourd.
Na twee dagen nog steeds geen tegoed bon op de mail en moest ik hem vervolgens in de winkel ophalen.

We hebben afgesproken dat als wij iets wilde wat niet in de winkel aanwezig was hij het voor ons zou bestellen zodat we de bon snel in konden wisselen.
3 weken geleden heb ik een mail gestuurd met een vraag voor een product, helaas geen antwoord gekregen.
Een week later heb ik nogmaals een mail gestuurd, en wederom geen antwoord gekregen.

Volgens trustpilot krijgt Passe een 9.4 voor hun klantenservice.
Helaas krijgen ze van mij 1 ster en dat is alleen omdat ik geen -9,4 kan geven.

Ik ben zwaar, heel zwaar teleur gesteld in Passe en in hun klantenservice en dan met name de manier waarop de eigenaar mij als klant behandeld.
Ik hoef niet als koning behandeld te worden maar in dit geval word ik als ongedierte behandelt en ik kan je verzekeren dat dit niet aangenaam is.

Electro World Passe - Sliedrecht
Jordy Monster
5/5

Afgelopen juli langs geweest voor een TV en vaatwasser. In de winkel ben ik uitstekend geholpen door Andre. Tijdens het bezoek aan de winkel kreeg ik snel antwoord op mijn vragen en de producten zijn ook nog eens snel geleverd.

Al met al ben ik zeer tevreden over de geleverde service en producten!

Electro World Passe - Sliedrecht
tjer86
5/5

Meer dan tevreden! Maandag in de winkel geweest om te kijken naar een nieuwe inbouw-vaatwasser. Voor een keurige prijs één, naar onze wensen, model aangeschaft en deze werd vandaag (donderdag) al geïnstalleerd. Professionele installatie door nette, aardige vakmensen. Zeer blij met deze goede service.

Electro World Passe - Sliedrecht
Ria de Mul
5/5

Prima en vaak snel geholpen. Je weet dat als je voor een lokale speciaalzaak kiest, je meer betaalt dan als je bij bol of coolblue bestelt. Maar we hebben ook de ervaring dat ze op zaterdag kwamen toen onze wasmachine het begaf. En voor behoud van dat stukje service in ons eigen dorp betalen we graag iets extra.

Electro World Passe - Sliedrecht
Pieter Klerk
1/5

Na 4 jaar stopte onze droger er opeens mee. Na 4 reparaties en bijna 3 maanden wachten hebben we nu nog steeds geen droger. Na herhaaldelijk bellen wordt er soms wat mee gedaan, maar op de hoogte word je niet gehouden. Nu is er anderhalve week geleden gebeld dat we een nieuwe droger zouden krijgen. Maar waar die blijft? Geen idee! Waardeloze service.

Go up